Ha Mink! Tja, helaas hoort het erbij, die pijn.. Maargoed, binnenkort kun je weer lekker klussen Trouwens, heb je nog weleens voor jezelf gependeld? En als je een keer tijd/ zin hebt, wil je het nog eens voor mij doen? Alleen als je wilt hoor!
Hallo allemaal! Happykip gaat door naar de volgende ronde! Ik heb helaas visite gekregen.... . Afgelopen nacht had ik al ongikrampen, maar verder nog niets te zien. Vanmiddag wat bruinverlies en vanavond brak het los..... Het enige positieve is dat ik nu een cyclus van 29 dagen heb. Beter kun je het haast niet hebben! Wij gaan dus straks weer lekker aan de klus. Liefs van mij.
goeienavond allen! @day: hartstikke gefeliciteerd en heel veel genieten van dat heerlijke gevoel jammer dat er weer zoveel ongesteld zijn geworden, maar wie weet wordt het nog druk met de geboortes hier met de kerst!
Happy; wat jammer! Maar inderdaad, wel weer een korte cyclus en dat na de 126 dagen! Nu kun je er lekker tegenaan! Nog even allen veren voor Linnie, want ik hoop op een posi test en anders een korte cyclus!
nou linnie, dan veer ik gewoon extra hard zodat één van de twee moet lukken! let op...harde wind in aantocht!
@ LindaS: ik veer ook voor je! Er moeten eind november natuurlijk wel wat meer kuikens geboren worden . En inderdaad, ook ik hoop voor degenen die weer ongi zijn geworden, dat ze een kerstkuiken mogen verwachten!
Goedemorgen allemaal, Ik heb veel buikkrampjes nu maar dat kan goed lucht in mijn darmen zijn. Heb veel hoofdpijn en onder mijn oksel doet het zeer. Mijn benen wegen als lood en ook mijn liezen geven veel krampachtige gevoel. Hoop dat dit voor het goede doel is allemaal maar zie de bui al wel weer hangen. Ik denk dat ik weer een korte cyclus heb deze ronde. Ben wel misselijk na mijn koffie maar dat had ik vorige maand ook. Hoe gaat het hier verders met iedereen? Zijn er nog zwangere bijgekomen zonder dat ik daar weet van heb? Of testers? xxx
Goedemorgen kippetjes! Hoe is het hier? Klopt het dat je blaas ook aan de linkerkant zit? Linnie heeft pijn!
Mogguh Kippies Linnie, ik heb eigenlijk geen idee of je blaas links zit, zat zelf met het idee in me hoofd dat ie in et midden zit ....is niet leuk dat Linnie pijn heeft
Ik verrek van de rugpijn onderin *klaag klaag* Heb een zeurende vermoeide bovenbenen. Ik voel me beroerd en oooo zooooo moe. Ik weet niet goed of ik me blij of klote voel. Ik voel gewoon niet veel nu. Heb het koud, krijg me niet warm wat ik ook doe! Sorry moest mijn beklag ergens op kwijt en haantje komt net uit de nachtdienst en ligt lekker in bed te slapen ( kon ik er maar bij liggen). Nogmaals sorry dames voor mijn gejammer er zijn ergere dingen op de wereld maar voel me gewoon ff in een soort van dip zitten. Nee dat is niet het juiste woord, het juiste woord is denk ik dat ik met mijn eigen GEEN RAAD weet! xxx
Tja Miranda...misschien is het idd voor een goed doel, ik hoop het voor je ...en misschien heb je gewoon een goede griep....het blijft vervelend dat wel
Miran; je mag hier gewoon lekker klagen hoor! Ik hoop ook dat het voor het goede doel is, want een griepje zou niet fijn zijn.. Rid; Morning! Ik dacht ook dat mijn blaas in het midden zat, dus misschien heb ik gewoon pijn in mijn baarmoeder! Het doet wel heel veel pijn hoor.. Jakkes! Deli; Al bijgelezen? Goedemorgen trouwens! Ik vind het trouwens super dat we een zwangere erbij hebben! Hopelijk volgen er snel meer!
Yep, ben bijgelezen maar weet niet meer wie wat heeft getypt dus kan nergens meer persoonlijk op reageren... Maar ik vind jullie allemaal lief hoor
Nou Lekker Linnie, geniet er maar lekker van deze maandag morgen! Ik ben vrijdag heeeeerlijk vrij ohhhh ben er ook echt aan toe!
Heerlijk Deli! Mijn haantje is vandaag vrij.. Dus ik moest er vanochtend uit en hij lag nog lekker te snurken.. *jaloers* Ik ga in ieder geval deze week mijn overuurtjes inhalen, startend met vanmiddag! Ik ga eens flink sporten na het werk!
Goeiemorgen dames, k heb zelf nu last van krampen in mijn darmen,, ook soms n beetje ongi-achtige krampen.. ook heel misselijk.. Mijn borsten zijn ook groter, vooral mijn tepels.. zo raar. Mn vriend begon dr gister zelfs over,, hij zei ben je al zwanger ofzo haha. njaa laten we het hopen...!