Goeiemorgen kippies! Alles goed bij jullie? Ik zit nu op m'n werk. Heb net voor Sinterklaas gespeeld, hihi! Heb ze allemaal een letter meegenomen, jammie! Nu maar hopen dat ik me kan bedwingen om hem pas vanmiddag te gaan eten.... En Delikip, heb je een beetje lekker kunnen slapen vannacht? Tot later lieve kippetjes! Tok! Xx
Ohhhhh, ik zat gisteren bij een vriendin en moest het gewoon weten! Maar ik kon natuurlijk bij haar niet de zwangerschapspagina openen, dus dan maar op Hyves! Haha, sneaky ik! Ik ben echt voor je aan het glunderen ECHT! Ik wist het gewoon dat jij zwanger zou zijn! Maargoed, bij mij helemaal niets! Gisteren ontzettende steken in mijn onderbuik, nog nooit eerder gehad! Dus ik had verwacht dat ik vandaag wel ongi zou zijn, maar nee.. Haha! Dus dag 41! Mijn vriendin vroeg gisteren aan mij en mijn vriend wanneer we kinderen willen, omdat ze zeker weet dat wij de eerste zijn! Haha! We hebben er maar een grapje van gemaakt! Ik ben zooooooooo blij voor Delikipje! En voor Queeniekippie! En Delikipje, deel je wat HCG met mij?
Goedemorgen sintqueeniekip! Je hoeft jezelf toch helemaal niet te bedwingen joh! Gewoon lekker eten, hahaha.... Ik heb wel lekker geslapen maar ben nog moe, zal wel ff zo blijven schat ik zo in! Maar ik las net ergens dat je geen kaas mag als je zwanger bent klopt dat want ik ben echt een kaaskont! Met jou verder ook alles goed nog?
Hahaha, ik dacht al die is toch snel achter internet gekropen ergens... Jammer dat ik je niet meteen kon laten weten hoe en wat, wij hadden gister nog een verjaardag Ik had nog bij je profiel gekeken dacht als ik je mobiel nummer zie stuur ik een sms maar nu weet je het! Echt grappig, ik had die test gedaan en rende als een kip zonder kop rond en ben meteen achter de pc gekropen om het hier te vertellen aan jullie, jullie waren gewoon de aller eerste, hahaha nog eerder als mijn man die moest wachten tot na de verjaardag. Ik wist het ook zeker, voor zover dat kan natuurlijk maar ik had gewoon zo'n gevoel, ik had uit werk een mok gekocht voor de allerliefste papa, een kaart met in verwachting erop, test gedaan en toen het gedichtje opgeschreven pepernoten in de mok met die test in het midden en in zijn schoen gezet mijn man wist niet wat hem overkwam! Ging heel relaxed dat kaartje uitpakken, in verwachting zei hij, hahahaha... Errug geslaagd dus... Maar nu jij meid!
Hier alles goed hoor. En wat betreft die moeheid, dat blijft nog wel even waarschijnlijk ja. Ze zeggen dat het ongeveer 12 weken duurt. Zal wel verschillen per vrouw denk ik hoor. * hoop ik, ben zelf namelijk ook erg moe * Denk ook niet dat ik me kan bedwingen tot vanmiddag hoor, straks theetijd met een lekkere letter... jammie... En over kaas, je mag niet meer alle kazen eten, zoals brie en feta. Maar gewone kaas mag wel gewoon hoor! Lekker plakje kaas op je brood is niks mis mee! Xx
Hey queenie, kunne we elkaar lekker wakker blijven houden hier in het kippenhok, hahaha... Geniet lekker van je letter en theetje! Ik heb het gister weggegeven anders kan ik me ook niet inhouden, hahahaha....
Ik lag vanmorgen trouwens in een deuk in de auto... Komt die reclame van: Als kippen konden kiezen, kozen ze voor een plek met veel ruimte maar kippen kunnen niet kiezen whahahaha..... Zie gewoon bij alles wat ik over kip hoor ons voor me achter de pc'tjes!
Ik ben blij voor jullie dames! En Delikipje; wat leuk joh, met dat gedichtje (heb net even teruggelezen)! Ik heb ook al iets klaarliggen voor als het bij mij zover is! Hihi! Een kaartje met 'Schat, ik heb nieuws voor je'! En hij heeft een tijdje geleden van mijn moeder een shirt gekregen (echt verschrikkelijk, hij draagt m ook niet) met de tekst 'Just did it' en een zaadcelletje in de vorm van een Nike-teken! Zo afgezaagd die shirts, maar ik heb hem natuurlijk op een mooi plekje opgeruimd! Hihi! Dan leg ik dat shirt erbij! Ik heb vandaag steken in mijn lies die helemaal doortrekken naar mijn been, is dit normaal? Ik vind het een beetje eng..
Hey Linniekippie, ook een superidee van jou zeg! Leuk joh, hoop dat je dat shirt heeeel snel te voorschijn mag halen! Die steken: dat gevoel ken ik wel maar krijg je ook steken in je benen of trekt er gewoon zo'n zeurend gevoel naar je benen? Dat had ik nl. ook een tijdje terug maar wat het precies inhoudt, geen idee... Ik zou het in ieder geval niet zo eng vinden als ik jou was
Ik heb geen steken in mijn benen, maar wel dat het doortrekt (inderdaad een zeurende pijn).. Had jij dat ook? Dat is misschien wel een goed teken dus Haha! Eigenlijk ben ik nu op het moment dat ik er niet meer vanuit ga dat ik zwanger kan zijn, maar dat ik gewoon snel ongi ga worden! Het enige waar ik nog over twijfel, heb ik mijn eisprong wel gehad?! Ach ja, ik ga nog even op het wachtbankje zitten En als Queenie en Delikipje nu even naast me komen zitten, dan kan ik wat hormoontjes van jullie stelen
whahahaha... Dat wordt wel een heel dik boek Dr. Lin! Maar we gaan vooral zo door Wat is de titel eigenlijk? 1000 dingen die je voelt van bevruchting tot bevalling?! Oke, daar ga ik dan: "nestel maar lekker in Linniekippie, nestel maar lekker in Linniekippie, nestel maar lekker in Linniekippie, nestel maar lekker in Linniekippie, nestel maar lekker in Linniekippie, nestel maar lekker in Linniekippie"
Meid ik duik bij je op schoot en overstroom je helemaal met mijn hormoontjes ! We houden hoop meid, ik had precies dat gevoel!
*veerveerveerveerveerveerveerveerveerveerveer* Voor Linniekippie! *veerveerveerveerveerveerveerveerveerveerveerveer*
goeiesmorges tokkies.. al vroeg uit de veren? wat spannend weer allemaal..ik veer mee hoor..voor linniekippie! kus
Vroeg uit de veren! Ja ik wel. Stond om half 7 al te koken voor vanavond, staat nu in de koelkast, kan na mijn werk zo de oven in. Lekker lasagne! Voor 6 man! Xx