Hello kippies! Linnie is niet zwanger hoor! Test was heeeeel negatief! Maar ik zie dat er nieuwe zwangere is! JIHOEEEEEEEEEE! Gefeliciteerd Day! SUPER! Ik ga nu even naar de begraafplaats.. Alweer 8 jr geleden dat mijn papa is overleden vandaag Tot snel kippies! XXX
Ben trouwens niet heel teleurgesteld hoor! Over een weekje nog een testje als ik niet ongi ben en anders weer terug naar de HA! Dus.... Komt wel goed schatjes Het HCG-gehalte begint hier op te lopen, dus gooi maar weer een lading naar ons toe
@ Linnie: misschien te vroeg getest? Dat kan natuurlijk wel! De laatste week ben ik trouwens erg gauw moe en als ik niet op tijd rust neem, dan ga ik me beroerd (licht misselijk) voelen. Gisteravond waren mijn schoonouders hier op de koffie. Om 21.30 uur hoopte ik al dat ze weg zouden gaan; ik was gewoon hartstikke moe.... Kreeg er traanogen van en zag er zelfs wazig van. Toen ze om 22.00 uur weg waren gegaan, ben ik meteen naar bed gegaan. Mijn schoonmoeder vond me ook al erg warm aanvoelen. Ik ben verder niet grieperig ofzo.... Ik hoop zo dat dit symptomen zijn en dat ik binnenkort positief mag testen! Zoals ik al zei, nog geen tekenen van een (aankomende) ongi. Bij mij begint dat een paar dagen vantevoren met bruinverlies, maar tot op heden niks nakkes nada, gelukkig.
Er is nog hoop voor ons Happykip! We blijven veren! Ik begin wel een beetje bang te worden dat ik gewoon weer niet ongi ga worden.. Ik wil zo graag dat mijn lichaam het nu zelf gaat doen.. Maargoed, ik denk wel dat de HA me serieus neemt en me hopelijk verder kan helpen! Maar het liefst gewoon een positieve test in handen over een dag of 5 8) We blijven hoop houden!
Happy & Linnie kip; jammer dames, hopelijk volgt de positest snel, inderdaad misschien te vroeg getest! Linnie, sterkte vandaag op deze bijzondere dag, ik denk aan jou! xxx Ik ben nu echt weg tot maandag!
Thanks juffie; ik hoop dat je gelijk krijgt. Het zet niet door, er is echt niks te zien, zelfs geen bruin Day strooien met die verse HCG (of zoiets) Ik heb mijn mandje al klaarstaan Linnie sterkte vandaag, ondanks dat het 8 jaar geleden is, zul je het herinneren alsof het gister gebeurd is. dus vanuit hier een dikke knuffel. Lin gewoon weer naar de HA gaan, als je het niet vertrouwd. Je kent je lichaam het beste... Deli veel plezier vandaag bij het uitzoeken an de kinderkamer, ben benieuwd..
Happy ik ga veren voor je komt tie: VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VVEER VEER VEER VEER VEER EER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER zo en nu nog wat van Day en dan moet het goedkomen hiihih
happy en linnie: hoop dat jullie allebei te vroeg getest hebben en over een paar dagen alsnog een positieve test hebben. Linnie: sterkte vandaag! Toch een bijzondere dag dan vandaag. 8 jaar is alweer een lange tijd maar op zo'n dag als vandaag kan ik me voorstellen dat het weer gisteren lijkt.. Een dikke knuffel in iedergeval! Mink hoop het zo voor je! Ook voor jouw blijf ik veren. Mijn schoonzusje en zwager waren er net met mijn kleine neefje en als ik mijn haantje dan zie met dat jochie, smelt ik gewoon! Hij zou zo'n lieve papa zijn! Vanmiddag opeens weer bloedverlies. Terwijl het gister een vanmorgen gewoon over was. Kan me herinneren dat het vorige keer ook zo was. Dus zal wel bij mijn gewone ongi worden. Begin nu wel een beter beeld te krijgen wat mijn normale ongi is.. Hoop ook de laatste voor een hele lange tijd Nou meiden geniet van het weekend en kom vast af en toe wel weer eens kijken.
@ Mink, Ik ben vorige week mega ongesteld geworden, dus ben nu in ronde 2. Was wel even een tegenvaller, omdat ik wel heel erg veel kwaaltjes had, vlak voordat ik ongi werd. Maar we zijn al weer op dag acht!
sillybilly: over 5 dagen alweer eisprong zie ik! Je bent al weer bijna vruchtbaar Lekker klussen dus.. Bij mij duurt het nog wel even vrees ik
sillykipje klussen maar Hier begint het weer wat te rommelen. Het rare is dat het soms voelt als een ontsteking ofzo... Misschien heb ik wel een schimmel? Kan dat zomaar ontstaan? hmmmm Kreeg vanmidag ineens steken in mijn vagina heel gek Nou ja krijg toch een uitstrijkje, kunnen ze dat meteen bekijken... Juffie ik veer ook heeel veeel voor jou....
heb wel eens een schimmelinfectie gehad en dat voelt idd niet prettig. maar bij mij waren dat niet echt steken in mijn vagina ofzo. meer een heel schreinend gevoel. maar als je toch een uitstrijkje krijgt kunnen ze dat zo zien..
Linnie..jammer joh van je naga test maar zoals je zelf al zegt...gewoon met een paar dagen nog een keer proberen zoals het een echte test-verslaafde betaamt Day...wat zal ik zeggen!Gefeliciteerd meis!...ik zit hie rrustig op de bank en lees je bericht, zit ik hier ineens te gillen me haantje "wat is er"....dus ik ff vertellen hahha schoot er gewoon uit zo blij ben ik voor je Hier alles rustig in mijn lijfje, vandaag naar het openlucht museum geweest, was leuk en nu lekker op de bank saampjes Iedereen nog een heel fijn vervolg van het weekend en ik spreek jullie maandag weer Klusjes
Hallo allemaal, Ik merkte gisteravond iets op toen mijn haantje iets zei tegen mij..... het is gênant om te zeggen maar ik moet het gewoon ergens kwijt..... Hij zei dat ik ZOET smaakte tussen mijn benen! heeft iemand dit al eens meegemaakt? Ik zit volgens mij net na mijn ei maar zeker weten doe ik het deze ronde niet. Ik had vrijdag morgen wel GIGA buikkrampen, zelfs zo erg dat ik me niet meer kon verroeren uit mijn op dat moment positie. Hopelijk was dat mijn ei maar dat denk ik niet! We klussen lekker om de anderste dag dus het zal wel een keer raak gaan of niet dan? Laat het me weten als iemand ook zo'n opmerking van haar haantje heeft gehad en zeg dan wat het gevolg daarop was! xxx
Thanks meiden voor jullie lieve berichtjes! ik ben ook zo happy nu hopelijk mogen jullie snel volgen en lekker op de roze kippenwolk plaatsvinden! Zal even wat HCG strooien **HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG** **HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG** **HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG** **HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**
GEFELICITEERD Daydreamy! geniet ervan, want die 9 maanden zijn zo voorbij vind ik altijd! Ik hoop dat die van mij ook zo snel komt maar ik denk dat wij dat allemaal hopen toch dames? xxx
@Riddle, ff snel een vraagje, ik ben steeds die nieuwe ticker aan aan het passen maar ik krijg het niet voor elkaar om ipv since last testing om daar untill testing neer te zetten. Hoe doe je dat? xxx miranda
ja ik heb het opgevangen thanks daykipje. Helaas heeft het voor deze maand geen zin meer de zijn gekomen en met veel mankrachten dit keer. Man wat heb ik een buikkrampen zeg... Op naar ronde 8 (misschien een kerstkindje) Uh miranda, ik heb mijn haan daar nog nooit over gehoord