@mink, als ik positief test zal ik het je PERSOONLIJK laten weten oke? Ik hoop zo dat ik het niet verkeerd heb, maar ja aan de andere kant ben er deze maand ook niet extreem mee bezig geweest, BEWUST hoor! Ik zie het wel waneer het zo ver is. daarom moet ik ook steeds een 15 bladzijdes lezen eer dat ik weer bij ben met lezen hahahahahaha jullie blijven kakelen hier maar dat geeft ook niks. xxx
wat jammer mink! Had zo gehoopt dat het niet door zou zetten.. Gaan we gewoon samen voor een kerstkindje! Onze NOD ligt denk ik best dicht bij elkaar.. mijn haantje begon er vanmorgen ook al over. Hij zei dat we maar een maandje over moesten slaan Nou heb hem maar even duidelijk gemaakt dat het mij dus helemaal niets uit maakt! Gelukkig was hij het toch wel met mee eens
Hallo lieve kippetjes! Thanks voor al jullie lieve berichtjes! Toen ik gisteren bij het graf van mijn vader stond, kwam er een hele grote zonnestraal tevoorschijn! Kreeg een heel warm gevoel, alsof hij erbij was! Zo bijzonder! @Mink; jammer dat je ongi bent geworden Let maar op, voordat je het weet zijn we hier allemaal hartstikke zwanger! We gaan ervoor! @Rid; Is ook wel fijn, een beetje rust in ons lijf Want elk krampje en steekje willen we een plekje geven, dus is het ook weleens eens lekker om niets te voelen Hoe was het museum? @Miran; Je mist wel een hoop he?! We blijven maar kakelen Fijn dat je er weer bent! @ Juffie; Een kerstkindje? Jij bent VEEEEEEEEEEEL eerder zwanger, believe me! @Alle kippies die ik vergeten ben; Ik ben jullie niet vergeten hoor!
hey linnie! Wat een mooi moment bij het graf.. heel bijzonder! mijn ongi is nu echt wel voorbij, eindelijk.. Wachten op mijn ei gaat weer beginnen. Vind dit altijd zo lang duren.. Hoop op een kortere cyclus dit keer. Een paasei ofzo
Juffie kan weer lekker aan de klus! JIHOE! Ik hoop ook dat je een paaseitje krijgt! Ik ga voor een paaspositest! Ik heb toch nog wel een klein beetje hoop hoor! Ik had gisteren zulke rare baarmoeder steken Wie weet! Heb je een lekker weekend (gehad)?
ik hoop ook voor je dat je een positieve test heb. Veer me gek! Heb wel een leuk weekend gehad. Gister op kraamvisite geweest.. Zo'n lief klein meisje Vandaag aan de studie geweest... 2 april moet ik alles inleveren. Moet lukken denk ik.. Hoe was jouw weekend?
Acchhh, leuk joh! Ik word echt week van al die beebjes Ik was vrijdag op visite bij een vriend, die heeft een zoontje van 1! Mijn haantje was zo lief met hem bezig, op een gegeven moment was dat ventje gewoon aan het schaterlachen.. ZO LIEF! Verder een leuk en rustig weekend gehad! Maar 2 april gaat jou zeker lukken hoor!
thanks voor het vertrouwen hoor. Nu moet het zeker lukken! Mijn haantje zat gister ook zo leuk met dat kleintje. Heel schattig inderdaad! Voor je het weet zijn onze haantje papa, kunnen we altijd naar ze kijken! We blijven positief toch?
Natuuuuuuuuuuurlijk gaat het lukken! En inderdaad, tot die tijd kunnen ze lekker oefenen met het papa zijn! En zodra die positieve test er is, dan gooien we ze 9 maanden plat met boekjes, dvd's en tijdschriften
Ja heerlijk kan niet wachten tot ik mijn haanlief kan bestoken met alle boekjes enzo.. Ga je nog wat leuks doen vanavond?
Hey Kippies Hier alles rustig nog steeds en idd Linniekip das ook weleens heel fijn ja haha...het museum was eigenlijk heel leuk, we hadden goed weer wat natuurlijk ook fijn is bij een openlucht museum maar vond het wel boeiend ja @Miranda...ik weet niet waar jij je ticker vandaan hebt? waar ik em vandaan heb was die tekst gewoon 1 van de opties dus die heb ik gewoon aangeklikt...weet alleen niet of deze de eisprong aangeeft maar dat merk ik vanzelf wel haha of liever niet natuurlijk
Hallo juffie en linda, Ik hoop ook op een paaspositest dat lijkt mij voor de verandering ook wel eens leuk! Mijn haantje ging net even opsommen: * moe, verschrikkelijk moe * stemmingswisselingen * vermoeide benen * hoofdpijn * koud * misselijk * veel eetlust * vaker plassen * moeilijkere stoelgang * buikkrampen, maar géén ongesteldheidskrampen Zo, dat zijn er nogal wat maar het kan natuurlijk ook nog steeds met het ontpillen te maken hebben he?! Hoe gaat het met jullie? Ik ben donderdag a.s. jarig dus hoop eigenlijk op een verjaardagskadootje en bij ons op het dorp is het babyboom. Er zijn 5 mensen bij mij in de naaste omgeving die zwanger zijn dus ik hoop dat ik me daar snel bij mag voegen en 2 ervan zijn nog maar net 6 weken zwanger dus misschien ikke hopelijk ook snel. xxx
hey miranda, dat zijn heel wat klachten zeg. Hoop allemaal voor een goed doel! nog even wachten en dan kun je testen. Spannend!
Jeeeuujjj! Er zijn weer wat kippetjes bij! Gezellig! Mijn haantje is voetbal aan het kijken, dus dan weet je het wel! Volgens mij krijg ik blaasontsteking, heb pijn met het plassen Ben als een idioot water aan het drinken, hopelijk plas ik de bacterie er nog uit..
ja dat dacht ik ook juffie, toen mijn haantje ze op aan het sommen was. Ik dacht dat zijn er 8 van de 10. maar het kan eveneens vals alarm zijn van mijn lichaam he! Dus houdt er wel rekening mee hoor, maar goed hopen moet je blijven doen en dromen mag altijd want dat is toch zeker altijd goed? xxx
Miran, het klinkt in elk geval hoopvol! Super! Ik hoop dat je binnenkort een posi test in handen hebt!
dromen doe ik ook heel veel hoor. Lekker blijven doen! Meiden ik ga even was opvouwen en daarna lekker op de bank hangen. Tot morgen. Weet niet of ik morgen veel kom kijken want heb 10-minuten gesprekken morgenavond en dinsdag avond dus dat zijn altijd drukke dagen.. XXX
Hallo dames! Weer lekker veel gekakeld zie ik! Goed bezig jullie! Hoe is het verder allemaal met jullie?
Hey Miranda; ik ben erg benieuwd, maar ik veer voor je en dan komt het vast goed, zo te horen Ja juffie; wij haden ook zoiets van willen we eventueel een kerstkindje? want ik zou dan 24 dec moeten bevallen.. Maar aan de andere kant, maakt het niet uit, want als je graag een kindje wilt, dan heb je er alles voorover. Ik denk dan maar, dat het dan ook zo heeft moeten zijn en dat is ook bijzonder Dus wij gaan er ook flink voor. Linnie, wat fijn dat je zo'n straal hebt mogen ervaren. Een warm moment lijkt me. Duidelijk een teken dat je zijn zonnetje bent... zo verder geen bijzonderheden, alleen dat het pijn doet, maar ja dat kennen we wel... knuffel voor jullie allemaal en tot laters