Spannend Sillykip! Ik hoop geen ongi, maar hartstikke zwanger! Ik weet nog niet wanneer ik ga testen.. Nog even wachten denk ik! Voel me namelijk totaal niet zwanger, haha! Ik ben bang dat mij een doktersbezoekje staat te wachten over twee weken, maar dat is ook positief hoor! EIndelijk duidelijkheid (hoop ik)
Ja, ik hoop ook dat ik hartstikke zwanger ben, maar weet niet of dat witte slijm wel zo'n goed teken is.... Ik kan me voorstellen dat je nu toch wel wat duidelijkheid zou willen. Gelukkig kwam mijn ongi meteen weer goed op gang na het stoppen met de pil, en is mijn langste cyclus 27 dagen geweest. En dat vind ik al lang wachten, dus ik kan me niet voorstellen hoe dat voor jou moet zijn
nog een kippetje dat nog even om de hoek komt kijken. Sillykip: 23 april heb ik eindgesprek en dan als het goed is meteen 's avonds mijn diploma Jij moet dus nog wel even... Vind het een behoorlijk heftige opleiding, vooral naast mijn werk. maar ben nu bijna klaar, gelukkig!
alkmaar... Volgens mij zijn al die opleidingen anders. Wij hebben namelijk nooit een scriptie hoeven schrijven.. Waar doe jij de opleiding?
dat is een heel eind uit de buurt ons laatste blok bestaat uit drie presentaties geven en verder dus je stage en portfolio. ook moesten we een examenles geven en je eigen vaardigheid nog halen. dit alles komt dan in het eindgesprek aan de orde.. maar dat eindgesprek moet inderdaad goed te doen zijn
komt die eigen vaardigehied bij jullie heel precies? Bij ons is het in principe al genoeg als je het iig geprobeerd hebt, en als je dan niveau 2 of 3 haalt is het mooi meegenomen Ik vind het inderdaad wel een hele intensieve opleiding. Zeker omdat het niet nodig had hoeven zijn, is het erg vervelend
bij ons moet je alles op niveau 2 of 3 zelf kunnen doen. lukt dit niet dan moet je door filmbeelden laten zien dat je de activiteit aan groep 7/8 kan geven. Ben zelf niet zo'n held maar had maar 1 activiteit die ik moest filmen, de borstwaartsom ... als ik de opleiding niet nodig had gehad, had ik hem denk ik ook niet gevolgd. ben namelijk niet van plan om hele dagen in de gymzaal te gaan staan. wil alleen mijn eigen groep les kunnen geven.. Linnie is vast als op stok, zit nu gezellig naast haar haantje
pff, dan ben ik blij dat ik toch maar in Breda zit en een criptie moet maken.... Die eigen vaardigheid wordt steeds pittiger. Ik denk inderdaad ook dat Linniekip al op stok is gegaan. Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen! Kijken of mijn haantje mee op stok wil, is toch een stuk gezelliger, samen op de stok. Nou, tok to you later!
Hallo allemaal, Ik zie dat er weer zwabgere bijgekomen zijn.... @dagdromer, gefeliciteerd meid geniet er maar goed van! Hier is de ongi al weer bijna weg. Ik ben er de komende tijd minder wil aandacht ergens anders op vestigen. Ik wil wel beginnen met temperaturen maar WANEER en HOELANG moet je dat doen en hoe zie je dan dat je eisprong hebt en of je zwanger bent? HELP! xxx
Dagdromer, gefeliciteerd! Mup, fijn dat je er weer bent! Deli, mooie buik! Ben erg druk geweest de laatste tijd, weinig op dit forum geweest... xxx
Heey Goedemorgen Kippies. @ Dagdromer Gefeliciteerd, gaaf hoor, weer een zwanger kippie. @ Miranda, met het tempen moet je eigenlijk de eerste dag van je menstruatie mee beginnen en dan ong. drie maanden. Om een goed beeld te krijgen moet je elke dag rond hetzelfde tijdstip tempen. Ik ben nu twee maanden bezig en ben zelf ook de eerste keer meteen na de menstruatie gestart, dus ik zou zeggen gewoon beginnen @ Poohkip, Ik heb hier geen ervaring mee, maar wij hebben het er ook al over gehad dus ik lees ff met je mee @ Deli, Mooie foto's van je buik zeg. Daar mag je idd best trots op zijn. Hopen dat we binnenkort allemaal zo'n buikje mogen hebben @ Sillybilly, Lijkt me idd een pittige cursus maar je bent hem nodig voor je werk? En je doet de opleiding in Alkmaar? Das dichtbij hihi...... @ Alle andere kippies ook een fijn weekend gehad? Zelf zijn wij weer druk aan het klussen , blijft allemaal wel spannend hoor. Ben benieuwd, nog even en dan weer op het wachtbankje en kijken of de nog weer om het hoekje komen. Hoop het niet natuurlijk........... Nou kippies ik spreek jullie mss nog vandaag. Ieder in ieder geval alvast een fijne dag gewenst en tot een volgende TOK Groetjes Liena.
@ liena, Het is inderdaad een pittigie opleiding. Maar het vergroot je kans op een baan voor de klas. Dus het is vrij noodzakelijk om het te doen. Juffie doet de cursus in Alkmaar, ikzelf in Breda. sillykip gaat slaapdronken naar haar werk.... misschien tot vanavond
Goedemorgen kippetjes! Hebben jullie ook zo'n maandagmorgen-zomertijd gevoel? Lees; Getverderrie ik ben MOE! *gaap* Ik ben meteen helemaal uit mijn ritme! Ik kon vanochtend mijn bed niet uitkomen en moest dus nog haasten.. Heb geen test meer gedaan, dus morgen weten jullie meer! Hoe is het met jullie? Dikke kus
Goedemorgen allemaal, Dankje liena voor het antwoord. ik wist het namelijk helemaal niet en ik weet ook niet hoe het werkt hoor. Ik geloof als ie stijgt dat je dan in je vruchtbare periode zit maar daarna hoe werkt dat dan? Ik heb door de weeks een druk schema endus kan ik er niet vaak bij zijn hier, maar ik geloof dat er vele kippen zwanger zijn, volgens mij is SHANDRO ook zwanger he? Een paar dagen terug was ze nog aan het twijfelen ( ik moet eerlijk zeggen ik heb niet meer terug gelezen) en nu? Dan hebben we natuurlijk onze RIEDELKIP die ook lekker aan het zwangeren is en MUPKUH ook al lekker zwanger en nu ook nog eens DAGDROMER..... wij willen ook in dit rijtje dus strooi maar eens veel HCG zodat wij ook weer kunnen plukken! @Deli, een geweldige buik waar je trots op kunt zijn zeg! Zo eentje heb ik nog nooit gehad en ik heb er drie op de wereld gezet meid! De mijne was steeds een hele kleine voetbal, ik droeg echt een puntbuikje. Aan de achterkant zag je niet dat ik zwanger was en van de eerste dachten ze met 7 en halve maand dat ik pas 2 maanden zwanger was en 1 week later werd de kleine al geboren. Was pas 8 kilo aangekomen. Dus draag vol TROTS je mooie buik meid!