goeie morgen allemaal, hoe gaat het hier, met mij aardig goed. nog een paar dagen en dan kan ik eindelijk weer testen want ik ben deze maand heel benieuwd. heb een druk weekend gehad en dat kon ik merken vanmorgen toen ik eruit moest.
Mag ik even een zwijmel verhaal vertellen?! Gister lagen mijn haantje en ik op bed en ik voelde een hele draaikolk in mijn buik dus ik had het dekbed van mijn buik en ineens roept mijn haan, wow zag je dat! Hij zei ik zag je hele buik bewegen hahahaha, ik voelde het wel goed en zag daarna ook even een hele bult aan mijn rechter kant heel mooi was dat... Emo-moment Dus mijn haantje vroeg deed het zeer maar nee ik kreeg gewoon traantjes omdat ik het zo mooi vond!
*Linnie zwijmelt weg door het emo-moment van Deli* Krijg er kippenvel van meid! Lijkt me zo heerlijk om te voelen! Ik heb afgelopen vrijdag ook zo'n emo-momentje gehad! We waren op visitie bij een vriend, die heeft een kindje van 1 jaar. Mijn haantje tilde hem in de lucht en blies op zijn kleine buikje, begon hij helemaal te schaterlachen! *zucht* ZO LIEF!
ooooohhh! zo'n mooi moment is dat! en gek toch, dat al dat bewegen en schoppen in je buik geen pijn doet soms bewoog mijn hele buik mee, maar geen pijn ervan
Whahahaha wat een overspannen soepkippen zijn wij zeg Neeeee, het is allemaal ook zo mooi, bijzonder en schattig! Lief Linnie, snap dat je dat ook bijzonder vind om te zien, hopelijk staat ie volgend jaar zo mijn jullie kleintje!
Dat zijn momenten die staan gegrift in je hersens toch? Ik hoop dat ik ook snel van die emo-momenten krijg! Komt van eigens wel een keer hoor! * spreekt ze haar eigen streng toe* Alle zwangere kippies, ik ben jaloers op jullie maar aan de andere kant denk ik dan ook weer ( niet gemeen bedoeld hoor) als jullie kind alweer bijna 1 jaar is zijn wij OF zwanger OF wij hebben nét een babytje. xxx
hello...ben ik weer...wat een stress ochtend zeg pffff...nu ffies lekker kwebbelen met julie Idd een mooi moment Deli....dat soort dingen maken toch indruk
Hahahhaah Miran zo is het ook weer natuurlijk! Maar dat kunnen wij ook he! Toen de kleine van mijn schoonzusje 1 werd was de 2e net een maand daarvoor geboren
Nou snap niks meer van die banner...had et idee dat ie niet mee had geteld dus opnieuw aangemaakt en idd heeft ie niet geteld terwijl hij gisteren wel telde...vervelend hoor!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa tuurlijk kan dat Deli, maar zo houd ik me dat mijzelf maar voor want anders weet ik niet meer waar ik sta met die jaloezie van mij. Hier op het dorp zijn er nu zoveel zwanger dat ik knettergek ervan wordt en dus houdt ik me dit beeld maar voor! Ik ben niet gauw jaloers aangelegd MAAR als het om mijn haantje gaat of om kinders....... oooooooooh pas dan maar op met mij want dat kan ik niet hebbben hahhhahahaha Wie heeft er ook last van dat ie niet meer weet waar ie over aan het praten is tijdens een gesprek? of dat je steeds dingen vergeet? Ik heb dat zo erg de laatste paar dagen of week. Zelfs dat weet ik al niet meer. Ik weet nog niet meer waneer mijn haantje en ik sex hebben gehad is dat ff erg. xxx
Onze tijd komt echt wel! Wanneer weet ik niet, maar dat geluk is hopelijk ook voor mij weggelegd! (hoewel ik daar stiekempjes weleens over twijfel) Ik heb net even opgezocht, maar mijn blaas zit inderdaad in het midden! Dus misschien komt mijn onig er wel aan!
Snap dat de jaloezie soms toeslaat maar inderdaad jullie tijd komt wel! Linnie niet over twijfelen, heeft toch helemaal geen zin! Het is echt maar in hele kleine gevallen dat je zelfs zonder hulp niet zwanger kunt worden samen! Houd je maar vast aan de wetenschap dat ze tegenwoordig heeeeel veel kunnen doen voor je als je al de pech zou hebben dat het niet van zelf gaat!
ik hoop het echt voor je Linnie...dan is je lichaam tenminste op de goede weg En Miranda...misschien focus je je wel teveel op elk klachtje..weet dat het moeilijk is om niet te doen maar toch ...vorige maand had ik zowat elke zwangerschpasklacht en toch ongi. geworden, je lichaam is zo raar op dat gebied Mijn haantje heeft steeds een opgezwollen buik en last van zijn tepels zegt ie "ik leef zo met je mee dat ik volgens mij schijnzwanger ben" ....
Hahahahha... Riedel, kan hij dan niet 9 maanden het kindje dragen en bevallen?! Hij is nu toch al zo goed op weg
Haha Rid, mijn haantje zei dat toevallig pas geleden ook! Hihi! Hij was een beetje chagerijnig, dus ik vroeg of hij ongesteld moest worden. Toen zei hij ook; 'Misschien ben ik wel schijnzwanger!' Deli, thanks! Jij kan me ook altijd weer geruststellen! Lief! Miran; hoop voor je dat het raak is! Maar inderdaad, ik weet maar al te goed dat ons lichaam ons flink voor de gek kan houden! Tegenwoordig gooi ik gewoon al mijn klachten op een aankomende ongi! Mocht ik dan alsnog zwanger blijken te zijn, dan kan het alleen maar meevallen! Goed eh?!
Je probeert er niet zoveel aan te denken en ik doe inderdaad altijd maar wijzen naar de aankomende ongesteldheid ........ Dan valt het nooit heel erg tegen,Alleen nu heb ik zo een raar gevoel terwijl ik dat alle andere 18 keer niet heb gehad....Bepaalde dingen weet je wel? Ach het enige wat we kunnen doen is afwachten... :x