thanks delilah ! super tof, nu wens ik je nog een hele goeie zwangerschap toe samen met queenie en dat het goed blijft gaan. echt verassend hoor ! @ mink ben heel erg benieuwd hoor! ik heb niet alles nog gelezen van de hele dag , moet nog steeds alles lezen geloof ik. dus heb nog niet echt gevolgd hoe het nou met jou gaat en of jij nog dingen heb. spannend! nog 2 daagjes, dat moet je lukken!
Ik dacht deze maand vanaf dat we klusten rond voor mijn ei dat er wat zat, voelde meteen van alles... Mensen zeggen hier vaak dat dat niet kan maar ik kan dus zeggen, lekker puh, het kan echt wel. Dus zoals peppep ook al zei luister naar je lichaam en laat je niet van de wijs brengen! Ik ga zoooooo hard voor je duimen!
Dankje wel nikitje, We gaan hard veren dat et goed mag komen! verder gaat alles hier wel goed hoor.... Zou leuk zijn als iedereen hier zwanger mag zijn, we veren! tot later...
Jij blijft helemaal niet alleen over! Ik verlies jullie niet meer uit het oog dat is zeker! Jullie zijn de afg. week de belangrijkste mensen in mijn leven geweest onderhand, hahaha
nikita zingt : ik viiiind mijn bannneer niet moohooi, want ik weet nooooit is mijn sycluuuuus (8) ik wil Nu toch eeens wetuuuh, waneer dat mij nu duidelijk issss. laa laa la ? haha ja serieus vind irritant ! ben ff melig. maar komt door delilah !
Julie zijn gewoon de 1e die het weten, verder weet niemand het, ik had dat ding volgepiest en ben meteen achter de pc gekropen, grappig eigenlijk! Ik had vanmiddag al een cadeautje gekocht voor mijn man nu nog mijn gedichtje op een kaartje schrijven en dan zet ik dat in zijn schoen met de test erbij...
hahaha nou gelukkig maar, want dat mag ook niet! want ik wil jullie om mij heen als zover is ! kennen we samen praten over veel dingetjes. lijkt mij super. en kom is vaker msn lay!
OMG Ja ! dat is ook zo ! morgen sinterklaas! haha vet hoor, nou was die beker een goed idee he, of had ik dat niet gezegt in het begind at je dat kon doen als kadootje mocht je posi testen? geinuug
Ja ik wil wel op msn maar ben zo verslaafd aan jullie hier, hahaha... Maar gaan we doen Nikitje! Heb je hulp nodig wat vind je van een gedichtje ong. als deze, sta open voor ideeen en verbeteringen: Lieve papa, Dat zal zeker even scrhikken zijn dat ik zomaar papa zeg Ik ben dan wel nog maar heel klein maar toch echt al onderweg 9 maanden nog om eraan te gaan wennen Dat ik er straks ben om flink te gaan jennen Als ik s nachts honger heb of getroost wil worden Ben jij vast de door-mama-wakker-geporde Ik ben in ieder geval nu al heel blij Met zon leuke papa als jij Als ik wat groter ben zul je me ook kunnen voelen Wanneer ik flink in mama ga krioelen En dan duurt het nog maar even voor ik in je armen liggen kan Nu nog zon maand of 9 dus geniet daar maar lekker van
Ik heb inderdaad naar jou geluisterd maar met dat drukke gelul hier ben ik zo nog te laat om mijn cadeautje in te pakken moet mijn man gaan ophalen,hahahahah Ik heb een beker: voor de allerliefste papa ter wereld gevuld met strooigoed en in het midden de test... En een kaarjte voor dat gedcihtje als jullie 'm leuk vinden doe ik dat erbij?!
wat een leuk gedicht zeg! benieuwd hoe hij gaat reageren. Maar dat laat je ons vast wel horen. Wanneer komt je man thuis en gaat hij het dus lezen?
Ik moet hem nu ophalen op het station en dan gaan we naar een verjaardag van zijn broer al hij thuis komt ligt dat in zijn schoen, moet alleen dan nog ff dat gedichtje schrijven maar moet nu gaan, jammer! Spreek jullie hopelijk straks anders vanavond
Lieve papa, Niet schrikke , hier ben ikke! is ook leuk voor in begin nou meiden. ik ben even een spelletje spelen, ik ben zo teruggie. en ja het is een heel mooi kado met een mooi gedicht! DOEN DUS ! oh ben benieuwd naar zijn reactie! knuf
idd mink we veren tot we kaal zijn! niet helemaal natuurlijk dat is niet mooi! maargoed zou inderdaad super dat wij de volgende zijn. pfiew nu wil ik het helemaal hihi
hey kom ik ff om t hoekkie gluren in t kippenhok en zie ik dat delilah zwanger is.. wat gaaf! gefeliciteerd joh.. en wat een super leuk cadeau voor je mannetje.. kus( of moet ik zeggen tok tok.. )
Jippie! Delikip krijgt een kuikentje! Kijk kijk kijk kijk kijk ze krijgt een kuikentje! Supertof zeg! Van harte gefeliciteerd! En je hebt een superlief gedichtje gemaakt hoor! Nu kan ik ook voor jou als een kip zonder kop de kamer rondrennen! * waar is mijn webcam?* Geweldig hoor! Xx