Whahahahhaa 3 x dit weekend zegt queenie, hahahahhaa... inderdaad, linnie de kluskip! Queenie gewoon doen joh, voor je zelf opkomen! Gewoon beleefd vragen waar jou brief blijft omdat de rest het er over had en jij nog niks binnen hebt!
Ben ik weer even hoor, ben nu dus thuis net even een warme douche genomen, mijn haantje heeft net een potje voor mijn urine opgehaald...vraag me alleen af he?...kan je dat zo bij de doktersassistente inleveren zonder dat de huisarts opdracht heeft gegeven voor een urineonderzoek? Moet iemand mijn broodjes hebben dan haha heb ze nog steeds in mijn tas zitten, heb er maar 2 gegeten vandaag
Dat weet ik eigenlijk ook niet Rid.. Maar ik zou het gewoon even af laten gooien door je haantje, blaasontsteking kan de assistente voor je testen! Dus volgens mij moet dat geen problemen opleveren Wel even bij laten zeggen dat je zwanger bent! En even iets vies, even wassen voordat je gaat plassen.. anders kunnen ze moeilijk testen door de dode huidschilvers
Whahahahha... Wassen voor het plassen... Nog nooit van gehoord, ik heb mijn potje dus altijd (niet zo vaak) incl. huidschilvers ingeleverd
Ach ja, anders moet ze het plasje maar eerst ff door de vergiet doen ofzo Ik heb ook trek, hou op! Zit al aan de stophoestjes
Ohh nee, nu moet ik van mezelf stophoestjes halen als ik in de auto zit straks Die vind ik zo lekker! Zolang ik ze niet heb, eet ik ze niet, maar als ik ze ergens voorbij zie komen, dan moet ik ze hebben! :O Ik spring een beetje van de hak op de tak he?!
Ik mag zo naar huis, maar we zitten nog niet op de 800.. Nu ben ik er vanavond nog wel even, maar ik wil het NU NU NU!