Dat je het stil kon houden voor hem zeg, knap hoor! Had ik echt niet gekund! Het liefst ga ik op het dak van een flatgebouw staan om het uit te schreeuwen, maar ja. Dat lijkt ook zo raar. En trouwens, zal ook wel druk op de daken zijn nu met Sinterklaas, hihi!
whaahhahha... Hoor die pieten al roepen "haal dat gekke kippetje 'ns van dak" Vond het ook wel moeilijk en wilde zsm weer naar huis. Hij begin al steeds tegen mij over zwangerschap in de auto en ik kapte het steeds af, hahaha... Tot hij thuis de test vond in de pepernoten hij begreep er niks van...
Piet; "alarm, gekke kippen op de daken!" Zei je mannetje niet toen hij de test zag; 'ik wist het wel'? Kindersurprise!
Hahhaha... Gekke kippen op het dak! Nee hij zei niks stond alleen met van die glinsteroogjes na die test te kijken, hahhaa.... Maar ik zei wel meteen: zie je nou wel dat wat ik voelde er wel echt was jij maar zeggen dat ik het me inbeelde, bla bla bla....
Ah lief! Was hier net andersom. Ik aldoor maar zeggen dat ik nog wel ongesteld zou worden, en nadat ik posi gestest had zei hij; 'wist ik wel'. Lag aan mijn humeur. Ik was de laatste weekjes niet te genieten zei hij, ik katte hem aldoor af om niks. Aangezien ik dat ook deed toen ik zwanger was van Jamie wist hij al wel hoe laat het was.
Hahaha, jij twijfelde echt he! Maar dan is het bij jullie ook in ieder geval goed in balans als je elkaar zo lekker kan aanvullen! Mijn man zei gister nog toen ik zei dat ik zo'n buikpijn had dat ik dat altijd had als ik ongie moest worden dus hij was niet overtuigd van een zwangerschap! Vind het wel apart hoor, moet nog een beetje wennen aan het idee! Maar mijn haantje staat in ieder geval al buiten te roken ipv binnen
Maar lieve queenie, ik ga douchen en lekker naar bedje toe, morgen weer vroeg dag en heb een paar nachten slecht geslapen hopelijk gaat het nu beter Ik zie jullie kippies morgen allemaal weer, de batterijen zitten in de lader, kan ik morgen ff een foto van mijn test plaatsen voor het geval ik echt kippig heb gekeken! Kus aan iedereen!
Ja, ik twijfelde nogal. Begin het pas nu echt te beseffen. Komt ook doordat je nog niks kan voelen enzo, je kan nog geen echo krijgen omdat het nog zo pril is... Ik had met Jamie ook pas echt besef van dat kleine wondertje toen ik de echo kreeg en hem zag bewegen! 't is in ieder geval al goed dat je haantje al buiten rookt, hihi!
Isgoed lieverd! Ga maar ff alle spanningen van je afdouchen, hihi! Slaap lekker alvast! Ben benieuwd naar je foto morgen! Xx
Nou queenie, weet niet of het bij mij wel goed is dan want ik voel echt contstant wat in mijn buik voel gewoon dat er "wat" zit alsof er een elastiekje wordt aangetrokken in mijn buik... Heb ook 2 dagen flinke pijn gehad maar we wachten het wel af, lijkt me wel super om te zien zo'n echo! Ben blij dat het bij jou in ieder geval door aan het dringen is! En voor alle andere kippies ga ik veren want die gun ik het zo!
Ik ga ook maar op stok. Slaap lekker lieve kippetjes en tot morgen! Kom morgen nog wel even stiekem spieken vanaf m'n werk... We blijven veren voor jullie allemaal! Trusten! Xx
Nouja, niks voelen is een groot woord hoor. Wel constant dat zeurende gevoel, maar zal toch bij iedereen wel anders voelen denk ik. Heb ook een aantal keren felle steken gehad, dus op zulke momenten besef je je wel wat er in je lichaam gebeurt natuurlijk! Ben ook blij, ook voor jou!
Ga nu echt op stok hoor! Weltrusten kippies! Tot morgen! Xx *veerveerveerveerveerveerveerveerveerveerveer*
wat knap dat je het voor je kon houden Deli! en gaaf dat het cadeautje geslaagd is! Ik ben een beetje uit mijn dipje, ik wacht gewoon nog even wat langer met opnieuw testen. Misschien komen de reddevils vanzelf wel tussendoor. Ben dan ook nog niet op mijn NOD maar mijn test zou 4dg daarvoor kunnen.
Hey Peppiekippie... Gelukkig ben je een beetje uit de dip! Wanneer is je NOD precies? We blijven duimen!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH! Ik wist het, ik wist het, ik wist het! GEFELICITEERD! Ik gun het je echt van harte lieverd! Nu ik nog! Want als het bij mij ook raak zou zijn, dan gaan we meeten he?! Geniet ervan lief Delikipje!
Heyyy meisie! Vond het zo lief dat je nog op hyves een bericht had gestuurd! Ik kon m'n ogen niet geloven gister op de wc, gewoon een dikke plus?!?! Moet nog wel aan het idee wennen hoor Maar vind het wel gaaf! Nu jij nog inderdaad! Gaat goedkomen weet ik zeker, zoek maar vast een plekkie uit om te meeten, whahahaha! Jullie gaan allemaal snel volgen!