Eigenlijk tot 16.30 maar blijf tot 17.00 moet om 17.45 ergens zijn en anders ben ik veeeeel te vroeg!
Hey Lieve Kippies! KOm toch nog ffies spieken hoor haha zit toch te wachten tot mijn haantje t huis komt
het is inderdaad ook wel een gedoe hoor dat tempen maar omdat mijn cyclussen zo verschrikkelijk lang zijn en ik mijn eisprong nog nooit echt gevoeld heb ben ik gewoon benieuwd of ik eigenlijk wel een eisprong heb. Bijna weekend dus Deli! Lekker hoor!
juffie, hoop dat je er snel achterkomt. En dan snel een pos test. hey rid, ik wacht ook op me haantje. Na die gyn gebeuren gaan we eindelijk weer aan de slag haha
@ Riddle: ik heb nog even weer rondgekeken naar leuke banners.... (mocht deze morgen weer niet meegelopen zijn....). Op www.families.com vind je ook hele leuke banners. Ook hier moet je je eerst weer registreren. Ben benieuwd of deze wel zijn werk doet! Nogmaals een fijn weekend allemaal!
@ Pooh: dank je! Heb net even gespiekt op de site waar Delilah haar mooie banner vandaan heeft: www.lafemmebonita.com. Wauwie, daar kun je ook ontzettend mooie cyclusbanners maken! Voorlopig houd ik het op die van mij
leuk zeg die banner! Kan binnenkort ook wel weer eens kijken of ik nog iets leuks ziet. al vind ik deze ook wel grappig. En veel banners gaan niet tot meer dan 40 dagen dus daar heb ik niets aan.. Ben nu lekker aan het lasagne maken. mmm... Wat gaan jullie voor lekkers eten?
Ik krijg elke keer een andere site als ik naar lafemmebonita ga en dan duurt het uuuuuuuuuuuuuuuuren voordat de pagina geladen is! Heb jij dat ook?
Prettig weekend meiden! Ik ga er zo ook vantussen! Morgen kom ik zeker tussendoor kijken hoe het zit met de testers! En ik denk aan jullie en we gaan voor positief he! Ik ben eenzaam op deze wolk! Dikke klus!
Heey Kippetjes! Was ik weer van lang weggeweest! Moet nog heel veel bijlezen, maar kreeg wel mee dat Linnie gaat testen? Spannend Lin, mijn veren maken overuren hoor! Enne hoezo eenzaam op de wolk Deli? Vergeet je mij niet? Maar er is natuurlijk nog heel veel ruimte over voor alle andere kippetjes! We moeten allemaal op DE wolk komen hoor! Gaan we voor! Zo, ga nu even eten maken en dan gauw heel veel bladzijden bijlezen...! En voor diegenen die weekend hebben, een heel fijn weekend gewenst! Xx
hey queenie: Ja jij zit ook lekker op de wolk Maar twee kippies is natuurlijk veel te weinig en de laatste tijd zijn er jammer genoeg geen kippies bijgekomen. We gaan natuurlijk voor alle kippies deze maand op de wolk!
Zo is het! Amen! *zingt uit volle kippeborst; er kan nog meer bij!* Ga nu ff eten, de geur van witlof met ham en kaas uit de oven kruipt mij neus in.... hmmmm!