[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dat heb ik dan weer ff niet......als ik naar de bevalling zit te kijken heb ik meer zoiets van......oe ahh, AUW! Maar inderdaad als je het beebje op de buik ziet liggen en mams met een smile van oor tot oor is dat heeeeeel erg mooi.

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    idd lin, voor mij dan ook geen camera, niet heel NL hoeft ervan te genieten haha. :)
    Was net een vrouw waar ze het hartje niet meer konden zien kloppen op de echo, toen moest ik ook wel ff slikken.. :(
    En een vrouw die ging bevallen op een baarkruk...dat lijkt mij nou helemaal niks... :(
    Zo zijn jullie ook up to date van de bevalling :oops: haha

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha Dagdromer; dat 'Oe, AHHH, AUW' heb ik ook wel hoor.. Vooral als ze het hoofdje filmen; AHHHHHHHHHHHH (pijn) :confused:

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Een 'baarkruk'? Is dat een barkruk met beugels? ;) :)

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik herken het Dag, ik zit ook zo vaak te denken aan dit kippenhok hahahaa.... Ik liet dinsdag avond mijn pa uit en toen dacht ik snel koken, oh nee... Linnie zou d'r testuitslag doorgeven en ik rende gewoon door de woonkamer richting pc en riep oh neeLinnieeeeeeee, hahahahhaa... Maar goed dat ze me niet konden horen thuis! Was gewoon zo benieuwd! Ach ja, leuk toch om zo elkaar een beetje te steunen via de pc!

Pooh, had je schoonvader bijna door dat er een voor een kuikentje geklust wordt ;)

Happy, tja je lichaam kan je idd behoorlijk voor de gek houden maar jij kent jezelf het beste dus ik zou gewoon goed naar je zelf luisteren!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Een baarkruk.....ik heb het wel eens gehoord van mijn moeder. Die is namelijk 20 jaar kraamhulp geweest en heeft honderden baby's geboren zien worden maar dat lijkt me helemaal niks. Dat is toch net een po-stoel of niet? Een kruk met een gat er in en de vk moet dat de baby als het ware opvangen of zo toch? Of heb ik het helemaal mis? Haha, kan ook!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dames, dames, wat gaan jullie weer snel! Ik moet nog wel kunnen werken tussen de berichten door ;)

Een baarkruk, iew! Ik heb 'm gezien bij mijn schoonzus, vond het net een wc-brl :confused: Ach zo'n bevalling moet ik ook niet zien hoor, kijk er nog niet naar uit in ieder geval!

Zie jullie al helemaal tokken alsof je moeder bent van 5, hahahhaahaa... Ach ja, volgens mij praten veel vrouwen wel graag over kleintjes en zwanger zijn dus het zou niet moeten opvallen toch....

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nee toch? Een stoel met een gat erin :confused: VERSCHRIKKELIJK! :)

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    idd lin, als dat hoofdje in beeld komt, oei auw dat hoeft van mij ook niet...

Een baarkruk, soort kruk met en gat/uitsparing, dat zit de zwangere daarop en 'valt' het kind eruit, de verloskundige vangt het dan op of de vader.. :rolleyes:

haha deli, nee hij had niks door. maar als we met me schoonouders hebben afgesproken om bij hun te gaan eten ofzo en ze vinden dat we te lang onderweg zijn... dan bellen ze "waar blijven jullie nou?!" En dan zegt mijn mannetje altijd, we waren aan jullie kleinzoon aan het werken. En dan zeggen ze gelijk, "oke, kijk maar wanneer je komt" haha
    Maar dat hij dat serieus meent hebben ze denk ik niet door.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dat is wel een goede om te zeggen inderdaad Pooh... Dan zullen ze straks vast niet verbaasd zijn als jullie met het goede nieuws komen!

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ze zitten er echt op te wachten, me schoonzussen zeggen ook altijd, waar ligt je pil, dan doen we er tiktaks in. Dan denk ik altijd, jullie moesten eens weten haha weet zelf niet eens waar me pil ligt als ik die nog heb haha

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Haha, Pooh. Das een goeie van jouw haantje! Die moet ik onthouden!
    Sorry als ik soms wat achter lig want ik ben ook druk aan het werk. Ben de achterstand aan het wegwerken die ik vandeweek heb gecreeerd toen ik in de testfase zat en er niets uit mijn vingertjes kwam.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ho correctie, vingertjes = veertjes

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morgen ga ik lekker trakteren op mijn werk, jammie! Vanavond komt een vriendinnetje thee leuten en die vroeg ook al om gebak, morgen is mijn schoonzus ook nog jarig en zaterdag ik zelf :confused: waar worden we toch zo dik van?

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    geeft niet dagdromer, ik moet eigenlijk naar bed maar vind het ook wel erg gezellig met jullie.

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    leuke dagen voor de boeg dus deli.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahhaha... Vooral lekkere dagen, ohhhh! Ach ja, je bent maar 1 keer in het jaar jarig toch! Dan mag je best een paar dagen snoepen!

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    vind ik ook, geniet er maarvan, hierna moet je weer een jaar wachten voor je weer jarig bent...haha

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hoop wel dat rid zich wat beter voelt.

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jaaaaaaaaa! Deli is bijna jarig natuurlijk! :D

Ik ga vanavond lekker koken voor vriendinnetjes en daarna meidenavondje houden! GEZELLIG :D

Trouwens, ik heb buikpijn.. Auuuwwww! :(

Deel Deze Pagina