Heel goed Linnie ...Je bent de goeiste Ja Deli, dat vroeg ik ook al aan mijn haantje haha lekker makkelijk....ik wil wel graag zwanger zijn maar de bevalling...hou op, schei uit
Heeeey ja wat leuk..........dan duim ik natuurlijk ook voor jou mee.... Spannend he dat wachten?Heb je wel al wat kwaaltjes riddle? Liefs Sabrine
Ach meid! Zo dacht ik ook in het begin! Toen ik die dikke buiken hier zag op de site dacht ik IEW dat moet er straks bij mij ook uit en hoe langer je zwanger bent hoe minder het je kan schelen! Je wilt gewoon zsm die kleine in je armen! En dan denk je KOM MAAR OP! Helemaal op het einde (als ik de moeders moet geloven)
Sabrina; na 18 rondes vind ik het wel tijd dat de ooievaar bij jou langs komt! Ik zal voor je 'veren', zoals wij dat zeggen op dit kippenforum! (voor alle duidelijkheid, dat betekend duimen) Rid; Ik ben ook heel goeist hoor En inderdaad; Wie wil er voor mij bevallen?! Niet te enthousiast hoor.. *pikt stiekem wat HCG'tjes bij Deli weg*
"What goes in, must come out" Dat denk ik ook hoor Deli, je krijgt er iets heel moois voor terug! Het schrijnt dat je het zo weer bent vergeten!
Oke ik zal voor je mee veren....en afentoe voor het slapen gaan even een toktoktok naar je toe sturen...(een wondertje) hahahahaha Veel suc6 , Ik moet toevallig vanmiddag naar de gyn toe omdat we dat elke 2 maanden doen voor een gesprek enzo.....dus ik ben benieuw...kon ze maar alvast kijken haha
haha we zullen zien ...moet er toch uit dus je hebt wienig te willen op zo'n moment En nee Sabbelkip (hahaha nieuwe kip, nieuwe naam )....heb nu helemaal geen klachten, vorige maand week voor mijn ongi. had ik pijnlijke (.) (.) en moe, moe maar nu (nog) niks.....
Vind dit meer vrijdag-middag-niveau...Hmmm... Weekend Ach ja, dat moet ook kunnen toch, praten over niks na je eisprong
Hier een uitleg van de enige echt sabbelkippie Hahahahaha September 2006 begonnen met oefenen voor een kuikentje,maar dat lukte na een half jaar nog steeds niet ik ondekte mijn ei niet en dus werd dit kipje door gestuurt naar de gyn.....daar kwamen we erachter dat ik een schildklierziekte heb.......Een half jaar later kreeg ik een binnewaartse echo en kwamen we erachter dat ik cystes op mijn eierstokken had dussssss een half jaar aan de clomid gezeten,en op de echo was te zien dat ik clean was dus we hadden weer een beetje groen licht... Maar voor de zekerheid zei mijn gyn dat ze mijn haan zijn sperma ook even wilde lkaten onderzoeken,dit bleek even mis hij had een virus in zijn zaad......dus antibiotica en medicijnen moesten dit verhelpen.....dus dit is nu een maand geleden.......de arts had gezegd dat het nu wel snel moest gaan omdat we nu helemaal schoon waren........ Zooo dit is mijn verhaaltje in het kort hahahaha Kusssie Sabbelkippie
Jeps, we moeten het onderwerp eigenlijk aanpassen! Hierbij wat opties; Kakelen en tokken [na de eisprong] Zwijmelen over een zwangerschap [na de eisprong] Bijdehand/ bijdevoet worden [na de eisprong] Wie helpt Linnie de winter door [na de eisprong] Wanneer zal Linnie nou ongesteld worden en klachten krijgen [na de eisprong] Wie is er net als Delikipje meteen zwanger [na de eisprong] Wanneer komen we op pagina 1000 [na de eisprong] Was het maar weekend [na de eisprong] Ik heb geen zin meer om te werken en breng al mijn tijd door op dit forum [na de eisprong]
Sabbelkipje, wat een verhaal zeg... Balen! Maar in elk geval ziet er nu weer goed uit, dus dat is mooi! En het zou nog mooier zijn als jullie nu op de natuurlijke manier toch zwanger worden! Een goede kans dat het deze maand raak is! Ik veer voor je! Het het niveau schiet weer omhoog!