Nou dat is idd nogal een gesprek in bed Happy hahaha...maar idd doe maar goed klussen des te meer kans heb je op een posi. test straks Ik ben dus trouwens terug van de lunch...en wil echt heeeel graag naar huis ben af en aan gewoon misselijk en draaierig van de pijn in mijn onderrug en buik
Hahahahha Happy! Wel fijn om daarover samen te praten! Riedel, welkom op de roze wolk! Ik hoop echt voor je dat je er niet al te lang en veel last van hebt!
pfff ik ook want dit is niet fijn en ik ben best wel wat gewend met die zware ongi. klachten die ik altijd had...nou ja probeer me maar voor te houden dat het allemaal voor een goed doel is uiteindelijk
Ik had 2 dagen voor mijn NOD alleen zo'n vreselijke pijn dat ik echt dacht dat dat vruchtje zo dwars door mijn buik zou branden, iew.... Niet leuk. Voor de rest alleen branderig en trekkerig gevoel in mijn onderbuik en liezen. Maar heb jij echt van die zware ongie krampen nu? Of gewoon een zeurderig gevoel?
Nou ik heb behoorlijke pijn af en aan in mijn onderrrug en steeds hele zware drukkende pijn in mijn onderbuik ...moeilijk uit te leggen...et zijn niet mijn normale ongi. krampen dit is wel anders alleen die rugpijn is ongeveer hetzelfde....nou ja zal wel, tis alleen vermoeiend en vervelend maar jaaaaa je moet er wat voor over hebben...Pijn is Fijn
Jihoooeeee, pijn is fijn! Ik heb het ook wel gehad hoor die pijn in mijn onderrug maar dat was wat verder op in de zwangerschap toen hadden we de 1e echo net gehad. Ik kon er toen gewoon niet van zitten of liggen zo'n last had ik... Maar ook dat gaat weer over Dit stond erover op www: Lage Rugpijn Door het hormoon progesteron worden de verbindingen tussen de gewrichten losser, zo ook tussen je staartbeentje en je heupbeenderen. Normaal gesproken zit hier bijna geen beweging in, maar als je zwanger bent wel iets.
*QueenieKippie spiekt ff om het hoekie...* Heey kippetjes! Hoe issie hier? Aan deze kant van de laptop alles helemaal goed, heb lekker weekend en net visite gehad, dus Jamie ligt even op bed en ik neem zo een broodje! Gisteravond zijn we naar Arie & Sylvester geweest, erg leuke show alleen hadden we dezelfde show vorig jaar ook al gezien.... naja, de grappen onthouden we toch nooit dus we hebben wel lekker gelachen! Xx
haha ja vind hun ook erg leuk Queenie Tja Delikip, snap het zelf ok niet helemaal, de pijn van mijn buik komt echt in golven en die in mijn rug is idd momenteel zo erg dat ik niet meer weet hoe ik moet zitten...snap et ook niet helemaal, vraag me af of et wel wat met de zwangerschap te maken heeft hoor haha...ach ja genoeg geklaagd nu!
Queeenieeeeeeee! *delikip zwaait uitbundig* Hier is ook alles goed! Jammer dat je de show al kende maar gelukkig kon je er toch nog om lachen! Hoe'st met beebje? Weten jullie het geslacht eigenlijk?
Nou toch nog ff via Google op andere forums zitten neuzen en heeeel veel vrouwen hebben het de eerste aantal weken, bij hun werd het na een paar weken minder, bij een enkeling werd het een miskraam maar ja dat staat volgens mij los van de rugpijn dus daar ga ik me niet gek mee lopen maken, het is ieder geval meer voorkomend
@Riedel; 'klagen' mag altijd hoor! De kipjes zijn er dan om je op te beuren! *QueenieKippie doet een kippig dansje (schudden met die veren!) voor RiedelKip* @Deli; Beetje jammer van de show idd, maarja, een dvd van zo'n show zie je ook vaker dan 1x... En het geslacht van de bibi weten we niet nee, dat wilden we allebei ook niet, dus dat scheelt. Blijft toch een kindersurprise, hihi!
@ Riedel, precies meid! Je kunt je ook prima voelen en een miskraam krijgen dat zegt niks! Iedere vrouw is anders en iedereen voelt weer wat anders! @ Queenie, voor ons is het ook een verrassing Wel grappig, jou datum is 05-08 en de mijne 06-08... Ben benieuwd!
Als ik kon kiezen zou ik het liefst nog in juli bevallen, 30/31 juli ofzo.. maarja dat heb ik (gelukkig) niet voor het zeggen. Maar ik zou het echt niet leuk vinden als ik Jamie's 2e verjaardag zou moeten 'missen' omdat ik dan lig te bevallen...
Ja dat snap ik Queenie... Maar ja je kunt er zelf zo weinig van zeggen! Meestal beval je toch wel ruim voor de datum of er over heen joh! Mij maakt het niet uit wanneer ik beval, ben er voorlopig nog niet aan toe in ieder geval 8-8-8 blijf ik leuk vinden natuurlijk!
Jaaaaaaaaaaaaa gezellig! Wil jij niet gewoon beide bevallingen doen dan? Waar spreken we af dan, bij jou thuis of bij mij? Of ergens in een leuk stadje tussen in? Lekker op het plein ergens ofzo
Beide?! Poeh, daar moet ik ff over nadenken hoor... Ik kan niet bij jou thuis komen bevallen, ik moet in het ziekenhuis bevallen omdat de 1e een keizersnee geworden is. Dus ik denk dat je dan maar naast me moet gaan liggen, haha!