Hey Silly, dankjewel! Hopelijk krijg je snel een hele dikke buik! Kippies, ik ga snel douchen en me klaar maken want we gaan uit eten met vrienden! Fijn weekend verder allemaal! Dikke klus!
OHHHHHHHH MIJN GOD! Wat een mooie buik Deli! Linnie is zooooooo trots! Echt waar, ik vind je buik PRACHTIG! Ben echt jaloers! Hier gaat alles goed! Nog geen maar what's new?! Heb ook geen krampen meer of iets! Maar heb gisteren niet meer kunnen klussen, lag om half 8 op bed SHIT!
Deli met 1 woord PRACHTIG. Je bent erg mooi zwanger en je krijgt al een behoorlijk buikje Verder heb ik nog niet terug gelezen sorry heb er echt geen energie voor. Ik verlies weer allemaal troep Sinds mijn uitstrijkje is het meer bruinig weer en veel drap. Snap echt niks mee van mijn lijf, maar heb af en toe wel krampjes, dus dat klopt dan wel met wat eruit komt. Maar dit moet nu nog niet gebeuren grrrr heb nog wel een testje gedaan voor de zekerheid, maar niet zwanger, dus daar is geen twijfel over mogelijk... maar ik wil iedereen nog wel een fijn weekend wensen knuf mink kipje
Hello Mink, Balen zeg.. Het kan wel zijn dat je je eisprong hebt, dan kan je ook nog weleens wat bruin verliezen (heb ik gelezen).. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid! Ik voel nu weer helemaal NIETS.. Snap mijn lichaam ook niet meer! Ga maandag of dinsdag nog even een testje doen! Jij ook een heel fijn weekend Minkkip!
Hey Linnie; ik denk niet dat ik nu eisprong heb, die heb ik meestal op dag 18. Het kan well zijn dat ik voel dat mijn follikel groeid of zoiets... Ik hoop dat jij idd gewoon hartstikke zwanger bent. Maar ik ben nog wel even onderweg, voordat ik het weet.. nog 2 weken wachten maar goed... Blijkbaar hebben wij een vrichtbare periode binnen dit forum hihih Gaan er trouwens nog meer kipjes mee naar de kippendag, gezien er nog wat nieuwe kipjes bijgekomen zijn. Lijkt me gezellig.
Hey lieverdjes! Bedankt voor de leuke reacties Wij zijn net lekker uit eten geweest en wezen bowlen ehennnnn Delikip heeft ook een potje gewonnen *trots* Meiden hopelijk zijn jullie gewoon snel zwanger dan hebben jullie 9 maanden geen last van die troepjes en nietszeggende krampjes! Ik ga nog harder voor jullie veren! Dikke klus en tot maandag!
Vandaag 0.1 gezakt maar misselijk na elk beetje wat ik eet en ongelooflijk moe.....en emotieoneel.....maar we wachten nog rustig af.
Hele mooie buik Deli! Echt heel erg mooi! Wij zijn vanmorgen met mijn neefje nichtje en mijn zus naar de bossen geweest. Heeft onze Suus weer lekker kunnen zwemmen in het ven. Alleen jammer genoeg af en toe zo ontzettend misselijk. Maar ja.... Jullie fijne dag allemaal! Dikke kus!
Deli.........super mooie buik. Die hoop ik ook te gaan krijgen. Heb vanochtend weer een test gedaan en deze was POSITIEF . Nog steeds wel licht maar al iets donkerder dan die van een paar dagen geleden. Ik heb overigens wel het gevoel dat de ongi er aan komen. Heb echt wel buikpijn. Ach ja, geen bloed geeft moed en we gaan er van uit dat alles goed blijft gaan toch? Ik ga vandaag lekker leuke dingen doen dus ik ben morgen pas weer terug te vinden in het kippenhok!
super, weer een zwanger kippetje erbij! Spannend hoor dagdromer, maar ik zou er ook gewoon van uit gaan dat alles goed gaat. wat een hoop misselijke kippies ook. zie dat jullie alletwee over 6 dagen kunnen testen. ik was rond die tijd ook erg misselijk, maar dat is nu vrij ver weg. Nog een paar dagen afwachten
Hey dagdromer ik weet niet of ik je al gefeliciteerd heb, maar bij deze. Nu lekker genieten meid... We gaan vanmiddag naar een kinderfeestje. Het kereltje wordt 1. Echt wel schattig.. Tot laters
Toktok kippetjes, Hoe gaat het bij jullie. Ik zit inmiddels op dag 25 en nog niks nada, pff! Wel rommels in de baarmoeder. Wat er rommelt geen idee, nu weet ik al niet meer hoe wat voelt.
@ mupkuh, vervelend he, als je je eigen lichaam niet meer kent... Ik ga er ook vandoor, even langs mijn ouders tok to you later
hallo kippies heb een heel gezellig weekend bij vrienden gehad.. Deli: super mooie buik zeg! daar mag je trots op zijn! Sillykip: jij doet dezelfde opleiding als ik... Ben nu bijna klaar. Nog een maandje hoop ik, eindelijk! Dagdromer: gefeliciteerd! Mink: wat vervelend zeg die bruine troep... hoop dat het snel weer beter gaat. Mupkuh: voor jouw hoop ik ook dat je lichaam snel weer gewoon gaat doen! Linnie: nog steeds geen ongi en ook nergens last van.. Ook voor jouw veer ik maar door! Mijn temp is vandaag weer gewoon. dus weer laag. Denk echt dat mijn eisprong nog moet komen en als ie al wel geweest is wordt ik denk ik ongesteld want anders zou mijn temp hoog moeten blijven. Hoop natuurlijk dat mijn eisprong nog moet komen. we blijven in iedergeval lekker klussen XXX
sillykip: lees net dat je bezig bent met afronden van je portfolio. die van mij heb ik vorig weekend afgemaakt. Toevallig zeg dat we precies even ver zijn! Wanneer moet jij alles afhebben? ik moet woensdag alles inleveren.
hee juffiekip Ik heb 23 april tentamen, dus dan wil ik het portfolio inleveren. Maar ik ben pas net klaar met blok 2. Moet volgend jaar dus blok 3 en 4 nog doen, en de scriptie..... Ben jij al klaar met blok 4?
Is er nog een kippetje in het hok?! @Dagdromer; GEFELICITEERD! Weer een nieuw zwanger kipje in ons hok! Hopelijk is het besmettelijk! @alle wachtende kippetjes; Gezellig he?! Op het wachtbankje! Ik veer voor jullie allemaal!
hee linniekip hier nog een kippie wat af en toe komt kijken. Ik mag gelukkig over een paar dagen van het wachtbankje af... Ben benieuwd, met een cyclus van 24 dagen (net als afgelopen maand) is mijn NOD morgen. Met 27 dagen (de andere 2 cyclussen) is het donderdag. Ik heb vandaag en gisteren ineens veel meer verlies van wit slijm. Ben bang dat er toch een ongie aan zit te komen.... weet jij al wanneer je gaat testen?