[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

goeie morgen allemaal, alles goed hier.
    heb vernacht gelukkig aardig door kunnen slapen maar werd vanmorgen gek van mijn blaas. moet om de haverklap plassen en als ik het even wil ophouden gaat het gelijk steken in mijn onderbuik.
    was vanmorgen ook erg misselijk na de boterhammetjes voor mijn vriend klaargemaakt te hebben

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ahhhh, dus ik ben niet de enige die het moelijk vindt om een jongensnaam uit te zoeken... Pffff... Wat ik mooi vind, vindt mijn haan weer niks en andersom! Ook bij veel meisjes namen overigens!

Ik had in het begin ook sterk het idee dat het een jongetje zou zijn en nu denk ik weer een meisje! Dus 20 weken jongen/20 weken meisje! We zullen het straks wel zien :D

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik vindt het juist andersom. Ik kan geen meisjesnamen verzinnen en heb wel 10 jongensnamen. Maar ik houd van korte hollandse namen en die mening deelt niet iedereen met me.

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Shandro, goede morgen! Dat beloofd nog wat, als je nu al misselijk wordt! Hopelijk valt het wel mee! En dat vele plassen hoort er echt bij :D

@ Dagdromer, ook goede mogen! Mijn haan houdt ook van 'korte' Hollandse namen, ik hou meer van apart... Kun je nagaan hoe lastig dat is :D maar tips voor jongensnamen zijn welkom, hint hint!

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha das wel netjes verdeeld dan Deli....en nee we hebben wel vrij dezelfde smaak, niet alles natuurlijk, met namen alleen de jongensnamen zijn dan steeds weer van nee net niet :) ...moet nog maar eens zoeken maar vind een van de meisjes namen zo leuk dat ik alleen al daarom graag een meisje zou willen, zou het zo zonde vinden als we die naam niet kunnen gebruiken :)

Nou Shandro...jij hebt al snel die klachten zeg, hoop voor je dat de misselijkheid niet al te erg wordt....

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hoi meiden,

Alles goed hier?

@Dagdromer, wij hebben hetzelfde, voor een jongen hebben we namen zat en voor een meisje nu 1 naam.
    Wij will wel weten wat het wordt en hebben allebei sterk het gevoel dat het een jongen gaat worden :)

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha nee wij willen juist geen "normale" nederlandse naam...et scheelt dat mijn haantje die mening deelt dat ie een aparte naam wil alleen draait hij weleens een beetje door daarmee :)

8. Niet meer actief

ik wil juist een naam die niet zoveel voorkomt.
    dus geen jan,piet,klaas.
    ik heb ook al het gevoel dat ik een jongen krijg maar zal het met de echo dan wel zien.
    heb de achterkant van mijn agenda al volstaan met namen.
    heb ze op letter gezet om het makkelijker te houden.
    maar de namen beginnen niet met een M,R, omdat daar onze voornamen mee beginnen.
    en ook niet met N,B omdat onze achternamen er mee beginnen.
    twijfel nog wel heel sterk over de achternaam.
    ben nog niet getrouwd dus eigelijk zou het mijn achternaam dan krijgen, maar daar ben ik nog niet uit

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik wou ook steeds weten wat het wordt en nu twijfel ik toch wel.....ach ik heb nog tijd genoeg om erover na te denken :D

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ach Shandro mijn vriend en ik zijn ook nog niet getrouwd en denk ook niet dat dat voor de geboorte gaat gebeuren maar omdat we uiteindelijk willen trouwen geven we het kind de naam van mijn haantje...vergeet je dan niet Shandro dat je haantje voor de geboorte even met jou bij Burgerzaken langs moet om de ongeboren vrucht te erkennen? zoals ze dat noemen :)

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Nou hier komen ze:

Thijs, Teun, Kas, Stan, Stijn, Tijn, Willem, Rob, Bart

Vindt ik allemaal leuk. Maar steeds als ik namen hoor dan denk ik weer van.....Oh die is ook leuk!

Ben nogal wisselvallig, hihi

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Pfff die namen toch! Daar krijg je toch al slapeloze nachten van! Alles wat ik leuk vind valt bij haantje niet in de smaak of is al in gebruik!
    Ik vind namen als Levi, Jairo, Jayden, Myron, Dinand erg stoer! Maar ja, we komen er wel uit! Ik heb altijd geroen dat ons kindje dezelfde naam als mijn man krijgt maar toen we eenmaal zwanger waren zeiden we tegelijk, wel leuk maar niet handig dus die naam is ook van de baan!

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha Deli van een aantal namen zitten wij hetzelfde....wordt bij ons zo en zo iets engels/amerikaans klinkend :)

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Riedel, wat grappig! Dit zijn dus namen die ik mooi vind maar mijn haantje minder of juist wel maar zijn ze al in gebruik!

Voor meisjes vind hij Priscilla of Anita helemaal het einde..............met alle respect maar het is niet mijn smaak!

Ik vond Sifra of Faya erg mooi maar dat vind hij weer te Oosters... Maar goed, voor een meid hebben we in ieder geval 1 naam die we beide mooi vinden!

Dus jullie zijn op zoek naar een naam die je niet zo vaak hoort? Als je straks bij de vk komt hangen er heel veel geboorte kaartjes, kun je ook ff tussen kijken voor namen en ideeen :D

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Luuk en Dylan vindt ik ook leuk.
    Voor een meisje vindt ik Lotte, Lindy, Manon wel leuk maar dat hoor je zo veel bij ons in de buurt.

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja ik zit af en toe op het internet te neuzen en hou me oren gespitst als ik tv kijk :)

De meidennamen vind ik zelf ook wat oosters klinken ja en Anita en dat soort namen...mmmm...nee :)

Mijn haantje kwam als jongensnaam aan met Marshall....ik zei leuk maar iets te apart misschien :)

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hah ja Dagdromer ik probeer zo en zo een naam te vinden die je niet te veel hoort en helemaal niet in de familie/vriendenkring...

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Is altijd zo moeilijk vindt ik. Heb je een leuke naam gevonden en dan ga je die zo snel linken aan iemand die je kent met die naam. Of bijvoorbeeld die vervelende, domme jongen die vroeger bij je in de klas zat maar toevallig wel een mooie naam heeft.

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, Dylan vind ik ook leuk! En ik denk dat mijn haan Lotte ook leuk vind, of voor hem nog liever Lieselotte ofzo :rolleyes: ik ben al mijn klasgenootjes en buurtgenootjes al langs gegaan, zelfs de 'stomme' kan gewoon geen leuke jongensnaam vinden ertussen!

Sommige namen zijn inderdaad mooi Riedel maar dan moet je ze wel echt Amerikaans uitspreken idd... Marshall vind ik niet zo.... Keano vond ik ook leuk maar denk dan weer niet voor een Hollands kind!

Vind het echt zo lastig! pfff... Gelukkig hebben we nog even!

20. Niet meer actief

ja daar heb ik ook altijd last van dagdromer

Deel Deze Pagina