[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen kippetjes!

Mijn ongi is gisterenavond goed door gaan zetten! En eigenlijk ben ik wel blij! :) Eindelijk in ronde drie! :D En nu maar hopen dat mijn eitjes zijn wakker geschud! :D

Hoe is het hier?

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey Linnie, toch wel een beetje balen dat de ongi heeft doorgezet. Maar idd wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent! Die onzekerheid is ook niet best voor je. Nu inderdaad die eitjes even lekker wakker schudden en flink aan de klus!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Lin! Gelukkig dat het weer op gang komt bij je! Dat is ook positief! Kun je nu achteraf achterhalen wanneer je je eisprong hebt gehad waarhscijnlijk?

Hopelijk krijg je ze in deze ronde bevrucht! Jihoe!

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    lin, balen natuurlijk dat je ongi bent geworden. Maar het pos is wel dat je nu op kan naar de volgende ronde en dat je lichaam weer gewoon z'n werk doet!

Dagdromer, balen van je zw kwaaltjes, gelukkig voor een goed doel idd.

Deli, gelukkig je mooie banner is weer terug \:D/

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Het had een grotere teleurstelling geweest als ik gisteren negatief had getest en niet ongi had geworden.. Had ik weer naar de dokter kunnen gaan.. :) Dus ben er toch wel blij om! :D

Ik zit natuurlijk ook pas net in mijn nieuwe functie en misschien is het daarom ook beter dat ik nog niet zwanger ben ;) Klinkt raar, maar dat maakt de teleurstelling ook weer wat minder, snappen jullie? ;)

Ik ga gewoon flink aan de klus deze maand! :D

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ben net thuis, ga ff een kopje thee zetten en dan nog eventjes tv kijken... de bevalling is bezig ;)

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen Pooh!
    Hoe gaat het bij jou?
    Die kwaaltjes van mij stellen gelukkig nog niets voor hoor. Ergens hoop ik ook dat ze ook niet erger worden, maar als het zo is......dan is het zo.

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jaaaaa Linnie! Flink klussen :thumup:

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Mink Thanks ik hoop t ook dat ronde zes mijn ronde is.

@ Linnie Fijn dat het doorgezet is! Hier wel veel bloed maar weinig buikpijn. Ook wel es fijn natuurlijk. Kan ook door de voetreflex komen dat ik nu minder pijn heb.

Ik ga zo boodschappen doen met mijn moeder voor de vakantie. En daarna naar de verjaardag van mijn nichtje. Die wordt twee vandaag.

Fijne dag en tot later!

Dikke kus!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lin, als jij het zo bekijkt is het toch goed! Als dat de teleurstelling wat minder maakt, prima! Gelukkig hoef je niet naar de huisarts en komt de boel lekker op gang!

@ Pooh, lekker koppie thee, geniet er maar van kippie!

@ Dag, iedereen zegt altijd dat je het er maar voor moet over hebben en dat is natuurlijk ook zo! Maar hopelijk blijft het lekker gaan! Dan kun je altijd meer genieten van je zwangerschap als wanneer je hartstikke ziek bent er van!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yojo, Veel plezier op de verjaardag.
    Fijn dat je niet veel buikpijn hebt. Ik denk wel dat het door de voetzoolreflextherapie komt. Ik heb het zelf ooit gehad voor hoofdpijn en ben er toen echt mee geholpen.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Yootje fijne dag meid!

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in! Ik hoop natuurlijk dat het allemaal binnen de perken blijft. Voorlopig zit ik ook gewoon heerlijk te dagdromen op die roze wolk!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Iemand al iets gehoor van Riddle, ben zo benieuwd hoe het met haar gaat.

Dit forum is soms niet goed voor je hart hoor, ben toch al een softie. Leef met iedereen mee en moet er vervolgens veel aan denken. Mijn verenkleed is blauw van het 24 uur per dag veren. :)

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    sorry meiden moest ff snel de pagina weg klikken. me schoonvader stond voor de deur, kwam ff een bakkie doen. pff gelukkig heeft hij niets gezien.

idd deli/dagdromer, de kwaaltjes moeten natuurlijk niet je zwangerschap overheersen. Genieten jullie maar op jullie roze wolk!

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Alles goed met iedereen?

@ LindaS: je bent toch ongi geworden? Verdorie, ik had zo'n goede hoop voor je dat je zwanger zou zijn. Aan de andere kant: dit is natuurlijk eigenlijk wel de eerste echte eigen ongi na je pilstop (de vorige keer was met Primolut). Dus een teken dat je lichaam zijn werk doet! Dat is natuurlijk ook wel weer positief! Ik hoop voor je dat je deze ronde zwanger mag raken. Het scheelt je in elk geval wel weer een bezoek aan de huisarts trouwens....

Hier verder geen bijzondere opvallende klachten. Vannacht werd ik even wakker omdat mijn tepels jeukten, maar goed, dat doen ze wel vaker... :p Ik probeer trouwens ook niet te veel op symptomen te letten hoor. Ze kunnen je namelijk erg voor de gek houden. Ik kijk dus echt reikhalzend uit naar mijn testmoment!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Yootje; Have fun meid! :)

@Dag; Zwangerschapskwaaltjes.. Das minder zeg! Maar ik zou denk ik wel blij zijn dat ik het ook echt voel! :) Anders zou ik telkens gaan twijfelen of ik wel echt zwanger ben ;)

@Pooh; Net thuis? Heb je een nachtdienst gewerkt? :eek: *zucht* De bevalling! Ik zat pas met tranen in mijn ogen te kijken! Het lijkt me zo heerlijk om dat beebje op je buik te krijgen! Hoewel ik er liever geen camera op gericht heb ;) Met heel Nederland kijkend naar mijn rode kruis :)

@Deli; Linnie blijft altijd positief he?! :) Moet wel, anders worden we gek! Ik heb zelf zo'n idee dat het nu nog een aantal maandjes gaat duren, maar dat geeft niets (zeg ik nu..) :D Komt wel goed schatje ;)

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    vannacht op me werk vertelde de arts dat ze zwanger is (3 maanden). Heb vlgs mij de oren van haar hoofd gekletst/ gevraagd.... Vond ze niet erg want ze is er vol van en vind het heerlijk om er over te praten. Hopelijk viel het mijn collega's niet op dat ik zo bezig was :oops:

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Be Happy; Inderdaad! Zo zie ik het ook hoor! :D We blijven positief!

Nu mogen jullie veren voor een korte cyclus voor Linnie :) Jullie hebben volgens mij al jullie veren al verspild aan mij ;)

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Pooh; dat had ik gisteren ook! De receptioniste hier is ook zwanger en ik praat er dan met haar over alsof ik al 3 koters thuis heb lopen! Ik weet tegenwoordig zoveel van het 'zwanger zijn', hopelijk viel het haar niet op! Volgens mij begon ik elke zin met; "Als ik ooit zwanger zou zijn.." :)

Deel Deze Pagina