[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    En weer een jonge mama to be! Leuk!

2. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    whahaha die kippies toch haha

als mn mannetje dat leest haha komt ie jullie halen en zet jullie bij de rest in zn hok hahah

wel gezellie hier hoor..ben zo benieuwd of jullie posi testen:):)
    zou super zijn...

spannend....succes hoor

kus

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Linniechick! Eindelijk ben je er weer!

Wat hebben we je gemist zeg, je mag nooit meer zolang gaan werken hoor :)

4. lautje84

lautje84 Lid

24 jul 2007
    93
    0
    0
  5. lautje84

lautje84 Lid

24 jul 2007
    93
    0
    0
    Hahahaha, dan zal ik maar eens wat meer vertellen over dit kippetje! :)

Ik ben Lautjekippie, een 23 jarige meid die in juni is getrouwd met haar prins op het witte paard. Nou ja, wit paard, hij kwam aanrijden in een rode Ferrari, maar hij blijft mijn prins. :D

We zijn nu 5 maanden bezig voor ons eerste kindje, en hebben deze maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt. Ik wist namelijk niet wel gevoel er bij mijn eisprong hoorde, dus wilde wel eens weten hoe het zat!

En ja hoor, op dag 19 een positieve ovu test! :whistle:
    Op dag 18,19 en 20 hebben we de slaapkamer flink onveilig gemaakt, en nu maar duimen dat het raak is! [-o<

x

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Heidikippetje; ;) Gezellig he?! In ons kippenhok! :D Ik moet echt lachen om ons clubje!

@Noena; In welke ronde zit je? Ben benieuwd! :D

Delikipje (die-hard-chicken) ik vind het zo spannend!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey HeidyHappyKippy!

Ik denk dat je man ons snel weer uit dat hok knikkert want wij maken een hoop kabaal hoor!

Maar wij zijn wel gezellige kippies...

Ik ben ook zeer benieuwd naar iedereen vooral wat kippies waar we al een tijdje niks van gehoord hebben, hoop dat het allemaal goed is!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey HeidyHappyKippy!

Ik denk dat je man ons snel weer uit dat hok knikkert want wij maken een hoop kabaal hoor!

Maar wij zijn wel gezellige kippies...

Ik ben ook zeer benieuwd naar iedereen vooral wat kippies waar we al een tijdje niks van gehoord hebben, hoop dat het allemaal goed is!

9. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    ach meid..
    tussen de andere 21.000 kakelende bio kippies vallen we nie op hoor hahahah ;)

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Lautjekippie; Klinkt goed! En leuk om wat meer over je te weten! :D

Ik ben Linniekippie ;) en zit pas in ronde nr.1. Ik ben nog steeds niet ongi, dus ik weet eigenlijk niet waar ik nu op zit te wachten.. Ik word er een beetje moe van, maar dit clubje hier vrolijkt me enorm op! :D

Ik zal niet meer zolang gaan werken :D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey!
    Dat klinkt spannend "de slaapkamer onveilig gemaakt" toch wel de veiligheids helm en bril op gehad he, hahaha....

Nou gezellig dat je onze club ook komt versterken!

Voel je je deze maand anders of dat niet? Wij hopen natuurlijk ook dat het harstikke raak is voor je meid! We zullen voor je "veren" ipv duimen, hahaha....

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhh zoveel! Dat wordt pas een lange Polonaise of zoals wij dat zeggen Tokkonaise...

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Delikipje; sinds wanneer quote jij je eigen teksten?! Whoehahaha! TOK!

14. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    whahahhahaha....

nou kippies het is erg gezellie maar ik moet op kraamvisite 2x..dus fijne middag nog en kom morgen of vanaaf nog wel ff gluren in t kippehok..

fijne dag nog :thumup:

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou Linniekip, het was niet mijn eigen getokte tekst hoor, zo kippig was ik nog net niet maar had wel wat verkeerd gedaan, whahhaa....

Zo zou ie moeten kloppen!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Je raakt toch ook helemaal van de leg hier, ineens beginnen een stel kippen te kakelen terwijl het zo rustig was de hele middag...

Moet gewoon weer ff inkomen!

En HeidyHappyKippie, tot snel he!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Veel plezier! Tot snel!

@Delipkipje; ik ben ook helemaal van de leg, dacht dat we saampjes waren ;) Haha!

Ik ben echt zo benieuwd naar de uitslag van jouw test, maar kan vanaaf niet op het forum.. :( Dus ik moet nog even tot morgen wachten! :)

Ik was trouwens gisteren bij een vriendin en die had last van roze afscheiding.. Aangezien ik nu helemaal ervaren ben, gaf ik haar allerlei adviezen, ze vroeg zich af hoe ik aan die info kwam.. Haha! :D Zij een zwangerschapstest gehaald om het zeker te weten, krijg ik een SMS'je; NIET ZWANGER, YES! Ze moest eens weten dat ik er wel mee bezig ben, haha! :D

18. lautje84

lautje84 Lid

24 jul 2007
    93
    0
    0
    Hahahahaha, het is hier echt een kippenhok! :)

Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik voor het eerst nergens last van heb deze maand! Ja, mijn darmen borrelen behoorlijk, maar verder voel ik mij KIPlekker.

Heb alleen geen idee wanneer ik mijn ongie kan verwachten, hoewel mijn cyclussen vrij regelmatig zijn! Mijn eisprong was namelijk best laat....

(28/28/30/28/?)

x

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik ben ook reuze benieuwd naar mijn testje... Jammer dat je niet vanavond op het forum kan! Maar misschien weten we straks nog wel helemaal niks, we zullen zien!

Pffff, dat verhaal van jou vriendin! "NIET ZWANGER, YES!" hahahaha, en hier verwacht je hele andere berichten! Wel lekker krom of nie, maar straks als jij haar jou blijde nieuws verteld zal het kwartje bij haar ook wel vallen, dr. Linnie!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaaaa we kakelen wat af hoor, zo kom je de tijd het beste door zijn wij achter gekomen!

Je NOD zou tussen de 10 en 17 dagen na je ei moeten zijn heb ik me laten wijs maken hier op het forum dus kun je daar misschien een beetje vanuit gaan?!

Deel Deze Pagina