Ja, ik test dus ook voorlopig in ieder geval niet..... [-X Negatieve testen zijn zo ontzettend kl*te! We zien het wel deze maand, hoewel ik niet denk dat het raak is.... Bij mij begint het altijd met twee dagen roze en daarna zet het pas echt door! Zolang ik geen roze spot, blijven we hopen! x
Ja ik ben nog niet zo thuis met testen etc. dit is mijn 1e officiele ronde, hahaha.... Maar misschien juist omdat je denkt dat het niet raak is kan het heel goed raak zijn! We blijven veren hoor, niet de hoop opgeven! Bij mij begint het ook altijd met 2 dagen roze en dat zou gister en vandaag zijn geweest met morgen mijn NOD maar tot nu toe nog niks
goeiemiddag ladies , even snel bene r straks weer. mijn ongi is gewoon doorgegaan, lekker rood hierzo. dus nu voor het echie door naar volgende ronde. ps; hebbe jullie ook soms het gevoel alsof je er alleen voor staat met vele dingen? ik voel me op het moment zooo vervelend. niet omdat het niet gelukt is deze maand hoor, maar gewoon soms voel je je zo *** en niemand die het weet of ziet. en dan doen mensen nog boos ook terwijl je het allemaal zo god bedoeld en hard knokt en alles bijna heb opgegeven ervoor.
Hey lieverd! Kan me goed voorstellen dat je dat gevoel soms hebt ja! Niemand weet van je kinderwens en niemand weet dat je weer teleurgesteld bent en dat je daarom soms een beetje sacherijnig bent.... Lijkt me best wel frustrerend ja! Maar die mensen moet je het maar niet kwalijk nemen en lekker hier je hart komen luchten! Erg jammer dat je toch echt ongie bent! Maar we gaan voor een vruchtbaar 2007 nog Nikikippie!
Ja, mijn test ligt thuis klaar... Vind het zo eng! Ik dacht vanmorgen wacht vandaag nog even af maar zoals ik net zei niks! Dus drink vanaf nu niet meer ben net voor het laatst naar het toilet geweest dan test ik over een uur of 4
@Nikipje; Snap precies wat je bedoeld en daarom zijn wij er! Om lekker tegen aan te klagen en zeuren, dat vinden wij helemaal niet erg! @Lautje; Nooit de moed opgeven! TOK! (Tjakka) Misschien is het juist wel raak! Sommige zwangere vrouwen hadden eerst wel klachten en pas toen ze zwanger bleken te zijn juist helemaal geen klachten! Ik hou hoop voor je! Veren gekruisd! Ik begin het nu echt zat te worden zeg.. Ik heb al de hele dag een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, maar geen spatje rood, zelfs geen bruin.. Natuurlijk hoop ik dat het raak zou zijn, maar daar ga ik niet van uit! Daarom hoop ik eigenlijk dat ik nu gewoon snel ongi ga worden, zodat ik in elk geval weet dat mijn lichaam nog werkt! Pfffff, sorry, dit is al de twaalde dag dat ik dit verhaal zit op te hangen.. EXCUSES!
Pfff, jij met je excuses! Als er 1 positief is altijd ben jij het wel, gekke kip! Jij mag ook je hart luchten! Lijkt mij ook super-irritant dat je niet weet waar je aan te bent, wachten is al vreselijk maar als je niet precies weet waarop maakt het het nog lastiger natuurlijk, dus wij snappen jou hoor! Maar zoals jij altijd tokt!: TOK! (Tjakka) we gaan er samen voor Dr. LinnieKip! Ook voor jou komt er snel duidelijkheid!
hoop dat het bij jullie wel raak is meiden, echt gun het jullie van harte ! ik ben straks weer online en dan lees ik alles even bij. liefs
Hoor eens wie het zegt, mevrouw positief haar zelf! Jij weet ook iedereen op te beuren he?! SUPER! Thanks! Begin opeens te twijfelen aan mezelf.. Ik heb het al de hele dag warm en heb zin in sex (hihi, sorry dat ik zo zeg).. Misschien heb ik nu wel mijn eisprong en ben ik gewoon de 18e al ongi geweest (ik had alleen wat bruin slijm, maargoed) Ik blijf gewoon lekker doorklussen! @Nikipje; wij gunnen het jou ook! En door alle positiviteit die hier is, gaat het voor ons allen echt wel gebeuren! Promise!
Whhahaha, ik lees mijn eigen bericht terug en moet zo hard lachen! Ik heb al zoveel conclusies voor mezelf bedacht, dat ik er bijna een boek over kan tokken!
Hahhahah: Delikip vind Linniekip lief! En alle andere kippen net zo lief hoor voordat hier een giga kippengevecht ontstaat! whahaha.... Tok weer een klap op je kop! Maar ik zou zeggen probeer zoveel mogelijk spanningen uit je hoofd te zetten en als je HOT bent en ZIN hebt, waar wacht je nog op! Super toch! Vanaf heden noemen we jou Kluskip! pfffffff
Ik had toch 2 x over een bloedneus zei ik laatst en toen zei iemand hier dat dat een symptoom is maar dat kon ik niet geloven, heb net ff gegoogled: Door het hormoon progesteron worden je bloedvaten wat slapper en dunner. Bovendien heb je gedurende de zwangerschap meer bloed in je lichaam. Deze beide factoren zorgen ervoor dat als je zwanger bent, je wat sneller een bloedneus kunt krijgen. Dit kan zomaar spontaan optreden en is volkomen onschuldig.
Hotchicken klinkt meer als een lekker gerecht Kluskip it is! Ik ga lekker op tijd naar huis om mijn mannetje te verrassen! Ghehehehe! Kluskip vindt jou ook lief! En de rest ook!
Er schiet mij iets heel flauws binnen nu jij tokt dat je je man gaat verrassen..... Dat wordt een: VERRASSINGS-EI!
whahahahahhahaha! Hoe ging die reclame ook alweer, 3 dingen toch? Het is: - Een verrassing - Iets lekkers - En om mee te spelen