Hey meisjes hoe is het hier? Voor mij best wel een heftige dag op mijn werk. Ik moet nog even terug lezen. Vandaag branden mij tepels eennorm. kus maria
Raar hoor juffie...... Smakelijk eten verslaafde vrouw! Nu ga ik echt afsluiten Spreek jullie morgen en een hele fijne avond allemaal!
mmm.. was erg lekker. Maar ja computer en eten gaan niet zo samen. Heb echt geknoeid Moet zo toch mijn sportpak aan dus kan meteen in de was. hoop ook nog even iets van linnie te horen voor ik weg ga.
Hallo kippetjes! Volgens mij is de Kruidvat test negatief Zie een schaduw, maar volgens mij verbeeld ik het me gewoon! Ben echt verdrietig.. Heb net een flinke pot zitten janken bij mijn haantje! Mijn ongi zet niet door en heb ook geen ongipijn, ik hoop toch dat het nu doorzet! De andere test (van vanochtend) was echt heel duidelijk nu! Mijn haantje zei het ook! KUTtesten! BLERRGGHHH! Baal zo erg! Die koop ik nooit meer! Misselijkheid is ook weg, dus waarschijnlijk gewoon iets verkeerds gegeten of stress.. Meiden, zit er ff doorheen!
@ Riedel we gaan maar gewoon uit van het beste met je. @ Linda, spannend zeg meid. Hoe gaat het met je cylcus nu.
Hey Lin, wat balen zeg! Sjonge jonge wat een *** testen inderdaad! Kan het niet komen dat de test van vanmiddag negatief was omdat je urine niet geconcentreerd genoeg was? Snap dat je het ff helemaal hebt gehad! Valt ook niet mee om zolang te wachten en dan zit je ook nog eens zo in onzekerheid door zo'n stomme test die positief aangeeft! Hopelijk heb je toch snel eens duidelijkheid! En ik blijf toch hopen op 'n positieve test meid! Dikke kippenknuffel!
Lieve Lin, Wat een gedoe meid, snap dat je er nu ff doorheen zit. Is ook niet niks wat er de laatste tijd is gebeurd en zeker met die testen pos/neg. Zou iedereen gek van worden ](*,) . Fijn dat je haantje er voor je is! Hoop nu idd dat je ongi gauw doorzet, en dan vol goede moed op naar de volgende ronde! [-o< dikke kippen kus en knuffel voor jou!
Thanks lieve meiden! Aan de ene kant ben ik wel blij dat ik in elk geval ongi ga worden (hoop ik dan), maar na twee van die positieve testen heb je toch weer een sprankeltje hoop! Ik baal gewoon even van alles! Aan de andere kant, stel dat ik nu niet ongi zou worden en dan negatief testen, dan zou ik helemaal teleurgesteld zijn! Maar zoals het er nu uitziet kan ik eindelijk aan ronde 3 beginnen!
Echt superknap dat je het altijd maar positief blijft bekijken! Je hebt gelijk! Als je nu ongie wordt is het ook al super maar goed het is niet raar dat je hoopt op wat anders en daar ga je toch ook vanuit na zulke testen!
goed zo meid, pos blijven denken! misschien heb je te vroeg getest, zie aan je banner dat je officieel pas morgen kan testen... Soms kan een test pos aan geven vóór je NOD terwijl je dan niet echt zwanger bent. Dat is ook de reden dat er wordt aangegeven om op je NOD of zelfs na je NOD te testen.
jammer linnie dat die test negatief was. hopen dat je ongi door gaat zetten. ik voel me anders dan anders heb veel last van maagzuur. en branderige tepels. het is weer afwachten. fijne avond meisjes liefs maria
Nee Deli, ik heb jouw banner ook al de hele dag niet gezien! Heb je hem misschien weggeveerd voor mij En Pooh; ik weet niet wanneer mijn NOD is.. Was een gok! Haha! Tja, we blijven gewoon positief hoor!