Whahaha Deli! Een gangsterbaby 8) Happy; Inderdaad, het is aan de ene kant wel fijn dat misschien weer een normale cyclus hebt! Maar we gaan gewoon voor zwanger! Ik zou ook niet teleurgesteld zijn als ik gewoon ongesteld ga worden hoor, dan weet ik in elk geval dat mijn lichaam het nog doet.. Pooh; Ik heb nog wel wat chippies over, wil je een hapje?!
Tja, en dan is het ook nog eens zo dat bruinverlies niet altijd hoeft te betekenen dat je niet zwanger bent.... Als je veel minder ongi bent dan anders of je hebt alleen maar bruinverlies, kan dat desondanks toch nog betekenen dat je wel zwanger bent.... (Happykip praat zichzelf even moed in..... Hahahahaha )
That's the spirit! TOKKA Tja, ik denk dat ik niet zwanger ben.. Maar soms komt er zo'n sprankeltje hoop voorbij waaien en denk ik; 'Stel je voor..' Ik heb wel een aantal vage klachten, maar misschien praat ik mezelf dat wel aan.. I dont know! Tot die tijd, houden we hoop! *amen*
En je hoeft ook niet per definitie klachten te hebben of symptomen! Sommige vrouwen voelen zich precies zoals anders en zijn gewoon hartstikke zwanger! Dusssss... We gaan er voor, ik wil jullie niet zien op de kippendag tenzij jullie zwanger zijn
amen, altijd hoop blijven houden hé... als je jezelf maar niet gek maakt zat net naar me pendel te kijken, van Maria.... Hoop zo dat ze gelijk krijgt [-o<
....hmm... Nou dat gaat me toch iets te ver... Je moet sowieso eigenlijk wel komen... Jullie allemaal
Nog een uurtje werken en dan is het.............WEEKEND! Jippie! Als ik morgen nog niet ongi ben, ga ik (weer) testen. Als die weer negatief is, dan is mijn eerstvolgende testmoment volgende week woensdag . Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend en voor iedereen die dit weekend gaat testen: IK VEER VOOR JULLIE! Dat bij iedereen 2 streepjes mogen verschijnen! Misschien dat ik morgenmiddag nog even in het kippenhok kom kijken en kom melden of ik positief of negatief heb getest. Liefs van mij!
be happy, hoop dat je niet ongi wordt. Succes met testen, veer veer veer voor een pos test voor jou! fijn weekend.
HALLO! Ben vrolijk! weekend en ongi bijna voorbij dus weer lekker klussen Kan niet beter! weet even niet op wie ik allemaal moet reageren. Zo veel moeten bijlezen dat ik al niet meer weet wie wat had Ga toch maar wat proberen: Zag dat er weer iemand ongi was geworden, balen. Mink bij jouw gaat het hoop ik niet door zetten! Linnie: Vandaag testen! Oh doen joh! Hoop het zo voor je! Die roze/ blauwe wolk moet snel voller worden! Tempen gaat nog steeds goed. Tot nu toe nog niet vergeten. vul het ook in op FF. Ben zo benieuwd of ik wat kan ontdekken. Het gaat me natuurlijk weer niet snel genoeg pff weet het nu al niet meer. Heb zo veel kippies vergeten maar meiden denk echt aan jullie hoor!