-constant zeurend gevoel in mijn onderbuik (beetje ongigevoel, nog steeds) -rommelende darmen -'s avonds op tijd erg moe -moe gevoel in m'n benen -af en toe steken in m'n lies en (.)(.) -afscheiding -en volgens mi'n mannetje was ik erg humeurig... Xx
Ik wil niet al teveel hoop hebben, maar ik heb deze klachten bijna allemaal.. Alleen geen gevoelige borsten.. Ik dacht eigenlijk dat het te maken had met mijn aankomende ongi.. Dus er is ECHT nog hoop! Maargoed, ik wil er ook niet vanuit gaan! Maar ik hou jullie op de hoogte! Ik ga nu even wat eten, heb er honger van gekregen! Tot zo xxx
Grappig om al die symtonen te lezen, ik ben er maar standaard vanuit gegaan dat mijn eisprong lag na 14 dagen maar die heb ik volgens mij al eerder gehad. Heb nu ook een zeurend gevoel in mijn buik, ook rommelende darmen en veel last van afscheiding.Ik denk echt wel dat je voor je nod al wel dingen kunt voelen. Hoop graag dat het raak is geweest maar wie niet natuurlijk
Deli, mijn NOD zou ik niet weten Heb al jaren niets meer bijgehouden. Ik moet volgens FF op 12 december testen, dat doen we dan maar, mits ik niet ongi ben geworden tussendoor. Voor de arts doe ik het ook niet meer . Symptomen ga ik niet meer noemen (alleen bijhouden op mijn weblog) want al voel je nog zoveel het wil niet betekenen dat het ook zo is of zal blijven. Voel werkelijk zoveel dat anders is dus of het zo is zal vanzelf blijken. Het zhsgedoe loopt dus misschien mogen ze echt gaan helpen na zoveel jaar.. Ben lekker aan het jojo-en met mijn kippengedachten hihi. Trek je maar niets aan van mij hihi.
Haha Queenie, ik dacht dat je al weg was! @Peppep; lastig zeg om zo in onzekerheid te zitten.. Blijf positief! Ik ga ook positief voor je denken, dat heeft bij Delikipje geholpen! @Vogeltje; ik snap nog helemaal niets van mijn cyclus, haha! Ik gok maar wat! Maar we houden gewoon hoop!
Kippies, ben ik weer wat was dat afzien, had werkoverleg! En dat duurde lang... Heb ff bijgelezen en welkom voor Vogeltje! Linniekip, super van je vriend dat hij er zelf mee kwam, dat is een fijn gevoel! En uhhh, jou conclusie lijkt me logisch dus al dat klussen is in de goede tijd geweest!
Ben er nog eventjes hoor ! Kan alleen strax niet zo veel kijken hoor, moet het stiekem doen, dus valt een beetje op.... Tot strax! Xx
Ik zit ook al zo stiekem heen en weer te klikken van mijn zwangerschapscherm naar mijn werkscherm! Maar ik zit lekker in een hoekje dus ga er vanuit dat niemand meekijkt, behalve mijn afd. hoofd, die zit achter mij in een kantoor maar die ziet mijn scherm alleen als hij door het raam zit te gluren en dat zou betekenen dat hij niet aan het werk is dus daar ga ik maar niet vanuit..... Anders pech gehad, kan jullie gewoon niet missen!
Kippies, ik maak me zorgen om klappie, ze laat niks horen.... Als je kijkt op pagina's terug zie je wel dat haar banner is aangepast en weer aan het begin staat van nieuwe cyclus... Dat gaat niet automatisch toch? Misschien was het weer niet raak.... Hoop zo van wel voor haar!
heb haar ook niet meer gezien nee.. maar mijn banner is ook overnieuw begonnen zonder dat ik dat gedaan heb.
Ik hoop het ook voor onze OKK oftewel Klappie Ik heb echt weinig gedaan vandaag.. Slechte kip! Mijn laatste conclusie is wel de meest geloofwaardige denk ik! Ik heb het tot de puntjes uitgezocht en het zou dus best weleens kunnen dat ik al in ronde 2 zit en misschien wel zwanger ben! Haha! Het rare is wel dat ik trek heb in chocolade en dat heb ik meestal als ik ongi ga worden! Ach ja, dat vergeten we gewoon even!
Hey, slechte kip! Ik voelde ook veel dingen die op ongie konden wijzen hoor... Je kunt niks anders dan klussen, wachten en gezellig hier beppen met ons!