Hey Pooh... Voelde me wel een beetje alleen zag zo weinig reacties hier nu Riedel en Lin veel afwezig zijn Maar leuk naar de pups! Lijkt me wel errrrug schattig zo'n kleintje, leukkkkk!
jullie hebben het voordeel dat jullie op je werk op hyves kunnen, ik kan dat niet. dus moet het echt van me vrije dagen hebben om hier te kijken. Maar vandaag ben ik dus vrij en ben benieuwd naar de test van linnie. Ja, ze zijn echt nog heel erg klein de pups, als ze een beetje gaan rondlopen etc over nog 1 a 2, 3 weken denk ik dan kunnen we er 1 uitkiezen. We hebben eerste keus. Er zijn 2 meisjes en 4 jongens geboren en wij willen een meisje dus de keuze is tussen 2, dat maakt het hopelijk wat makkelijker. Maar vind het wel spannend hoor, ik heb nooit een hond gehad, mijn mannetje wel.
Ooh Linnie! je maakt me gek meid! stiekem denk ik ook wel dat je zwanger bent, dus doe ff snel die 2e test! En gefeliciteerd met je Haantje (althans met z'n nieuwe baan )
Leuk Poohtje, een hondje! Wij hebben thuis altijd veel huisdieren gehad maar nu ik op mezelf zit moet ik er niet meer aan denken! Maar ja, als ik dan zo'n klein hummeltje zie dan denk ik wel LEUK! Keuze uit 2 lijkt me juist lastig, waarschijnlijk zijn ze allebei zo schattig! Ik voel me goed hoor! Tot een week of 10 denk ik? Ben ik wel misselijk geweest maar niet heel erg, over de hele dag zo'n gevoel alsof je net een goede griep hebt gehad, heel raar! Verder wel moe maar niks te klagen!
@ Pooh: leuk zeg, een puppy! Wat voor ras (ik wou bijna zeggen merk... ](*,) ) is het? Ik ben zelf opgegroeid met honden, maar ben nu een echt kattenmens... Het nadeel van een hond is dat je door weer en wind je hond moet uitlaten. Aan de andere kant heeft dat ook wel weer een voordeel: je blijft er gezond en fit bij! Hebben jullie ook al een leuke naam bedacht? @ Linnie: ik kom hier steeds stiekem even kijken of je al duidelijkheid hebt... Heeft je haantje al gekeken en kom je nog forummen vandaag? Hier verder geen nieuws, behalve dat het hier momenteel rotweer is; het plenst echt buiten, jakkes Ik hoop dat het morgen droog is, want ik wou morgen in de tuin aan het werk.
Even snel hoor.. Haantje ziet streepje! Ik vroeg; Is het wit of zie je iets? Hij; Ik zie wel een heel licht roze streepje, maar moet wel goed kijken! Maar als hij toch ook iets ziet?! Zou het dan toch? Ga vanmiddag weer testen meiden! Ik laat het jullie weten! Moet nu snel weer gaan
Deli, gelukkig vielen/vallen je klachten mee. We kijken bij het kiezen van de pup niet zoals vele naar de bouw etc. voor ons is het karakter het belangrijkst. zover als dat je dat al kan zien als ze zo klein zijn. Maar geen haast, we mogen haar eind mei ophalen. En het andere vrouwtje houd de fokker zelf dus er is geen haast bij het kiezen. Oh en Lin, gefeliciteerd met je man z'n baan! En nu TESTEN ! haha
Whahahahaha... Kom ik kijken zie ik dat het laatste bericht in ons topic van Linnie is en ik wordt helemaal wild joh! Oke, oke, oke, je haantje ziet dus ook een streep, spannend! Pfffffff... Vind het spannender als toen ik ging testen ik zit vanavond aan het scherm gekluisterd dat weet ik wel! Zoals Linnie altijd zegt *veermodus gaat aan*
Hmmm, dan zou het toch zo moeten zijn. Ze zeggen toch: een streep is een streep, hoe licht ook. En ook omdat het binnen de tijd verscheen... Gauw voor de zekerheid nog eens testen! En dan gauw weer even hier komen, alsjeblieft! Als er dan weer een streepje is, dan kunnen wij je een kippenfelicitatie met een dikke kippenkus geven.... Maarre, als je ditmaal geen tweede streepje zit, zou ik morgenochtend nog eens met ochtendurine testen!
Ja Linnie, niet meer drinken en plas ophouden, hoe laat spreken we hier af voor de uitslag Ben zoooooooooooooo benieuwd! Hoop dat het echt zo is meid! Kan toch haast niet anders? Anders zijn dat slechte tests en mag je die niet meer gebruiken
we zitten in stilte te wachten op de uitslag van linnie. Hoe bedoel je, we zijn er voor elkaar.... Maar nu mag ze wel komen hoor met de uitslag!