ik moet ineens denken aan wat zo'n paragnost tegen mij had gezegt... "ik zie wel kinderen maar denk dat het dit jaar nog niet geboren wordt, maar zeker volgend jaar" .....haha Nou ik hoop dat het deze maand nog raak is geweest anders op naar een beepje in 2009.
Meiden, ik ga jullie zo toch maar verlaten! Ff het eten verder in orde maken en dan is het tijd om te rusten Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond! Tok jullie morgen weer en we veren gewoon door hier hoor! Dikke klus!
Dag Delikippetje! Fijne avond! Lieve chickens, ik ga ook even op de bank liggen! Even bijkomen van deze dag! Misschien kom ik vanavond nog even langs tokken! Dikke klus xxx
lieve lin, fijne avond en rust maar even lekker uit! ik ga er ook vandoor. Kom vanavond misschien nog ff kijken en anders na me werk morgen ochtend. xxx
Nou, heb ik net Jamie op bed gedaan, gaan jullie er allemaal vandoor... Geeft niet hoor, ga lekker bankhangen vanavond! Even helemaal niks! Morgen nog 1 dagje werken en dan weer lekker weekend! Nou, fijne avond lieve kipjes en tok morgen dan maar! Dikke Xx!
hallo lieve kipjes, Linda; ik hoop dat je lsnog zwanger bent en anders dat je nu echt goed ongi gaat worden. Yoyo; jammer dat je ongi bent, maar wel een mooi cyclus dit keer. Ik hoop dat je de volgende ronde zwanger mag zijn Voor de andere kipjes ga ik veren en juffiekipje, ik hoop dat jij snel je eitje krijgt. Ik heb geloof ik mijn eitjes aan 2 kanten voel duidelijke steken aan beide kanten, wat ik normaal aar aan 1 kant heb. Dus hopen dat er minstens 1 tje raak is
hee kippies, voor mij blijft de roze wolk ook nog even weg. Ben net ongi geworden. Ik ga dus gezellig samen met Linda voor een kindje in 2009. ik kruip lekker bij mijn haantje onder de wol. vole me ook zo stom. Baal echt als een stekker, terwijl het 'pas'de tweede poing was. Maar ja, volgende maand weer een kans. En mijn haantje en ik zijn vandaag 4 jaar bij elkaar, op zich een mooie datum om straks te kunnen nemen voor het begin van een zwangerschap. ik probeer morgen avond nog even te komen tokken, maar weet niet of het gaat lukken. slaap lekker kippies
Goedemoggel Kippies @ Sillybilly, ontzettend balen zeg dan de ongi zich toch heeft gemeld . Ik ga gewoon voor je veren dat het de volgende ronde raak mag zijn..... @ Linnie, Ik kan me voorstellen dat je ff bij moet komen. Geeft toch stiekum meer spanning dan je eigenlijk verwacht he? Goed dat je nu toch weer positief bent Maar de ongi zet nog niet echt door? Dan blijven de veren ook voor jou gewoon verder veren en anders gewoon alvast voor de volgende ronde . @ Riddle: Hoe is het vandaag met jou? Hoop dat het nu wat beter gaat. Ik weet ook ff niet zo goed wat ik met mijn lijf aanmoet hihi. Heb al een paar dagen het gevoel dat mijn ei is gesprongen, maar tot nu toe kan ik dat nog niet terug vinden in mijn temp. Deze was vanmorgen zelfs heel laag. Eigenlijk al sinds de zomertijd is ingegaan. Lijf beetje van slag denk ik . Maar we blijven gewoon klussen tot de temp omhoog gaat . Heey kippies een fijne dag allemaal en kom jullie mss nog wel tegen in het kippenhok vandaag Dikke knuf Liena
Goedemorgen allemaal! @Linnie, hoe is de stand van zaken? @Riddle, hoe gaat het met de pijn vandaag? @Deli, fijn dat je banner het weer doet! Zomaar spontaan?
Ja zomaar spontaan! Zag het op mijn hyves want daar deed ie het natuurlijk ook niet gister! Nou ja, beter! Alles goed dagdromer?
Kan niet beter! Alhoewel ik denk dat de ochtend misselijkheid een beetje begint te komen. Zit nu met een lekker bakje koffie voor mijn neus om wakker te worden maar ik krijg het niet weg. Maar goed dat je toch niet veel koffie mag, hahaha
Hahahha... Ja heel bijzonder he dat je ineens niet zo'n trek meer hebt in koffie, ik dronk altijd op mijn werk 'smorgens 2 bakken koffie maar toen ik net zwanger was had ik daar helemaal geen zin in?! Hopelijk valt het mee met de misselijkheid, heb je er niet zoveel last van!
Ach, al is dat wel zo, dan hou ik maar in mijn achterhoofd dat het voor een goed doel is en ook wel weer over gaat. Ik moet het toch over me heen laten komen. Ik vind het nog steeds wel een vreemde gewaarwording. Ben gewoon zwanger, hihi. Haantje en ik kunnen het nog niet helemaal goed bevatten. Deed je banner het zomaar niet meer? Ik had gisteren af en toe meegelezen en er stond alleen een kruisje waar normaal de afbeelding stond. Ik was al bang dat je die mooie banner had verwijderd.
Hadden wij ook hoor meid, vooral in het begin is het allemaal zo vreemd. Van de ene op de andere dag zegt zo'n test ineens dat je zwanger bent Straks als je de 1e echo hebt gehad wordt het allemaal vast wat werkelijker! Dat had ik wel, toen voelde ik me ineens echt zwanger! Nee die banner zou ik nooit verwijderen (terwijl ik bevallen ben natuurlijk) Hij werkte gewoon niet? Ook niet toen ik 'm opnieuw wilde maken dus lag waarschijnlijk aan de site waar die vandaan komt! Maar gelukkig is ie er weer!