Jippie! Maar ik ga toch echt naar huisje zo! Vind het genoeg geweest voor vandaag! Heb honger als een paard
Moet nog even eten maken, we eten hutspot, had ik ineens zin in toen in de super liep! Had vast te maken met het feit dat dit in de aanbieding was....
Linnie houdt ook van hutspot! Ik eet sperzieboontjes, aardappels en sateschnitzelf Het water loopt me in de mond Als ik me zo maar kan inhouden als ik langs de pomp rij
Lieve kippetjes, Ik zal de 800 pagina's op het werk niet meer meemaken en dus zal ik niet bovenaan staan Ik kijk vanavond nog wel eventjes hier! Fijne avond iedereen en duimen voor mij he?! Dikke klus
Werkze Deli, tok snel! Ik laat nog wel even weten hoe mijn gesprek verlopen is... *moed zakt me in de schoenen*.... Tis dat je te ver weg woont Lin, anders kwam je maar langs hoor! Gezellie!
QueenieKippie is nu eenzaam Kippie.... Nee hoor, ga ff Jamie uit bed plukken (eindelijk maar toch) en nog even een wasje draaien! Misschien nog even tot vanavond lieve kippies! Dikke tok! Xx
Hutspot? Gaat er iemand hutspot eten? MJAMMIE! Mijn favoriete stamppot! Helaas eten wij dat bijna nooit, omdat mijn haantje wortels absoluut niet lust. Ik ga zo even afwassen hier en dan richting huis. Lekker eten, nog even wat strijken (helaas), beetje TV-kijken en dan maar op tijd naar bed.... Ben een beetje duf..... Liefs van mij! En eet smakelijk straks allemaal!
En LET OP: Laat je niet voor de gek houden morgen. Want het is..... 1 april! Dus goed opletten morgen en laat je niet de gek aansteken.