haha ik weet et Delikipje..wel lief hoor en nee ben thuis joh...kan af en toe amper bewegen, zat net alweer te huilen van de pijn dus doe ff rustig aan...ik had de rest van de week al vrij omdat ik zou helpen schilderen bij me zus maar dat heb ik maar afgezegd, mijn dagen ben ik helaas ook kwijt aangezien het geen verlof maar roostervrije dagen waren maar ja dt is ff jammer dan....
Ik ga even iets proberen te eten ...\\spreek jullie straks weer Thanks lieve kippies voor de lieve woorden
Nou Riddle, eet smakelijk! Wat ontzettend naar dat je nog zon pijn hebt! Ik hoop echt zo dat het snel over is. Ik kan me voorstellen dat je in grote spanning zit. Doe lekker rustig aan vandaag! Lekker een vrolijk filmpje kijken of zo en lekker onder de wol.
FF een update, Heb net toch maar de HA gebeld en ik mag maandag komen bij de assistente voor een intake. Krijg dan wat folders mee en ze geven me wat informatie over verloskundigenpraktijken. Jee, nu is het net echt!
hoi Liena, ja ons huis staat al sinds vorig jaar januari te koop maar het wil maar niet lukken. komt doordat er teveel nieuw word gebouwd in onze gemeente wat ook vrijstaand is, en het is niet zo'n goede tijd op de huizenmarkt. zou zo graag het huis verkocht hebben want dan kunnen we eindelijk een huisje in duitsland kopen met veel grond voor mij, de paarden en onze lieve hond. maar het mag nog niet zo zijn. wordt dus straks misschien ook probleem met baby, want er is geen 2de slaapkamer beneden(boven verhuren we aan jongen die ook paardrijd) dus misschien dat we de woonkamer nog door 2 moeten delen om zo een slaapkamer te maken. qua ruimte kan het zat maar richt liever mijn eigen babykamer echt in
@ Dagdromer, spannend he! Ineens wordt het 'echt' zal straks wel allemaal nog erger worden als je eenmaal de echo hebt gehad! Toen is het voor mij echt gaan leven! @ Shandro, hopelijk raak je het huis toch nog snel kwijt!
goede middag kipjes, zo er is weer veel gekletst. Riddle ik hoop dat alles goed mag gaan... ik heb zo weer een gesprek, maar dacht even tussen door Ik spreek jullie zo weinig de laatste tijd Hier gaat alles redelijk. Heb geen gekke vloeing meer, dus zal wel door inwendig onderzoek komen. Verder zijn we natuurlijk weer druk aan het klussen. Shandro zou mooi zijn als je idd snel je huis verkoopt. Dan kun je een mooie babykamer maken. meiden fijne middag nog en tok later
Even snel tussendoor hoor! Mijn haantje is aangenomen! Ben zo blij! Als hij thuis is, gaat hij voor mij naar de test kijken! Ik laat jullie het even weten! Vind het best spannend, maar wil mezelf niet weer teleurstellen.. Toch heb ik wel een sprankeltje hoop hoor! Ik zag hem echt in 1 oogopslag staan, hoefde niet met mijn ogen te knijpen ofzo Ach, we gaan gewoon van het negatieve uit, dan kan het alleen maar meevallen! Ik laat het jullie weten! Heb trouwens niet bijgelezen, dus ik geef iedereen gewoon een dikke knuffel! XXX
@Rid; Weet dat je er nu niet veel aan hebt, maar Linnie veert voor een goede afloop voor jou! En hier... Ook een hele dikke knuffel van mij *pakt Rid heeeeeeel stevig vast en drukt haar kippenkoppie tussen haar vleugels* "Komt wel goed schatje"
Ik heb trouwens even tussen de foto's van zwangerschapstesten zitten snuffelen of er 1 tussen zat die op die van mijn lijkt! Heb er 1 gevonden! Het is precies dezelfde! Gaat om de onderste op de foto en die van mij ziet er net zo uit! http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=37933
ik wil me nergens mee bemoeien...en aangezien je tegen je eigen aan het lullen bent....heb ik ff die foto bekeken...en als ik zo'n test heb liggen ga ik er toch van uit dat je zwanger bent! gefeliciteerd!
Hey Linnie, was druk omdat het hier zo rustig is zonder jou en Riedel! Ga ff snel lezen wat je allemaal aan het tokken bent geweest!
Lin die onderste is hartstikke positief joh! Daarkun je toch niet over twijfelen, maf kipje! Wowwhwhhwhhwhhoooieiieieeeeeeeee.... Ga er nog eens een doen en snel! Ik wil nu weten of ik je dat laatste stukje snel omhoog kan trekken die roze wolk op!