Nou ja zeg.. Ik heb net gezegd dat ik na lang nadenken toch heb besloten dat ik niet op tweede gesprek kom. Weet je wat ze zei?! Of ik dat niet eerder kon bedenken, want nu hadden ze al moeite gedaan om een afspraak in te plannen Pffff, wat een zeikerds!
Lieve kipjes! Ik heb weer eens een conclusie bedacht! Dat is weer effies geleden he?! Ik verloor op 29 februari een druppeltje bloed, dit kwam dus door mijn 'agressieve' eitje En morgen ben ik dan een dag overtijd en mag ik dus testen! En weet je.. Het is nog niet eens zo'n hele rare conclusie! Ik heb nog eens wat berichten na zitten lezen en toen ik net gestopt was met de pil, had ik ook na 21/22 dagen wat bruinverlies. Stel dat dit wel een ongi is geweest, dan zou mijn cyclus nu weer zo kort zijn! Whahahaha! Goed bedacht he?! Ik vind mezelf echt GOED! 8)
Linnie, vanaf 14-03 kun je testen! Wat doe je hier nog, ga een test halen! Ik vind jou conclusies nooit raar! Als je er serieus over na hebt gedacht althans Leuk joh, 21 november bevallen!
Ja ik vind het ook een beetje raar hoor dat je daar zo laat mee komt! Je snapt toch dat hun een agenda hebben bij te houden!
Haha Deli! Tja.. Zoiets kun je toch niet zo snel beslissen, of ligt dat aan mij?! Maar leuke conclusie he?! Ik heb er goed over nagedacht Ik heb gewoon een korte cyclus vanaf nu! Of helemaal geen cyclus meer (maar wel zwanger dan natuurlijk) Hahaha! Even tussen mijn berichtjes van 5 maart spieken, kijken of ik iets raars voelde op mijn zogenaamde innesteldag
voor alle kippies die ongi zijn geworden, balen! Nu rond pasen zullen er een hoop eieren zijn,hopelijk geld dat ook voor ons kippies... voor alle aankomende testers, heel veel succes veer veer veer lin, heel slim bedacht! En dat ze gaan zeuren over een afspraak inplannen... wat een zeikerds. deli, rustig aan hé! Je moet die kleine ook niet volproppen met gebak en h'm dan laten hardlopen...
lin, dat is idd een goed idee, deze site is dan een soort dagboek van je klachten. kun je goed terug kijken of je bepaalde klachten vorige keer ook had.. Lin is een slime kip!
Jippie! Poohkip vindt Linniekip slim! Ik vind het leuk om conclusies te bedenken, toen ik maar niet ongesteld werd, heb ik er wel zo'n 10 bedacht! Whahaha! Alle kipjes zag me telkens weer aankomen met die conclusies! whahaha
Whahahahaha gek kippetje! Waarom niet, dat doen wij vrouwen toch ook zo vaak Neeee, zal het niet meer doen Poohtje! Voortaan prop ik 'm vol met taart en dan mag'tie met een zak chips en cola op de bank
klinkt beter deli, na het gebakje ff relaxen op de bank. En dat kan met een zak chips en cola.... Maar is dat dan voor of voor mams..?
Ik had het vooral over mijn negatieve ovulatietest, maar dat komt natuurlijk omdat mijn eitje ALLANG gesprongen was! Jaja, het klopt echt!
Hahahaha Linniekip... Leuk is dat om zulke conclusies te trekken inderdaad! Doe het zelf ook hoor. Zo van "toen was mijn eisprong" en "dan zou de innesteldag geweest kunnen zijn" en ik zit dan ook stiekem te kijken wat je bevaldatum dan zou kunnen zijn .... En dan droom ik inderdaad helemaal weg. Dan ga ik helemaal los. Dan zie ik mezelf aankomende zomer al lopen met een bol buikje..... zucht........ Ik vrees voor mijzelf het ergste... Zonet bij het afvegen had ik weer wit slijm, met volgens mij een ietsiepietsiebeetje (moest je wel goed kijken) bruin erdoor. Als het doorzet, zal ik dus wel weer ongi worden. Aan een kant zou ik daar ontzettend erg van balen, maar aan de andere kant zou ik dan wel een mooie cyclus hebben (na een eerste cyclus van 126 dagen!). En dan gaan we over zo'n 2 weekjes weer fijn aan het klussen!
Hahahhaa Poohtje! Ik zit maar uit mijn kippennek te kletsen! Ik vind een gebakje als iemand jarig is niet om over te slaan maar voor de rest let deze mams heel erg op wat ze eet! Chippies af en toe en cola zelden!
Hoor ik het woord chips vallen? Lekker! Doe mij ook maar wat! Krijg er ook trek van.... Straks lekker Chinees eten..........!
@ Happykip, korte cyclus is top maar zwanger is topperderder dus we blijven veren voor het laatste! @ Linnie, ja jij ook met je eieren, pffff... Was allang gesprongen, hopelijk brengt het zaad van je haan dat agressieve eitje weer in balans anders krijg je een gangster baby