Hee kippies, Ben lang niet meer op het forum geweest. Heb het zo druk met mijn werk, dat ik er 'savonds de puf niet meer voor heb. Ik heb dan ook nog niet alle 38 pagina's die ik nog gemist heb bijgelezen, daar kom ik hopelijk dit weekend nog aan toe. Ik kwam vandaag uit mijn werk, waren mijn schoonouders er. Schoonvader heeft wat dingen uitgezocht op de pc met mijn haantje, dus heeft schoonmoeder zich nuttig gemaakt in huis. (ik schaam me diep over e hoeveelheid stof en was die er lag) Nu is het hele huis schoon, en alle was en strijk is weg. Nu heeft ze alleen ook de aanrecht schoongemaakt, waar mijn potje gravitamon (vitamines voor de zwangerschap ) stond. Die stonden nu ineens in een kastje, dus die heeft ze ook netjes opgeruimd..... Ze heeft niets gezegd, maar ze moet het haast wel gezien hebben.....Hopleijk dacht ze dat het gewone vitamines waren, maar op het etiket staat heel groot, voor zwanger worden, zwangerschap en borstvoeding.... ach ja, kan gebeuren als ze vrij onverwacht komen. Mijn haantje had al wel wat papieren opgeruimd over gezonde voeding tijdens de zwangerschap, maar had hier niet aan gedacht. verder met jullie kippies alles goed?
hey sillykip! Lekker zeg zo'n schoonmoeder! Geniet maar van dat opgeruimde gevoel! Bij mij ligt er nog een hele berg was en ook moet ook nog soppen . Morgen maar, vanavond ga ik lekker sporten! Inderdaad bij onverwachte bezoekjes kun je het soms niet voorkomen dat iemand wat ziet liggen. Heb zelf de etos zwanger worden ook gewoon in de keukenla liggen. wie weet hebben ze het ook gewoon niet gezien. Wanneer je er niet let, valt het misschien helemaal niet op..
oeps sillykipje; ach wat maakt het uit, oma worden vinden ze toch allemaal leuk Zo ik heb straks een verjaardag, verlies weer ietsie pietsie bruin dus morgen gaat het echt wel doorbreken. Ik ga ook niet testen, wacht nog wel even af... maar voor alle kipjes die morgen gaan testen; heeel veeeel geluk toegewenst [-o<
Hallo allemaal, Ik laat me ook weer even zien hoor want jullie blijven maar typen op die computers. Ik moet verdorie iedere keer weer een bladzijde of 15 lezen, hahahahaha is wel leuk dat er veel gekletst wordt zo onder elkaar he maar mijn hoofd heeft er niet naar gestaan de laatste weken. Hopelijk krijg ik nu meer tijd om achter de pc te kruipen. Ben druk in de weer met school en de kinders! Hoe gaat het hier want jullie denken toch niet dat ik 15 bladzijdes ga lezen he?! Morgen ben ik er ook alweer niet want dan vieren we feest hier! Ikke ben 20 maart jarig! Prettig weekend iedereen! xxx
Goedemorgen allemaal! Al testers gesignaleerd in ons hok? Ik ben druk aan het oppassen maar veer lekker mee! Dikke klus en ik kom straks nog wel eens kijken
Aaaaaaaaaaaaaaah meiden ik ben ZWANGER! AAAAaaahhhh! Kan het nog niet helemaal geloven, maar het 2e streepje kwam binnen een paar seconden! Weet door de onregelmatige cyclus niet precies hoelang ik zwanger ben, maar gok rond de 5 weken
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GEFELICITEERD Daydreamy ik vind het helemaal geweldig voor je YES YES YES nog eentje op de wolk Lekker genieten meissie
Dank je! genieten zal ik zeker doen! maar het is nog wel ff beseffen dat het zover is hoor Kan het nog echt niet geloven
Dat geloof ik meteen, hoeveel dagen was je overtijd dan? Ik had helemaal niet meegekregen dat jij ging testen Ik vind het helemaal geweldig en hoop natuurlijk dat ik je snel mag komen steunen op die wolk
Ik weet niet hoelang ik precies overtijd was, maar vandaag was m'n NOD voor m'n langste cyclus en was nog steeds niet ongi, we hebben alleen eerder geklust dan de vruchtbare periode van de langste cyclus, dus m'n cyclus is korter geweest, als ik het zo nareken, ben ik denk ik 4 dagen overtijd
nou ach het maakt ook niet uit, je bent heerlijjk zwanger. Hoe voel jij je verder dan? Had je verwacht dat je zwanger was, door klachten hihih Hier iemand die niks meer weet met haar lijf. Dacht ik dat ik gister eindelijk goed ongi zou worden, stopt het alweer. Ik krijg weer zo'n rare ongi steeds :x D. Athans een paar drupjes. Kan ik weinig mee. Voel ook geen krampen, alleen maar steekje bij mijn lies. Nou ja wachten, misschien heeft het [-o< ook voor mezelf geholpen hiihiih
Dat klopt! Je krijgt een pagina van Even Health ofzo in beeld, maar als je dan aan de linkerkant kijkt, staat daar een menu. Daar staan ook tickers aangegeven. De reden dat het zo lang duurt voordat de pagina geladen is, is omdat ze enorm veel keuze hebben in banners en dergelijke. Ik heb vanmorgen ook getest, maar ik ben (nog) niet zwanger.... Maar we wanhopen nog niet. We houden moed, dus allemaal graag even blijven doorveren! Mijn haantje veert ook hard mee. Ik had hem gezegd dat zo lang ik nog niet ongi ben, er nog een kans bestaat dat ik wel zwanger ben. Misschien is mijn NOD namelijk pas dinsdag. Ik weet het namelijk niet. In elk geval hier nog geen tekenen van een (naderende) ongi! Geen bloed geeft moed! @ Daydreamy: GEFELICITEERD! Wil je hier ook even wat HCG rondstrooien in het kippenhok? Wellicht helpt het iets! Heeft iemand al iets van LindaS vernomen? Volgens mij zou zij vandaag ook testen namelijk... Ben erg benieuwd!
Lieve, lieve, lieve day! Wat super, whahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaa... Krijg gewoon kippenvel hier achter de pc, maar voor een kip is dat eigenlijk niet zo raar natuurlijk Van harte gefeliciteerd! Super, geniet er lekker van! Ben zeer benieuwd hoe ver je straks blijkt te zijn! Supersupersupersuper! Welkom op onze wolk, hopelijk volgt de rest snel! Dikke klussen voor iedereen!