@ Kristel, ik las net je berichtje waar ik erg om moest lachen in een ander topic: Ik heb wel wat beters te doen de hele dag dan me druk te maken om mijn doos, hahahaha.... Helemaal mee eens! Welkom hiero! @ Linnie, dat je ons in spanning laat vind ik nog het minst erg, vind het zo sneu voor jou elke keer maar nu ziet het er toch anders uit! Heel veel succes vandaag hopelijk maak je jezelf niet helemaal gek! En ook succes voor je haantje als ie op gesprek mag!
Hey Deli, goed hoor, tot nu toe geen misselijkheid houden zo denk ik dan Verder alleen maar verschrikkelijk moe Hoe is het met jou? je bent al aardig op weg zeg! wat gaat het toch hard! Al begonnen aan de babykamer?
Nou mooi dat je je zo lekker voelt nu nog! Hopelijk blijft dat, er zijn genoeg vrouwen die zo door de zwangerschap heen vliegen! Ik heb ook niet veel last gehad! Vrijdag 1e afspraak bij de vk zie ik, spannend he! Met mij gaat het goed, tijd vliegt voorbij! Al bijna 22 weken... Schrik er af en toe zelf van... Soms vergeet je gewoon dat je zwanger bent hahahaha... De baby is behoorlijk druk over de hele dag dus ik krijg wel regelmatig een herinnering van binnen De babykamer is inmiddels binnen, vrijdag over een week krijgen we vakantie en dan gaan we lekker schilderen etc. Heb er wel zin in
Goedemorgen allemaal! @ LindaS: jeetje, wat weet jij het hier spannend te maken ...... Wanneer ga je weer testen? Morgenochtend? In elk geval veer ik ook voor je dat je weer een duidelijk streepje mag zien verschijnen en dat je een zwanger kippetje bent! [-o< @ Riddle: hoe is het nu met jou? @ de rest: nog in de maling genomen vanochtend? Mijn lieffie heeft het gelukkig gelaten. Hij was eigenlijk van plan geweest een grote nepspin ergens neer te leggen, zei hij gisteravond, maar dat wou hij mij toch maar niet aandoen. De grapjas! Ben blij te horen dat het met de zwangeren onder ons zo goed gaat. Volgens mij gaat dat inderdaad wel snel, als je eenmaal zwanger bent. Voor je het weet, is je beeb er! Je hebt ook zoveel leuke dingen te regelen. En dan de controles en de echo's bij de VK..... O, ik wou maar dat het bij ons ook zo ver was.... Ik kan haast niet wachten! De tijd tussen het ei en de NOD duurt ook altijd zo lang.... IK WIL OOK ZO GRAAG ZWANGER ZIJN!...... Ik hoop maar dat het zaadje en het eitje hun best doen in mij.... En dat ik over een paar weekjes ook met een positieve test in handen sta.... Liefs van mij.
@ Linniekip.....Wauw......ik ga ook heel hard veren! @ Riddle...Ben je al wat wijzer geworden? Hoe voel je je vandaag? Trouwens een hele goede morgen! Vanmiddag met mijn schoonzus naar een babyzaak om voor haar positiekleding te keuren. Ik hoop dat ik me in kan houden tussen al die leuke spulletjes! De roze wolk begint eindelijk te komen! Durf het gewoon te zeggen zelfs.....jippie, ik ben zwanger! Kom er allemaal maar snel bij op die roze wolk! Jullie verdienen het allemaal!
Hey Happykip! Ben blij voor je dat je haantje je niet heeft laten schrikken vandaag! Mijn haan is zich er niet eens van bewust dat het 1 april is volgens mij, hahahaha... Die denkt nooit zo aan dat soort dingen! Ik snap dat het wachten veel te lang duurt! Hopelijk ben je snel zwanger en kun je lekker 40 weken wachten op jullie beebje! Die tijd vliegt in ieder geval wel voorbij, zeker sneller dan de tijd tussen ei en NOD (gevoelsmatig dan) Ja ben ook wel benieuwd naar onze Riedel!
Oooooo Linnie wat ontzettend spannend. Zou wel een stunt zijn zo op 1 april . Maar ik blijf in ieder geval voor je veren tot het helemaal zeker is, maar wel schrikken zeker zo vanmorgen. En je haantje weet nog van niks? Lekker om het hier dan van je af te kunnen schrijven he? O ik hoop zo dat het raak is voor je deze keer............... Wordt er zelf haast nerveus van hihi. @ Riddl en Shandro hoe gaat het bij jullie? @ Dagdromer, wat leuk dat het allemaal een beetje werkelijkheid begint te worden. Ik denk dat je eerst echt een beetje in een andere wereld leeft of niet? @Tjonge het gaat wel hard hier met al die zwangere kippies. Hoop dat ik me snel bij jullie kan aansluiten. Moet zeggen dat ik het wel steeds spannender vindt worden nu het nog niet is gelukt, ook wel een beetje door mijn verleden . Mocht het deze keer nog niet lukken is het mss goed om toch eens naar de huisarts te gaan en wat advies te vragen. Maar goed, we proberen gewoon positief te blijven. En volgens de banner heb ik vandaag de eisprong hihi. Zullen morgen zien wat de temp doet. Heb ook wel wat buikpijn, maar dat kan ook komen dor het idee . Sorry moest ff klagen hoor
Hey Liena, vind niet dat je klaagt maar hey, zo heet dit topic tenslotte dus je doet niks raars Je zit nu in ronde 7 zie ik onder je banner... Hopelijk is het raak en heb je straks een mooie test in handen! Dat zwanger zijn werkt hier wel aanstekelijk volgens mij dus je zit hier goed!
Dank je Ja soms is het ook gewoon heerlijk om ff van je af te kletsen. Ik zit idd in ronde 7 en als je hier zo in de topic kijkt dan werkt het idd erg aanstekelijk dus hoop dat het zal helpen.
hoi meiden moeten even mijn kwaadheid kwijt. mijn vriend en ik hebben sinds een poosje een hond. een mechelse herder van 15 wk, een ongelovelijke schat doet niemand kwaad maar begint al een beetje waaks te worden door alleen nog maar geluid te maken. nu liep ik vanmorgen de hond uit te laten(aangezien we vrijstaand,buitenaf wonen kan ik gewoon naar achteren lopen richting weiland) en kwam de vader van de buurman tegen (hun huis is bijna klaar, maar heb onlangs ongelovelijke ruzie ermee gehad omdat ze elke keer op mijn erf de auto's parkeren en hard weg crossen) en ik werd gelijk door hem nageschreeuwd dat ik mijn hond vast moest doen, want er kwamen daar kleine kinderen te wonen. op dat moment begon mijn hond pas een klein beetje te blaffen omdat hij schreeuwde naar mij. dus ik zeg die hond doet niemand kwaad en loopt op mijn erf. dus begint hij toch tegen mij uit te vallen dat die hond zijn kleinkinderen kon bijten en ik moest hem vast doen aan een ketting. ik antwoorde daar op dat ik baas ben op mijn eigen erf en zolang zijn kinderen niet op mijn erf komen er niets aan de hand is want mijn hond komt niet eens op hun erf, doet alleen wat als iemand op mijn erf komt of als hij denkt dat ik bedreigd word. hij begon gewoon weer opnieuw met zijn preek. ben naar binnen gelopen met de hond, dacht stik toch. dus ik zou zo blij zijn als er eens een koper kwam voor ons huis want ik wil hier weg. en het liefst zo snel mogelijk.
Mogguh Kippies... Linnie Spannend hoor!...als je nou in de buurt had gewoond/gewerkt had je hier bij mij een clear blue test op kunnen halen die ik nog over heb, die zegt in woorden zwanger/niet zwanger...nou dan kan het niet missen en hoef je ook geen streepjes te gaan interpreteren want ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan (matcare) en zelfs toen was die nog licht..... Hier gaat het niet zo best helaas...heb echt enorm veel pijn aan beide kanten van de onderrug en buik...wordt eigenlijk alleen maar erger, mijn temp. was gsiteren 37.5 das volgens mij vrij normaal....ben stom genoeg vanochtend meteen naar het toilet gegaan om te plassen en dus vergeten ochtend urine op te vangen...moet nu dus weer tot morgen wachten...had wel tijdens het afvegen vanochtend een miniem stukje/draadje rood weefsel dus hoop maar dat dat niet doorzet Leuk joh Deli...kinderkamer doen!
Heey Shandro, Wat een verhaal zeg. Kan me voorstellen dat je daar boos om bent! Waar bemoeid hij zich mee? Zolang jullie hond op eigen terrein is heeft hij er niets over te zeggen! Misschien heft hij last van zijn hormonen, of heeft hij thuis niemand om te commanderen..... Ik zou zeggen het ene oor in en het andere oor uit. Hebben jullie je huis al te koop staan? Groetjes Liena
@ Shandro rustig blijven meid @ Riedel! Echt vervelend dat je zo'n last hebt nog steeds... Het kan een innestelingsbloeding zijn he, wil nog niet meteen zeggen dat er iets mis is maar ik snap je ongeustheid. Als je er last van blijft houden zou ik nogmaals naar de vk bellen maar ik hoop dat het niet nodig is!
Ja doe ik ook als dit niet beter gaat binnenkort, innestelingsbloeding zou wel laat zijn namelijk....gewoon zo stom dat ik vergeten ben urine op te vangen dan zou ik die uitslag tenminste al hebben vandaag @Shandro...inderdaad gewoon negeren die mensen, dat zijn juist mensen die helemaal geen verstand hebben van honden en dan dus maar meteen beginnen te schoppen als een hond blaft (bij wijze van spreken)...ik heb ook eens zoiets gehad hoor, lipe met mijn 2 honden in een bosgebied op het fietspad, zie een fietser achterop komen dus haal netjes de honden aan de kant maar zij was er denk ik bang voor en is zo aan het achterom kijken dat ze valt...komt 's middags de politie aan de deur, had die trut een klacht ingediend!...Ik heb alles uitgelegd en toen begrepen ze het wel maar voor hetzelfde geldt nemen ze zo die honden mee...ach ja dat soort mensen moet je gewoon uitlachen dan zijn ze meteen klaar ook joh...
Heey riddle, Ik kan me voorstellen dat je je wat druk maakt. Alle gevoelens zijn nieuw en de eerste drie maanden zijn gewoon heel spannend. En als het idd niet snel beter wordt dan zou ik gewoon de vk bellen en anders de huisarts. Mss kan hij/zij je ook al wat gerust stellen. Suc6............. Knuf Liena
Riedel, ik geloof dat ze het zo noemen tot een bepaald aantal weken van je zwangerschap ik las op internet dat je na 7 weken niet meer van een innestelings bloeding kan praten. Hier staat veel info over bloedingen: http://www.medicinfo.nl/%7Bdf8eb92d-688 ... 548bf24%7D Bloedingen komen dus schijnbaar vaak voor in de eerste 16 weken van een zwangerschap. Maar in combi met pijn is het wel erg spannend.... Hoop dat het allemaal goed mag gaan meid!
Tja... Behoorlijk vervelend maar meer kun je idd niet doen... Zou willen dat ik wat voor je kon doen maar gerust stellen heeft ook geen zin want je weet het gewoon niet. Ben je nu op je werk of lekker thuis?