Was ik weer! Rid, ik vind ook dat je niet zo raar moet doen! Hoe kun je je nou aanstellen? Je weet toch niet hoe je je hoort te voelen als je zwange bent? Ik denk dat alle vrouwen die krom lopen van de pijn zich zorgen zouden maken! Dus helemaal niet raar dat je zo reageert meid! Ik denk alleen dat ze nu weinig voor je kunnen doen toch? Volgens mij kun je nog niet veel zien op een echo? Maar dan nog, als dit blijft aanhouden gewoon weer aan de bel trekken dan helpen ze je heus wel verder!
Ik weet et ...Ik weet et.. Nou zo en zo als het niet minder wordt ga ik bellen maar heb nu al een paar uur veel minder buikkrampen, rugpijn is niet minder maar misschien is het een begin : ...of wishfull thinking hahaha we zullen zien Ik ga ff plat op de bank nu en ik spreek jullie later weer bedankt allemaal voor de steun en lieve woorden! xxx
Hahah nou dan zal ik maar niet vertellen dat ik uit ga eten......hahah Mijn haantje zei gister: Let op! Voorgerecht nummer vier, hoofdgerechten vlees nummer drie en nagerecht nummer twee. Das spannend he! Hahah grapjas!
Hmmmm... Ook lekker uit eten inderdaad! Maar ik gun het je hoor, ben de laatste tijd zovaak uit eten geweest! En ik vind bloemkool ook errrrrrug lekker dus dat scheelt weer Maar uhhh, is dat lekker joh, al die nummertjes ?!
Geen idee Deli....denk dat ik eerst de kaart maar check voordat ik tegen de bediening zeg doe mij maar nummer..... hahahahah Heb ook geen idee waar ik heen ga. Ga met vier lieve collega's uit eten in Budel.
Ach komt vast goed, er zit vast wel wat lekkers tussen voor Yokip Ik ga lekker vroeg naar bed vanavond dat weet ik nu al, poehhhh val om van de slaap
Rid, dikke knuffel voor jou! Als je het niet vertrouwd gewoon ff de vk bellen hé..! Lin, pfffff wat een gedoe zeg. vanmiddag dus maar een andere test halen zou ik zeggen. Hoop dat het bloedverlies niet doorzet bij je, veer veer veer yojo, klinkt goed uiteten..... Bloemkool klinkt ook lekker hoor deli haha Mannetje moet tot acht uur werken, dus eet wat makkelijks. Moet vannacht werken, pff geen zin in.. Hier verder niet echt klachten, behalve dat ik al 2 nachten niet heb geslapen...
Mup, jammer dat je niet mee kunt met de kippendag. Had het echt heel erg leuk gevonden als je mee ging......