heeey nee heb nog geen pijnlijke borsten haha alleen steekjes erin vorgemaand kwam er wit uit :S haha maar ben gewoon kei misselijk nu :S word er naar van en dan die rommelige maag de hele dag honger bah haha maja komt goedddd xxx
Delilah: Ja inderdaad dat is ook wel aandoenlijk... cindy: welkom en klets gezellig mee zou ik zeggen!
Mijn cylcus is gelukkig best normaal, telkens rond de 28 dagen. Deze maand ben ik alleen bijna een week ongi. Heb ik nog niet gehad na het stoppen met de pil.
Cindy; dat klinkt goed, hmmm nog 12 dagen voordat je mag testen zie ik? Ik heb ook een rommelige maag en een enorme chocolade drang ha ha. Heb net 2 boodjes gegeten en een banaan en nog heb ik honger, is ook niks voor mij...
Hey Mupkuh, wat raar van je ongie?! Ik ben het ook altijd maar een paar dagen... Maar er verandert wel een hoop als je aan baby's gaat denken zo te horen!
Hahahaha, wat een heerlijk stel zijn wij! Lekker he, nou, ik denk ook niet dat ik een paar dagen hier vandaan kan blijven, veel te leuk! Mensen, ik ga zo mijn bedje opzoeken, mijn nachtdienst zit er op! Tot vanmiddag (voor jullie vanavond)....
Ik denk dat ik nu zo'n beetje echt ontpilt ben. Vroeger voordat ik de pil slikte. Was ik ook echt een hele week kei erg ongesteld. Vandaar...
Volgens mij heb ik een leuk plekje gevonden waar ik mee kan kletsen! Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik zit pas in ronde 1, dus weet eigenlijk niet of ik overtijd ben.. Misschien zit ik juist wel in mijn vruchtbare dagen.. Ik weet het niet! Al met al, heel spannend!
Hey Linda, natuurlijk mag je meekletsen, gezellig hoor! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over jou cyclus!
Hey, ja! Ik ben inderdaad ook 24 en officieel in ronde 1! Zo ontdek je ineens dat je met heel veel dingen niet de enige bent, hahaha....
Ik ben helaas de enige in mijn vriendenkring, dus daarom is het ook zo leuk om het hier met anderen te delen! Ik heb af en toe het idee dat ik helemaal alleen in spanning zit, maar op dit forum kan ik mijn ei lekker kwijt! Letterlijk en figuurlijk!
Hahahah Linda, inderdaad je ei kwijt! Ja ik vind het ook heerlijk zo hier van je af beppen hoor, in je priveleven hang je vaak niet aan de grote klok dat je "bezig" bent met zwanger worden. En hier kun je ongestoord praten over alles! In mijn omgeving heeft bijna iedereen kinderen en hoor vaak niks anders als kinderen dit kinderen dat en dan is het soms lastig om je mond te houden en niet te schreeuwen dat je ook graag zwanger wilt zijn
Hey Mupkuh! Gezellig hoor! Dacht dat mensen steeds later kinderen wilde maar toch al een paar van 24!
Ik weet wat je bedoelt! Toen ik pas bij een waarzegster was (verjaardagscadeau van 5 vriendinnen) zei ze dat ik binnen nu en 6 maanden zwanger zou zijn. Ik had haar niets vertelt over een kinderwens en mijn vriendinnen al helemaal niet, dus die begonnen meteen te gillen! Dus nu vind ik het helemaal moeilijk om het straks te gaan vertellen.. Daarom tot die tijd lekker hier kletsen! Ik ga ze echt een rolberoerte bezorgen wanneer ik ga vertellen dat ik zwanger ben, hopelijk snel!
Nou ik hou niet zo van dat waarzeggerij maar ik hoop natuurlijk voor je dat je snel in verwachting mag zijn! Hahhaa, die vriendinnen zullen wel gek opkijken dan ja, wel leuk hoor! Ik kan ook niet wachten tot het moment dat ik zulk nieuws kan verspreiden