Goedemorgen kippies! Alles goed hier? @Leeuwtje: Spannend! ik had precies hetzelfde @Linnie: Pijn is idd niet prettig en denk niet dat het je blaas kan zijn want volgens mij zit ie in het midden.. @Miran: Ik duim voor je!
Day, vind het trouwens wel bijzonder dat jij op 15 maart positief getest hebt! Het was natuurlijk 8 jr geleden dat mijn vader is overleden en op deze dag gebeurd er toch een wondertje! Super toch! Hoe voel je je verder? Wat had je voor klachten? (voor degene die op het wachtbankje zitten wel handig om te weten )
Even een vraagje lieve meiden.... Ik heb allemaal de welbekende klachten... Maar ik heb ook een soort spierpijn onder mijn oksels,,wie kent dit?Alvast bedankt
Hey Sabrine, daar heb ik ook n beetje last van, ook bij mn borsten! Heel vreemd is dat. Ik d8 al dat t aan mij lag haha, dat k de enige ben die dat heeft
Goeiemorgen iedereen! Weer een hoop nieuwe kippetjes zie ik! Welkom allemaal! Hebben jullie een fijn weekend gehad? En voor de zwangere GEFELICITEERD!
Neee ik heb het ook hahahaha gelukkig niet de enigste haha.........Misschien betekent het iets,ik weet het niet hahaha
@Alle nieuwe; Welkom in ons kippenhok! Ik ben zelf nog nooit zwanger geweest, dus ik durf ook niet te zeggen wat die klachten kunnen betekenen! Ik hoorde net ook al iets over spierpijn in de oksels, maar ik durf niet te zeggen wat het betekend.. Hopelijk is het raak voor jullie! Succes!
Morguh nieuwelingen! Ik had niet echt pijn onder mijn oksels maar meer aan de zijkant van mijn (.)(.) Hopelijk is het een goed teken voor jullie! @ Linnie, inderdaad bijzonder dat day juist op die dag posi testen! Wel mooi!
Dat is erg bijzonder idd Linnie Ik voel me kiplekker, wel moe maar verder goed af en toe wat steekjes in m'n buik en nog steeds gevoelige (.)(.) @Sabrine: Ik heb hier ook een beetje last van, voornamelijk is het aan de zijkant van m'n (.)(.) maar zo nu en dan spierpijn gevoel onder m'n oksels, hoop voor dat het iet leuks betekent!
Ik weet dat ik nog niet blij mag zijn maar onder tussen ben ik een heel klein beetje blij lieve meiden.. liefs brien
Haha ja ik stiekem ook Vooral omdat ik nog andere klachten heb, die k normaal niet heb! We blijven duimen he! Hoeveelste ronde voor jou is het Sabrine? Liefs Leeuwtje!
Dank je Yojo! @Sabrine: Ik ken het gevoel hoor, toen ik last begon te krijgen van m'n (.)(.) had ik ook zoiets van: nu is het raak Maar helaas kan je lichaam je ook behoorlijk voor de gek houden succes in ieder geval! @Deli: wanneer heb jij de VK gebeld voor de 1e afspraak?
Toen ik 7 wk zwanger was maar mijn vk wil normaal de vrouwen met 8 weken al zien (intake) dus wat dat betreft was ik iets later! Ik dacht steeds ik heb tijd zat 1e controle is toch pas me 12 weken maar dat is tegenwoordig ook vervroegd want ik kreeg mijn 1e echo net voor de 11 weken en toen bleek dus dat ik een week verder was. Als je wilt kun je toch meteen een afspraak maken! Helemaal omdat jij niet precies weet hoe ver je bent!