[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hoi allemaal, ook ik zou hier graag willen meekletsen :)
    Ik heb afgelopen zondag m'n eisprong gehad (echt gevoeld) en ben sinds vandaag behoorlijk misselijk (behalve als ik net gegeten heb) en heb een rommelige maag..
    Dit is ronde 2 voor ons, vorige maand had ik dit niet..
    Zou je al zo snel iets kunnen voelen?

Verder wens ik iedereen heel veel succes de komende weken, wordt een drukke test-periode! ;)

2. Girl22

Girl22 Lid

27 nov 2007
    25
    0
    0
    student
    Alkmaar
    Hallo! Wat leuk al die jonge meiden. Ik ben zelf 22. Mijn vriendinnen weten wel dat ik met de pil gestopt ben en ze vinden het heel leuk maar zijn er zelf absoluut niet mee bezig. Ze vinden het nu al lang duren... we zitten pas in ronde 5...
    Werken jullie al? Ik studeer nog, maar heb altijd gezegd dat ik voor mijn 24e kinderen wilde dus...
    Groetjes!

3. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Hallo lieve mensen, Klappieehiehiehie :)
    kon het toch niet laten voor het slapen gaan jullie nog even gedag te zeggen!

We krijgen zo echt al een leuk clubje he, echt hartstikke gezellie!

Cindy, Linda, Mupke, van harte welkom!

Omdat ik net nog op mijn werk achter de compu zat en mijn collega af en toe 's mee keek heb ik haar verteld hoe ontzettend fijn het is om een forum als dit te hebben, ze snapte het precies!

Zij had in eerste instantie helemaal niet door dat ze uiteindelijk zwanger was, maar na een paar dagen over tijd toch een bepaald gevoel en toen is ze gaan testen... Ze heeft dus nooit echt bewust die eerste weken na de eisprong en tot het testen meegemaakt... En ze slikte de pil ook nog eens!

Mmmm, wordt je wel erg positief van, tenminste, dat dacht ik zo!

Ik ben toch niet echt de oudste trouwens? Nou ja, misschien ook wel, maar zo voel ik me absoluut niet! Vind het jammer dat ik niet eerder aan kinderen kon beginnen, wilde het nl vanaf mijn 20e al heel graag, maar nog niet de juiste partner tegengekomen...

Tot mijn menneke 4 jaar geleden, maar die is 4 en een half jaar jonger dan ik, en die was er tot vorig voorjaar nog niet echt aan toe.. En na ruim 11 jaar pil duurt het "ontpillen" dus wel eventjes!

Het kan dus heel goed als je een tijd de pil hebt gebruikt je niet gelijk bij de eerste ronde zwanger word, maar het kan heel goed ook weer wel! Mijn vriendin was meteen de 1e ronde al zwanger! Het hangt er dus ook gewoon een beetje vanaf hoe je lichaam en hormonen ed in elkaar zitten....

Nou, nu ga ik echt slapen.... Spreek jullie later!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey daydreamy,

Gezellig hoor, welkom hier! Ook al iemand met vage klachten ;) mooi zo, kunnen we elkaar lekker gek maken met alles wat we voelen!

hahaha... Ik heb dit ook nog niet eerder gevoeld allemaal maar ik hoor niet anders als dat je jezelf goed voor de gek kunt houden dus het is afwachten maar voor iedereen!

Natuurlijk hoop ik ook voor jou op positief bericht!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Girl 22, welkom hier!

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @daydreamy; ik kan je helaas niet verder helpen.. Ik heb nog totaal geen idee hoe mijn lichaam gaat reageren op het ontpillen! Ik heb ook allerlei kwaaltjes, maar ik heb gehoord dat het stoppen met de pil veel met je lichaam kan doen.. Ik ga dus nergens vanuit!

Ik hoop natuurlijk dat het raak is voor je!

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dank je Delilah,

Inderdaad kunnen we onzelf (en elkaar :p) behoorlijk gek maken, ineens voel je van alles! en wat duurt die tijd tot het testen dan lang :confused: :rolleyes:

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dankje ;)

inderdaad kan het ook van het ontpillen zijn, ik ben sinds 1 okt gestopt met de pil, dus dat is nog niet zo lang ;)
    We zullen het zien!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey klappie gezellig he!

Mijn schoonzusje is ook gewoon zwanger geworden terwijl ze de pil slikte al vergat ze die wel heeeeeel vaak maar toch niet iedereen hoeft te ontpillen!

Zo oud ben je toch niet! We zijn gewoon allemaal jonge vrouwen met een kinderwens, punt! ;)

Echt super voor je dat je nu helemaal qua relatie klaar bent voor een kindje! Soms lopen de dingen anders als je zou willen he, hoop echt dat je posief test deze maand!

Ik zal die roze wolk zeggen dat ie als eerste bij jou moet dalen ok?!

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Klaproosje; Natuurlijk ben je niet oud! :) Haha! Mooie leeftijd toch?! :D

Maar zeker gezellig om hier lekker te kletsen, haha! Wordt een leuk clubje hier!

Ik heb trouwens op internet goedkope testen besteld, kon het niet laten.. Ik denk wel dat ik deze week nog een keer ga testen, ik heb vrijdag een feestje en wil wel zeker weten dat ik wijn mag drinken ;)

Ik verzin wel mooie smoezen om te testen hè?! ;)

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja tijd duurt lang he! Maar wel gezellig ondertussen elkaar zo gek maken... soms denk ik, hee ik voel niks meer in m'n buik of aan mijn
    (.)(.) dus zal wel gek zijn maar dan ineens voel ik het weer... Hmmm... Nog ff

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha Linda, inderdaad een goede smoes om te testen... Kijk wel uit voor teleurstellingen he! Maar we gaan voor roze!

Ik durf echt niks te drinken of een aspirientje te nemen, pffff hoezo teveel er mee bezig?!

13. Girl22

Girl22 Lid

27 nov 2007
    25
    0
    0
    student
    Alkmaar
    Ik had ook de eerste maanden veel last van het stoppen met de pil. De eerste twee keer dat ik ongesteld werd had ik zere borsten! Niet normaal... en dat had ik nog nooit gehad dus dacht toen eigenlijk dat ik zwanger was :(
    Ben nu om de vijf weken ongesteld, wat duurt de tijd dan lang zeg.
    Ongeveer even ver in de cyclus Daydreamy :)

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik was eigenlijk van plan om te besparen op zwangerschapstesten, maar aan alle tampons die ik elke keer weer wit terugkrijg, geef ik nog meer geld uit! Haha! :D

En idd, wacht duurt lang :(

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Girl22, wat voor studie doe je? En moet je nog lang? Wel leuk van die jonge moeders!

Ik werk inmiddels al weer een tijdje toen ik op school zat dacht ik nog niet na over kinderen maar ineens wil je het, hahaha...

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Last van m'n (.)(.) heb ik (nog) niet maar daar is het dan nog te vroeg voor gok ik..
    Die misselijkheid komt ook met vlagen, betwijfel of het buikgriep is, dat heerst tenslotte ook..

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Het feit dat ik hier nu zit te tikken op dit forum onder werktijd zegt wel genoeg he?! Dus je bent niet de enige die er mee bezig is hoor, hahaha! :D

Ik heb trouwens 3 testen voor 3,99 besteld, dus dat is mooi meegenomen! :D En ja, ik moet zeker uitkijken voor teleurstelling, maar onzekerheid vind ik ook zo klote.. :S

De roze wolk.. Klinkt goed! *koopt een ticket voor de roze wolk*

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou Daydraemy, weet niet hoe dat zit met die kwaaltjes hoor, voor mijn idee zou ik ook nog nisk moeten voelen maar voel wel van alles ?!

19. Girl22

Girl22 Lid

27 nov 2007
    25
    0
    0
    student
    Alkmaar
    Ik studeer Verpleegkunde, moet nog anderhalf jaar... Maar kan best een tijdje onderbreken dacht ik, mocht ik zwanger raken...
    Ik heb ook vrijdag een feestje, zou het nou kwaad kunnen om te drinken? ALS ik zwanger ben zou dat nu maar een week ofzo zijn...
    liefs

20. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    ja idd.. sommige meiden voelen wel heel vroeg iets, andere voelen helemaal niets.. het maakt je zo onzeker..

Deel Deze Pagina