oh meiden ik denk dat ik ziek word, overmoeid, huilbuien,menstruatie =niet lekker in mijn vel. ben verdrietig ook door onbewuste dingen waarvan ik mischien ook wel ergens bewust van ben. heel mischien doe ik een test voor de zekerheid gewoon dan heb ik mijn bevestiging en kan ik gewoon door. mischien helpt het als ik het met mijn eige ogen zie. kost nie zo duur he een normale test toch? is het gek als ik dat doe ? ook al weet ik dat ie negatief is?
DELIKIP! GEFELICITEERD MEID! Vanavond weer getest voor de zekerheid maar....noppes... Begin de hoop te verliezen, moet testen voor zekerheid voor arts maar steeds negi doet best pijn... Zal wel gewoon ongesteld worden net als de afgelopen 8 jaar... ben wat afwezig, solly..
Ja goed. Alleen nog steeds dat zeurderige gevoel, maar dat had ik bij Jamie ook. En ik ben steeds erg moe, moe gevoel in de benen. Verder gaat alles goed, ben nog maar 1 keertje even misselijk geweest, en dat was al voor dat ik positief testte. En hoe is het met jou? *************************************** *************************************** *************************************** *************************************** *************************************** Zal elke dag wat HCG naar jullie toesturen hoor! Welkom Lautjekippie!
hey queen, ja dat zal je wel blijven houden denk ik voorlopig ! beter dat je nog maar 1x misselijk ben geweest. bij mij is het over met de pret, maar blijf volhouden. zoals hierboven voel ik me erg dubbel weet niet wat me scheelt. ben volgens mij vriend al ruim 3 weken niet te genieten en savonds ben ik het het allerergste ben ik shago , en dan heb ik voor mijn gevoel dat ik de hele wereld aan kan en dat ik maar alles kan zeggen terwijli k nooit zo en normaal. en dan nog al die klachten die ik had voor mijn nod. ik ben er shago van nu, en dubbel verdrieitig eigenlijk, niet lekker in mijn vel, en vanwege toch die teleurstelling toen mijn ongi eraan kwam. heb hoofdpijn van het huilen , ben erg moe ( ook weer pas begonne met werk ) en het is gewoon drukjes in mn hoofdje. en nu is het gewoon ff genoeg denk ik?
Meid, logisch dat je je nu niet zo lekker voelt en humeuriger enzo. Doordat je al een paar weekjes last had van krampen enzo, ga je toch hopen op een eventuele zwangerschap, en dan word je ongi. Tuurlijk baal je daarvan. Ik kan het me ook best voorstellen dat het dubbel voor je is dat er hier nu 2 zwangeren zijn... Maar je mag altijd je hart hier luchten he, dat weet je! Xx
ja tuurlijk weet ik dat, maar ik voel me niet zo omdat jullie het wel zijn hoor, ben super blij voor jullie echt waar ! ik ging net ff eeen andere online test doen en kruisde aan wat voor mij van toepassing is , is opzich altijd wel grappig: Uitslag online zwangerschapstest voor nikita De eisprong vindt normaal gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats, dat zou in jouw geval zijn op Maandag 19 November 2007. ( [b[ klopt ook volgens een calculator[/b[) Je hebt echter jouw eisprong gevoeld op Donderdag 15 November 2007. ( ja want toen kreeg ik last Het vruchtbaarst ben je dan vanaf twee dagen voor deze datum. Veel vrouwen hebben op een andere datum in de cyclus hun eisprong. Wanneer je dan zoals jij in die 2 dagen voor je eisprong ook nog veel gemeenschap hebt gehad, wordt de kans wel erg groot dat je zwanger bent. Wanneer je last van stress hebt kan dit je cyclus in de war brengen en er toe leiden dat de menstruatie wegblijft. dit had ik aangekruist 1) last van stress hebt Alleen het feit dat je moe bent of veel wil slapen, zegt natuurlijk niets, maar het kan wijzen op een zwangerschap. Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Donderdag 1 November 2007, dan ben je uitgerekend op: Maandag 11 Augustus 2008. Je bent dan nu in week 5 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 251 dagen te gaan. Je hebt 63% kans dat je zwanger bent. DE TEST IS POSITIEF ( geeft ie aan op die test ) geloven jullie in die online testen? ik kon veeeeeel meer aankruisen maar niet gedaan omdat ik dat niet had/heb.
Ben ik weer, cadeautje was een succes, hahaha... Heb het de hele avond op de verjaardag voor me kunnen houden terwijl er wel wat opmerkingen waren... Hoe is het hier verder nog meer nieuws?
heb je de kado al gegeven? weet ie het al ? ik dacht dat je het morgen zou doen of zie ik het nu verkeerd? zoja wat was zijn reactie verder geen nieuws hier
Hij weet het al! Ik ging 'm ophalen van het station en daarna zijn we doorgereden naar de verjaardag, toen kwamen we thuis en stond zijn schoen daar met cadeautje en kaartje... Hij vond het helemaal super maar hij dacht ook wel meteen aan "die andere kippies die wat langer moeten wachten" heel lief!
ah schattig ! lief dat ie aan de andere dacht haha ! nou super tof dat ie blij was. ik wens jullie 3 veel geluk saampjes en dat de aankomende 9 maande vlot & goed verloopt. ps: is 63% veel?
Bedankt voor je lieve berichtje Nikit, iedereen bedankt voor alle berichtjes, super! Nu ga ik nog harder veren voor jullie want ik doe het niet alleen meer! 63% is best een hoop waarom?
@Nikikip; tja, online-testen zijn voor de gein wel leuk, maar heb dan toch meer vertrouwen in de echte testen hoor! @Delikip; da's best moeilijk dan om het voor je te houden he? Lief van je mannetje dat hij aan je mede-kippetjes dacht.
zie de test die ik had gemaakt online voor grap. maar zei al ietsje eerder voor die berichten of ik GEK ben als ik gewoon een bevestiging haal bij de drogist, zodat ik voor mezelf echt weet dat het niks is nawat ik nog voel. gewoon dat die onzekerheid weg is weetje.. dat ik het met eige ogen zie dat het negatief is.
Lieve schat ik vind het wel moeilijk hoor zo'n online test?! Maar als jij zekerheid wilt doe je toch gewoon een test, als jij daar rust in vinden kan?!
Ja mijn man wist nog van niks op die verjaardag zegt hij tegen zijn ouders; jullie hebben al 11 kleinkinderen he maar ze hebben er maar 10 dus iedereen ooooo, heb je wat te vertellen, en ik zat maar in mezelf,JAAAAAAAAAAA! Maar Rik wist het nog helemaal niet, hahaha
yes, zal even zien morgen, ik ga slapen ! ben moe en vroeg op weltruste iedereen , tot morgen ! *steekt kaarsje aan* en duimt verder