[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Peppep; ik heb je verhaal gelezen, ik leef met je mee! En zo zie je maar, we nemen niets, we moeten het krijgen :)

Ik las net in de krant dat er een vrouw is bevallen in het ziekenhuis van een placenta en het kindje gevonden is in een vuilnisbak.. Dat maakt me zo boos :x

Ik gun het jullie van harte girls!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Pep, ik wist het niet goed, dacht vanmorgen misschien nog wel te vroeg maar nu hoor ik dat ik als ik vanmiddag wil testen mijn plas 4 uur moet ophouden :rolleyes: dat gaat niet lukken denk ik?! Tenzij ik niet drink?!

Ik kijk het vandaag aan, misschien breekt de ongie toch door?! Anders doe ik het morgenvroeg misschien wel of toch vanmiddag?! Weet het gewoon niet zo goed, ben zo'n leek met dit soort dingen :(

Ohhhhhhhhh meid ik hoop het zoooooooooooo voor jou, nog meer als voor mezelf, eerlijk waar!

En ook voor Klappie, maar daar hebben we niks van gehoord nog, ben zo benieuwd voor jullie meiden!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Als je het vanmiddag wil doen, dan kan je zowiezo het beste wat minder/ niet drinken.. Dat zorgt ervoor dat je urine dunner wordt, zeg maar! Moet je kunnen joh! :D

Ik wil het weten! :D

Ja, waar is OKK..? Ik mis haar adviezen! :)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Die mensen zijn echt ziek! Als je het dan helemaal niet ziet zitten en er vanaf wilt kun je er toch voor zorgen dat het goed terecht komt he!

Zijn mensen zat die zo'n kindje alles willen geven wat het nodig heeft!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ze had vakantie en haar moeder kwam dus ze zei dat ze wat minder hier zou zijn maar wel zou komen.... hoop dat het geen negatief teken is dat ze weg blijft :(

Ja denk je dat als ik de hele middag niet drinken ga ik als ik thuis kom gewoon kan testen? Morgen is mijn NOD pas he?! Officieel dan, want dan stroomt het normaal eruit :p maandags al een beetje...

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ben benieuwd of OKK al getest heeft! Ik hoop natuurlijk ook op positieve berichten!

Ik heb besloten om het even van me af te zetten en niet meer al teveel na te denken over eventuele klachten! Stel dat ik ook nog 75 dagen moet wachten, dan wordt ik echt gek als ik op deze manier doorga!

Ik ga vanaf nu weer lekker lollig doen!

'I feel like CHICKEN 2night, I feel like CHICKEN 2night!'

:D

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

YEAHHHHH... Precies, lekker lollig doen is ook veel leuker!

'I feel like CHICKEN 2night 2, I feel like CHICKEN 2night 2!'

Er zijn alleen zo weinig chickens die mee doen met ons vanmorgen...

Heb je jou vent al verteld van al je kippengebeurtenissen of nie?

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Zeker weinig chickens! Wij zijn echt die-hards! :D

Nopez, als ik eens wat kwijt wil aan hem, dan vertel ik gewoon een beetje luchtig dat ik bijv. nog steeds niet ongi ben.. Hij heeft dat meer zoiets van; 'wacht maar rustig af, komt vanzelf wel'.. Ik ben een beetje ongeduldig, maar laat dit niet aan hem merken!

Wel grappig, want hij wil al een hele tijd dat ik stop met de pil en ik was telkens degene die nog even wilde wachten.. En moet je me nu zien, ik ben er volop mee bezig! Whahaha! Moet echt zo lachen om mezelf!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Die-hard-chickens! Zie ons al voor ons als stoere kippen :)

Dus eerst de boot afhouden en nu ben je ineens "moeder Kip" ! Hahaha, wel grappig he!

Maar thuis kun je dus niet echt je ei kwijt! Bij ons was het precies hetzelfde hoor, mijn man wilde ook kids en ik was al gestopt met de pil maar had zoiets van wacht nog maar ff en ineens sla je om als een blad aan de boom he ;)

Maar mannen zijn gewoon heel anders en ook veel minder daar mee bezig, volgens mij uit bescherming ofzo want de mijne zei dat hij bang was dat ik me van alles in mijn hoofd ging halen omdat ik dat zelf wilde en niet omdat ik dat ook echt voelde :rolleyes: hij zei gister nog toen ik zo'n pijn kreeg dat dat niet vreemd was aangezien ik dat altijd heb als ik ongesteld wordt... Alsof hij weet wat ik voel!

Ach ja, kakel wel lekker hier bij jullie daarover. Had 'm wel verteld van ons kippen-clubje en hij vond het wel grappig hij zei dan ben ik dus Haandrik-Jan, hahaha... Officieel heet hij Hendrik-Jan ;)

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haandrik-Jan, mhoehahaha!

Ik was even weg, ik kreeg een lekkernij van mijn werk voor Sinterklaas! Ik moet trouwens nog een gedicht schrijven voor donderdag en ben nog niet eens begonnen... Hmmm, slechte kip!

Ik ga nu even aan mijn planning, moet 7 extra mensen regelen voor morgen :rolleyes:

Dagggggggggg!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaaaa er moet ook nog gewerkt worden natuurlijk ;)

Ik heb pauze nu en wil naar huis!

12. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    net terug van lunch....ik stort in man ben zooo moe...

13. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

hey hey

hoe is het? en heb je al getest vandaag?

ik nog niet, maar ben ook nog niet ongi geworden..

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

He Pep, hier hetzelfde hoor... Ben helemaal stuk maar heb ook slecht geslapen!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Noena, ik heb nog niet getest, wilde vandaag nog even afwachten en ben niet ongie maar denk dat ik het straks doe als ik uit werk kom... Ff minder drinken en dan toch maar proberen.

Jij dan?

16. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

had testen besteld bij matcare en wacht tot ze komen, zal vanmiddag wel komen.. dan ga ik meteen proberen

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhh spannend!

Ik heb er een van CB en ik had 'm gister uitgepakt en klaar gelegd maar dacht vanmorgen wacht toch nog even vandaag af?!

Normaal heb ik maandags en dinsdags al wat bloed bij afvegen en zet het woensdags echt door maar tot nu toe niks? En wel allemaal zwangerschapssymptomen dus vind het nu echt spannend!

Laat je het meteen weten als je getest hebt?!?!

18. lautje84

lautje84 Lid

24 jul 2007
    93
    0
    0
    Hi meiden!

Wat is het hier ontzettend gezellig! :confused:
    Mag ik ook meekletsen?

Zal zo even mijn banner aanmaken!

xxx

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Lautje! Welkom in ons kippenhok!

YEAHHHH, natuurlijk mag je meekletsen!
    Moet je wel waarschuwen misschien; weet niet of je al een hoop hebt terug gelezen maar we zijn best een stel rare meiden/kippen hoor!

Maar 't is wel reuze gezellig dat klopt!
    Ben jij vanaf deze Lautjekippie ;)

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Kippetjes!

Ik kan jullie gewoon niet missen! haha! :)

Ik heb het weer voor elkaar, mijn planning is rond! HEERLIJK! :D

Hoe is het bij jullie? Zenuwachtig? :)

@noena; spannend zeg! Ik heb ook de testen van Matcare, niet schrikken hoor, ze zijn echt heel klein in het echt, maar werken prima!

@lautje; Welkom! :D En natuurlijk mag je meekletsen, leuk juist! :D

Deel Deze Pagina