Zet er maar meteen ff neer dat zwangerschapspagina hier heeeeeel traag werkt dus duurt soms lang voor ik antwoord geef!
Hahahhaa... Dan houdt het op Queenie... Mijn haantje wil graag dat ons kindje in zijn/haar eigen huis ter wereld komt! Ik ben er nu wel voor maar verander steeds van gedachte hahahaha... Misschien kunnen we online gaan en via hier elkaar op de hoogte houden?!
Hey! Jij kan wel zwanger zijn maar ff dimmen he! Nu reageerde ie wel weer snel... Ik snie-sna-snapnie?! Maar goed!
Da's nog een optie! Zal ik ff moeten vragen of ik een laptoppie bij mijn ziekenhuisbed mag hebben, haha! Kunnen we elkaar er mooi doorheen lozen! *Kom op Deli, puffen! Je kunt het!* En die zusters bij mij maar kijken..."Zeg uh, denk je ook een beetje aan je eigen bevalling?"
Hahahaha... Die zuster moet niet zeuren want ik lig jou in Arnhem flink aan te moedigen tussen de weeen door! Je mag heel hard in mijn hand knijpen hoor! En bij Riedel kunnen we gewoon live aanwezig zijn want dan zijn die van ons er toch al uit
Haha! Zie het al helemaal voor me! Jij daar, ik hier, laptoppie erbij en bevallen maar! En idd, bij Riedel kunnen we mooi naast haar bed staan om haar aan te moedigen! Ratels mee, toeters mee, pompoms mee! Go Riedel Go!
Zal toch niet... Rieeeedel! Waar beeeeeen juuuuuuuuuuh? En sorry, zat ff in de lounge een vragenlijstje in te vullen...
Heey Lin! Geloof dat we Riedel hebben weggejaagd.... We wilden haar graag aanmoedigen bij haar bevalling, en ineens was ze foetsie...
haha hier schrok ik idd een beetje van ....zie et al voor me zeg, het hele kippenhok om mijn bed heen
Ach joh Riedel, er lopen dan al zoveel mensen om je bed te dansen dat een paar kippies extra niet meer opvallen!
hahaha heb zo'n vermoeden dat ik dat wel kan gebruiken dan.....zie et al voor me tegen me haantje "He schat, alle kippen van het forum komen ook even langs met de bevalling ok? "