Jaaaaaaa inderdaad! Dan kunnen we beter op het toilet gaan zitten met z'n allen misschien, aangezien zwangere zo vaak moeten plassen Ik hoop het ook meid, we gaan er voor !
Moeten we dus een terasje uitzoeken waar genoeg wc's aanwezig zijn haha En voor diegene die dan nog niet zw is, wordt die dan hopelijk besmet.. haha krijg ineens rare steekjes in me linker lies
nou kippies, ik neem effe een lekker warme douche, en kom vanavond denk ik nog wel even tokken. tok tok Sillykip
Fijne avond Silly! Ik ga echt voor je veren hoor! Hier nog steeds geen bloed meer te bekennen.. Het mag van mij wel komen nu!
Trouwens! Heb net even berekend, dat als mijn cyclus 41 dagen blijft, ik zowiezo geen kindje meer in 2008 zal krijgen! Verdorie!
Lin, zou fijn zijn als het nu gewoon doorzet meid, zo wordt het wel heel verwarrend... Had je veel bloedverlies, helderrood? Sorry
Nee, eerst een heel klein beetje bruin en daarna een klein beetje rood.. Ik had wel een tampon in gedaan, aangezien ik op mijn werk was natuurlijk, en die was niet eens uitgezet.. Ik snap er niets van hoor!
Nou 2009 is ook een mooi jaar om een kindje te krijgen! 2008 lekker zwanger en dan in 2009 een mooie beeb!
Als ik deze maand ongi wordt, heb ik ook geen kans meer op een beepje in 2008, maar zoals deli al zei; lekker zwanger in 2008 en dan in 2009, een prachtig wondertje! idd wel raar dat het zo weinig was lin.
Mijn haantje is nog onderweg van z'n werk naar huis... Hij is altijd zo laat maar had 'm wel verwacht nu zo'n beetje...
@Pooh; ja zag al dat Deli me gespot had! Haha! Was even aan het bijlezen! Haantje gaat zo weg op oefenavond voor de brandweer en dan doe ik Jamie nog ff op bed. Maar moest eerst ff bijlezen hoor!