No stress darling! Slecht voor je kuiken Het kippenlied (a la Andre van Duin, Pizzalied) Ff wachten....... ff wachten........... ff wachten..... Nog ff wachten..... TESTEN! Testen, testen whhoooooohhhhhhhhhhhh TESTEN! Hihihihi!
whahahaha, jij bent wel zeker van je zaak, of eigenlijk van mijn zaak Ik ga vanavond testen, heb vanmiddag niet meer gedronken en ga zo naar huis toe over half uurtje en dan begint jou lied te spelen op mijn toilet....
Echt super spannend! Ik leef met je mee! Zelfs ik ben zenuwachtig! Ik keek net even op een ander forum waar ik al enige tijd niet geweest was en daar staat mijn banner op mijn vruchtbare dagen (+ twaalf dagen overtijd) Hmmm, stel dat dat kleine beetje bruin slijm mijn ongi was, dan zijn dit dus mijn vruchtbare dagen en heb ik dit weekend mijn eisprong! KLUSSEN!
Hahahah KLUSKIP, Ik ga het meteen hier zeggen als ik de uitslag weet! Ik zou zeggen: Veiligheidsbril op, veiligheidshelm op en maak de slaapkamer lekker onveilig! Dan moet je dat hier maar ff melden dan ga ik thuis voor jou zitten: Zwem, Zwem, Zwem!
Zal ik doen lief Delikippetje! Ik ga nu lekker afsluiten! Heb het gehad! Ik ga lekker koken en aan de klus Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel succes straks! Ik ga voor je duimen! Oh nee, ik ga voor je veren! Fijne avond toegewenst! Dikke k(l)us van de kluskip!
TOKTOKTOKTOKTOKTOKTOKTOKTOKTOK! QueenieKippie meldt zich! Heey stelletje klepkippen! Jullie kakelen maar door he? Ik zit nu op mn werk, maar heb totaal geen zin meer. Heb koppijn, ben moe, blergh... Tis trouwens best moeilijk om me hier stil te houden hoor, zou het graag gewoon vertellen, maarja. Nog maar even niet. En hoe gaat het met Delikip? Bijna testen? Spannend hoor! Ik veer me het kippezuur! Dan ga ik ook als een kip zonder kop rondrennen hoor! Nou, ga ff gauw verder hoor! Kom vanavond wel weer kijken (en heel veel bijlezen heb ik al wel weer gezien ) ! Tok! Xx
Dankje queenie! Jullie zijn de eerste die horen hoe en wat! Ik ga snel naar huis! Kusssss zenuwekippie!
Dankje queenie! Jullie zijn de eerste die horen hoe en wat! Ik ga snel naar huis! Kusssss zenuwekippie!
als ik naar mezelf zou kijken zou drie uur geleden geplast een hele lange tijd zijn. Moet altijd elke 2! uur zegt mijn man altijd. En ja daar heeft ie wel een beetje gelijk in. moet altijd heel vaak plassen. dus voor mij zou 3 uur geleden al een hele tijd zijn. Volgens mij moet het als je niet gedronken hebt wel lang genoeg zijn. Hoop zo voor je dat de test positief is! ga voor je veren
ha ha ha. Doe net iets stom zegt mijn man: Kippie, kippie, kippie toch! Moest heeel hard lachen. en hij snapte er natuurlijk niets van
Dankje juffie..... VInd het wel heel spannend zeg, pfffff.... Heb al een cadeautje voor m'n man gekocht voor als het echt zo is, een mok met voor de allerliefste papa! Maar ik wach nu wel ff mijn vader kan ieder momen komen om koffie te drinken dus dat is niet zo geslaagd dan hahahha Hoe'st met jou verder ?
Whahahhahaha.... Ja van die momenten heb ik ook wel ja! Maar mijn man weet van de kippen-club... Mijn vader komt er aan... die blijft nooit zo lang dus over half uurtje ga ik eindelijk plassen!
kan me voorstellen ja dat het spannend is. Nog even het geschikte moment afwachten dus. hier is het nog steeds allemaal rustig. nog steeds aan het ontpillen denk ik. zou vandaag testen binnenkrijgen maar die zijn er nog niet. Wat ik ga doen als ze er wel zijn weet ik nog niet. Misschien tochmaar testen. Al weet ik toch bijna zeker dat die negatief zal zijn. maar dan weet ik wel even waar ik aan toe ben.