@Rid; weet je nog welk advies je mij gaf.. Niet op internet gaan zoeken! Ik snap je helemaal hoor, maar probeer je geen zorgen te maken.. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt lieve schat! En dat je een gezond beebje hebt Hou ons op de hoogte en doe rustig aan! Stress is ook niet goed voor de beeb
Misschien kun je morgenochtend iets bij de dokter laten vallen, wellicht kunnen zij je helpen..? Ohhh, vind het niet leuk voor je! GETSIE! Het is ook eigenlijk gewoon eng om zwanger te zijn.. Ik veer voor je meis
Dank je wel meis....ja wordt er zelf ook wel naar van..helemaal als ik gisteravond tegen mijn haantje loop te klagen dat ik zo'n rare pijn in mijn schouder heb en dan ineens lees dat dat dus een van de klachten is Enne Deli zegt altijd dat je niet op het internet moet neuzen haha ik doe dat altijd....en tja weet niet wat te zeggen maar brrr eng hoor
Hey meiden wat maken jullie me nu! Kijk ff niet (omdat ik heeeeel hard aan het werk ben nog steeds) en zitten we alweer een pagina verder! Lieve, lieve, lieve Riedel aub niet op internet gaan neuzen! Probeer je geen zorgen te maken je bent echt niet de enige die dit voelt nu je zwanger bent! Het is lastig maar je moet nog even afwachten en door de eerste weekjes bijten! Maar als jij rare dingen zou hebben had de vk je echt niet laten wachten hoor! Als jij klachten had die niet normaal zijn voor een zwangerschap hadden ze je toch wel geholpen! Kop op, als er iets echt niet goed is heb je tijd zat om je druk te maken, nu nog niet doen!
Oh ja.. Deli is onze wijze mama die zegt dat we niet op Google mogen speuren Maar Deli heeft wel gelijk! Anders had de VK wel actie ondernomen inderdaad! Toch hoop ik dat je snel uit de stress zult zijn!
Nou ja, ik weet ook niet alles! Vrij weinig eigenlijk maar ik weet wel dat je zorgen maken geen zin heeft! Ik snap dat het spannend is en het kan best zijn dat er iets niet goed is maar tot nu toe is er nog niks dat daar op wijst! Dus dan denk ik je zorgen maken kan altijd nog... Maar goed, da's makkelijk gezegd van mij natuurlijk!
Tja, ik zou bij elke scheet de VK bellen denk ik Ik heb trouwens net een leuk gesprek gevoerd onder het eten, over scheten Ik liet gisteren een ienie minie scheetje in bed, met grote gevolgen WHahahahahaha
Whahahhaha een ieniemienie scheetje?! Pfff... Ik ruft de hele nacht door geloof ik Sporten Linnie, wow! Wat goed van je! Of komt dat door de chips Ik ben nog op mijn werk
Zal me best doen Deli en Linnie...het is gewoon omdat heel veel dingen onder een andere noemer worden ingeschaald terwijl er wel wat aan de hand is maar idd zolang ik geen bloed verlies zal ik het positief in proberen te zien...nu alleen die pijn weg en dan ben ik een happy zwanger kippetje
Liefies, ik ga nu lekker richting huis! Spreek jullie morgen weer, heb thuis denk ik geen zin meer voor ik gegeten heb is het 20.30 uur... Douchen en naar bed zou ik dan zeggen
goede avond kippies, Nou, jullie hebben wel schandalig veel (onzinnig) getokt om die 800 pagima's te halen. Maar het is gelukt! gefeliciteerd! Ik zit even met een enorme twijfel: Heb vandaag mijn NOD als ik van mijn laatste cyclus uitga, en donderdag als ik van mijn langste uitga. Nu heb ik vandaag echt super veel afscheiding/ wit slijm verloren. Mijn slip was gewoon echt nat....(sorry voor de details)Ik heb dit normaal nooit voor mijn onig. Betekent dit nu toch dat mijn ongi er aan zit te komen, of is er nog een kansje dat ik wellicht zwanger ben? groetjes Sillykip p.s. Mooie buik qweenie p.s. 2 Sillykip heeft toch wel echt een after-klok-verzetten dip
Hey Silly! Ik heb ook wel last van de klok hoor. Maar ben de laatste week verschrikkelijk moe dat kan natuurlijk ook meespelen... Maar ik heb meestal slijm voor mijn ongi....maar ja dat is natuurlijk bij iedereen anders.
@ yoyo, ik hoop echt dat het slijm bij mij iets anders is. Ik heb echt vrijwel nooit slijm, of echt maar een beetje effe afwachten nog...
Ja ik hoop t ook voor je! En wat ik al zeg iedereen is anders en als je anders nooit slijm hebt wil dat miss wel wat zeggen...!