Trouwens, ik heb jullie helemaal niet meer verteld dat ik pas geleden helemaal geen vruchtbaar slijm had.. Ik kwam er dit weekend achter dat als ik opgewonden ben, ik zulk slijm heb, hahaha Had ik daarvoor net even met mijn haantje zitten fiesele fozelen En hatchiekadeeee, denk meteen dat ik mijn eisprong heb Dus stiekempjes hoop ik nog steeds dat ik 17 maart mijn eisprong heb gehad! Toen had ik die enorme steken in buik en boobs! Dan mag ik officieel vandaag testen
Ik heb eigenlijk wel een echt klaagmomentje nu. Zou graag een beetje advies van jullie willen.... Op mijn werk zit ik met 4 man op 1 afdeling. Alle 4 doen we dezelfde werkzaamheden, alleen doe ik er in mijn eentje 1 ding bij en werk ik er alleen net zo lang als zij met hun drieen. Nu kwam ik donderdag op het werk en toen zeiden ze tegen mij; 'wat hebben we gister een leuke brief van het werk gekregen he?' Dus ik; 'Hoezo?' "Oh, jij niet? Nou, wij zijn alle 3 met terugwerkende kracht per 1 januar 2008 een functie omhooggegaan met daarbij ook het loon! Leuk he!' Ja heel leuk voor hen, maar ik heb geen idee waar dit zo ineens vandaan komt. We hebben al in geen jaren meer een beoordelingsgesprek gehad! Zelfs ons aanspreekpunt (soort van teamleider) wist van niks en was hoogst verontwaardigd dat ik geen brief gehad had. Moest volgens hem een foutje zijn. Dus ik zei al dat ik dat voor hen hoopte. Maar aangezien ik donderdag om 5uur weekend had, besloot ik het nog even af te wachten, ik kon immers vrijdag, zaterdag of vandaag nog een brief krijgen. Nou niks dus. Nu moet ik maandag maar met die oetlul praten die dit heeft verzonnen, waarom ik niet omhoog ga in loon en functie en zij wel. Als ik iets niet goed zou doen, zou ik dat wel horen, en ik weet dat iedereen erg tevreden over mij is. Zelfs op mijn vrije maandag kwam ik 's avonds overwerken! Nou, nu dus mooi niet meer! Maar hebben jullie enig idee hoe ik dit morgen aan zou moeten pakken? Ik heb in mijn hoofd de grootste praatjes tegen hem, en allemaal weerwoorden klaar staan, maar ik weet zeker dat ik morgen dichtklap als ik mijn zin niet krijg. Bah!
Hahahhaha... Volgens mij is het normaal dat je ook als je opgewonden hebt afscheiding hebt meid! Volgens mij heb je niet zelf je eisprong opgewekt door je op te hitsen bij haanlief! Ben trouwens echt sjachie, heb een hoop werk, niks gaat zoals het moet en ik moet overwerken terwijl ik geen zin heb en honger heb...... Blehrhrhrhrhrrrrrrrrrrrggggggggggggg.
Ik heb zo'n idee dat jij al langere tijd een paar niveau's hoger zit..? Zou dat kunnen? Waarschijnlijk zit jij dan al boven het salaris dat de andere drie verdienen.. Zou een reden kunnen zijn! En als dat niet de reden is, dan ga ik er persoonlijk naartoe om die manager aan z'n stropdas over het bureau te sleuren
Oeh spannend Lin! Hihi, zou trouwens wel handig zijn als je door fiezelefoozelen je eisprong op kon wekken, haha!
Mijn conclusie is dat ik gewoon helemaal geen eisprong had toen en nu gewoon al hartstikke zwanger ben!
Dat zou mooi zijn inderdaad! Maar dan wordt het wel een beetje druk daar beneden En worden mijn eitjes misschien agressief van, omdat ze ruzie gaan maken wie mag springen
Nee, das het idiote bij ons. We hadden alle 4 dezelfde functie.... tis alleen bij ons een beetje (lees; nogal) oneerlijk verdeeld met wie wat verdient. Vriendjespolitiek enzo, blijkbaar heb ik een te eigen mening die ik te vaak laten horen ofzo. We verdienden eigenlijk allemaal evenveel, wel verschil in leeftijd, maar veel verschil in loon hadden we niet. Heb idd ook zo'n zin om hem bij z'n stropdas over z'n bureau te sleuren!
Nou queenie, ik zou gewoon naar binnen stappen en zeggen dat jij die brief nog niet hebt ontvangen en dat je denkt dat het bij de post verkeerd is gegaan misschien!
Volgens mij begrijpen jullie me verkeerd.. Ik heb gewoon nog nooit eerder ondekt dat als ik opgewonden ben, ik ook slierten van mijn afscheiding kon trekken.. Ik voel altijd wel dat ik nat ben, maar trek nooit mijn vinger eruit om te kijken of het op eiwit lijkt Snappen jullie? Dus toen ik op het toilet zat, dacht ik dat het vruchtbaar slijm was.. Maar dat is dus helemaal niet zo! Cavi?
*stapt in de auto om naar Queenie's manager te gaan* &*#(&*(#$)&(@)@#$ &^*(#^*!%!@*^) En de rest is bekend 8)
Hahahahha... Ik ben zo opgewonden ik trek er gewoon slierten van moet echt lachen om je Lin... Nee dat is ook zo, slijm en slierttrekkerig slijm is wel een verschil! Maar uhhhh, dat had je laatst dus voor het eerst?
@Deli; ja daar dacht ik ook al aan. Eigenlijk gewoon doen alsof mijn neus bloedt en vragen waar mijn brief blijft. Maar denk dat ik niet zo'n held ben dat ik dat durf te zeggen zonder dat ik knalrood word... @Lin; ik snap je hoor! Zie mezelf nou ook niet na het friemelen met haantjelief slierten te trekken, haha!
En dit weekend nog drie keer.. Elke keer als ik opgewonden ben! Maar heb er niet eerder op gelet.. Ik vond het toch ook zo vreemd dat ik het pas opeens had? Nu weet ik waarom 8)
Nou, als het even zou kunnen... Hulp zou welkom zijn denk ik! Haantjelief zei gister ook al dat als ik het niet voorelkaar kreeg, hij wel even met hem zou praten. Maar ben bang dat dat niks uitmaakt..
Ik zou het ook niet durven denk ik.. Maar als ik echt pissig ben, dan stap ik zo naar binnen hoor! Maakt het me niets meer uit
Heb al zenuwen als ik aan morgen denk... poeh... Morgenvroeg eerst met Jamie naar het CD om 08.45u, dus lekker later beginnen op het werk, heerlijk! Jippie, ik ruik pagina 800 al! Of is dat nou de geur de snoepjes die in de keukenkast liggen...?