haha ik heb et eerste rompertje en speeltje al binnen van mijn schoonouders...zijn een beetje overenthousiast
Leuk zeg! En nu lijkt dat best wel groot, maar als je kleintje geboren is, groeit hij/zij er zo weer uit!
Hahahahaha Riedel, dat is toch juist leuk! Ik kreeg ook al snel een kleinigheidje! Vond het maar vreemd, dacht wat moet ik daar nou mee?! Oh ja, ben zwanger
ja ze heeft em idd op de groei gekocht maar ze zei al van met een half jaar past ie dit al...kan ik me nu echt niks bij voorstellen....tja zo en zo kan ik me niet voorstellen dat ik dan dag e nacht voor een kind moet zorgen met alle verantwoordelijken van dien...maar ja daar groei je in denk ik
Dat gaat idd allemaal vanzelf straks Riedel! Het wijst zich allemaal, en je moet straks toch je eigen ritme erin vinden. Komt wel goed schatje!
haha ik wist et al, mijn haantje zei de dag nadat we het verteld hadden van ik moet even naar mijn ouders wat ophalen, nou toeb had ik al zo'n vermoeden dat ze zich niet konden inhouden Maar heel leuk ja ...meer meer meer
Oh, Jamie is wakker. Net of hij mijn gedachten lezen kan. Ik hoor nu uit de babyfoon; "ieja-ieja-ooh", haha!
Jeetje wat tokken jullie veel zeg! Vind het jammer dat ik zo weinig tijd heb vandaag! Ik heb gewoon worstevoetjes en vingertjes Hahaha
haha ik krijg daarbij beelden in mijn hoofd waar je niet blij van wordt ....nou ja zeg jij hebt zoveel klachten dat je of zwanger of hartstikke schijnzwanger bent hoor
Ja Linnie, ik zie ook een Kip voor me met van die braadworsten die overal uitsteken Maar uhhhh... Je blijft wel lekker bezig met je symptomen! Ga eens testen joh!
Lieve kippies, ik ga aftokken. Ga nu eerst even een wasje doen, dan samen met Jamie naar de konijntjes kijken en daarna nog even bij Jamie zijn vriendje spelen en daar lekker patatjes eten! Tok heel snel! Xx