[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Liena Ja op naar ronde nummer zes! We gaan vrijdag een weekje weg dus lekker genieten van elkaar. En normaal gesproken ben ik drie vier dagen ongi dus heb ik er het grootste gedeelte van de vakantie geen last van.

Mijn haantje vroeg net heel lief aan de telefoon of we dan gewoon maar moeten proberen te smeppen...ik zeg lieve schat dan moet jij om de dag thuis zijn....Ow zegt ie dat kan ik denk ik niet regelen met de planner..... Hahah wel erg lief van em!

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Meld me ff snel met mn gsm... Stiekem tijdens werk, hihi! ;) Was ff benieuwd naar Linnie, maar dus nog geen duidelijkheid.. Blijf voor je veren hoor! Nou, ik ga gauw weer aan het werk hoor! Tot vanavond kippies! :-* Xx

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Liena,

Ja had vanochtend meteen de uitslag...zoals ik al had verwacht geen bo..dus ff afwachten nu

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    O dat is echt wel lief van em. 8)
    Nou lekker genieten van een weekje samen. Waar gaan jullie heen?

Ik zit inmiddels volgens de banner weer op het wachtbankje, maar mijn temp is nog niet gestegen dus weet niet zeker of ie wel klopt :(

@ Riddle, het bblijft dus wel wat spannend, maar je hoeft nu niet langs te komen of zo om verder te kijken? Gaan ze er nu vanuit dat het van de zwangerschap komt?

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Liena We gaan vrijdag met het hele gezin van mijn kant naar Port Zelande en dan gaan we maandag samen meteen door naar Loohorst. De hond ook lekker mee de hele week dus lekker ff genieten. Ook al wordt het slechter weer wij gaan gewoon uitwaaien op het strand.

Temp jij al lang Liena? Ik heb er nog niet zoveel verstand van.....

6. judibi

judibi Bekend lid

nou meidekippen, ik ga even heel andere dingen doen, want ja...nod komt dichterbij en het enige wat ik dan wil, is weten of het gelukt is :D dus ga ik andere dingen doen. vanavond natuurlijk wel weer even kijken of onze grijs haar bezorgende kip linnie wat duidelijkheid heeft 8)

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    O heerlijk, het strand is altijd lekker he? En ook lekker om gewoon eens helemaal ergens anders mee bezig te zijn........en ook leuk dan de [​IMG]mee kan

Ik temp nu voor de tweede maand. De vorige keer ging mijn temp van de een op andere dag 0.4 omhoog en bleef heel constant, tot de dag dat de ongi kwam, toen was de temp smorgens ineens 0.5 lager en kwamen de :evil: .
    Nu inmiddels in ronde 7 beland, blijft spannend allemaal he ;)

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Liena Bij mij is ook tweede maand tempen. Blijft heel spannend allemaal!
    Maar van dat tempen snap ik niet zo heel veel maar ja hou t maar gewoon bij. Altijd zo makkelijk mochten we naar de dokter overstappen.

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja dat is bij ons ook de reden waarom ik er mee begonnen ben. Meestal zeggen ze toch dat je dat thuis eerst maar eens moet proberen? Maar dan hebben we dat in ieder geval al gehad. Kan ik dan direct het lijstje overhandigen :)
    Ben er wel steeds wat meer over gaan lezen, vind het wel heel interresant. En nu maar hopen dat het snel raak mag zijn he?

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Liena waar vindt jij dan makkelijke info? Ik kom alleen maar FF uit....en dat is in t Engels. Niet dat dat een probleem is maar je moet er uiteindelijk wel voor betalen.

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja die onzekerheid is gewoon heel vervelend, aan de ene kant ga ik ervan uit dat er niks ernstigs aan de hand is maar ja je wilt het toch graag zeker weten, en de vk had zoiets van als je geen bo hebt dan zal he wel aan de werking van de zwanerschaps hormonen liggen...weet ook niet zo goed wat ik nu moet doen, wil wel graag een ander onderzoek bij de vk of de gyn. maar ben bang dat ik me misschien wel aanstel en dat ze toch niks willen doen....kijk het nog even aan..pff lastig allemaal :( :)

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ben op allerlei termen gaan googlen en vond hier en daar wat info. Maar voor het invullen van een tempkaartje kon ik ook alleen maar FF vinden. En ja daar moet je idd betalen En moet zeggen dat ik FF ook lastig vind. Soms haal ik hier van de site wat dingetjes af onder het kopje temperaturen.......... en op FF vul ik alleen maar mijn temp in

Maar wel raar dat er nog niet iets is in het Nederlands he? Zou toch zeggen dat er meer zijn die moeite hebben met het engels

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Liena Ja lijkt me wel. Heel raar. Tis dat ik er nog geen verstand van had anders maakte ik een Nederlandse site.

@ Riedel Ja idd....maar ja aan de andere kant vind ik wel dat ze je moeten helpen. Jezelf druk maken is ook niet goed voor het kindje....

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Riddle dat is inderdaad vervelend, tuurlijk wil je graag duidelijkheid of in ieder geval advies van wat je er nog aan kunt doen... Maar aanstellen doe je natuurlijk niet, het is gewoon naar dat je je zo voelt. Hopelijk zakt het allemaal snel wat af en kun je dan wel gaan genieten van je zwangerschap................

Dikke knuf............

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland

Daar sluit ik me helemaal bij aan, volgens mij zou daar best behoefte aan zijn

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik hoop het ook...wil niet bij de vk overkomen als een of andere aanstellende hysterische meid hahha....ik kijk het nog even aan en anders toch maar weer bellen wat hun aanraden... :(

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Maar ga er ff vandoor Mijn haantje is net thuis en moeten nog ff boodschappen doen enzo.
    Tot gauw Kippies.........

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tot gauw Liena!

Riedel beter te vaak bellen als een keer te weinig vind ik.....

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja misschien wel maar straks kom ik daar voor de gwone afspraak en dan denken ze ook...heb je die aanstelster weer.....ach misschien maak ik me daar ook te druk om...zal het vanavond er eens rustig met mijn haantje over hebben.. :D

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je moet aan jezelf en je baby denken niet aan wat andere mensen over je denken. Dat is niet belangrijk.

Deel Deze Pagina