Peppep; 12 december is best snel! Ik ga 14 december testen als ik dan nog niet ongi ben! Maar weet niet of ik zo lang kan wachten Delikipje; Mijn HCG-mandje is nog steeds leeg, gooi er eens snel iets in! Ik moet het toch nog even zeggen; ben blij met jullie!
IK BEN OOK SUPERBLIJ MET MIJN KIPPENVRIENDINNEN! Nou hou je mandje omhoog Lin, hier komt wat: HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie HCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnieHCGvoorLinnie
Ik ga nog even zelfonderzoek doen! Ohhhh, voordat ik het weer vergeet te vragen; heb je al gekeken of je lippen blauw zijn?
Hahahaa... Uhhh ja, maar zag er allemaal een beetje donker uit daar, weet niet of het echt BLAUW is?! Maar ik kan mijn man eens vragen dit goed te bekijken als ik jou daarmee kan helpen, hahahaha soort van moeders voor moeders
Queeniekippie meldt zich terug van pauze! Kom alleen niet meer kijken vanmiddag, valt m'n collega's ineens wel op dat ik iets minder doe dan anders... Kom vanavond ff weer langs hoor! Niet teveel kakelen lieve kippies! PS; voor de liefhebbers; we eten tegen 18.15u/18.30u! Toetje; bananenijs met chocolademousse en slagroom ! Tok! Xx
Hoop dat wij het een beetje meer draaglijk maken voor je op je bankje.... Is inmiddels wel een flinke bank geworde waar we op zitten met z'n alle Jou tijd komt echt wel hoor meis, dat voel ik gewoon!
Ja ik ben wel een liefhebber maar ga het niet redden Die collega's van jou moeten op hun eigen letten en zelf maar iets harder werken hoor!
Ik hoop het En ik hoop het snel! Iedereen is welkom op ons bankje! En op het wachtbankje zijn zowiezo alweer twee plekken vrijgekomen Ik zit helemaal alleen op kantoor, dus voor mij geen probleem, hahaha!
Ohhh iedeaal alleen op kantoor, dan zou ik helemaal niet meer hier zijn weg te slaan geloof ik... (nu wel zeker?) Maar lieve linnie kippie, queenie en delikipje mogen toch wel gewoon op jou bankje blijven zitten gezellie
ja, zelfde dag als jij maar test steeds negatief en dat wil ik niet. Dus heb nu het advies van FF. Ik zie het wel weer of het zo mag zijn.
ja, zelfde dag als jij maar test steeds negatief en dat wil ik niet. Dus heb nu het advies van FF. Ik zie het wel weer of het zo mag zijn.
Natuuuuuuuuurlijk! Jullie mogen mij instralen met hormonen en natuurlijk gezellig met me kletsen! En mij deze twee weken doorslepen, ik heb jullie echt nodig Ik ga al mijn klachten met jullie delen en dan moeten jullie vertellen of het jullie bekend voorkomt! Ghehehehe! Ik zit trouwens erg te twijfelen of ik mijn collega in vertrouwen zal nemen! Ze is niet een directe collega, maar werkt bij de klant waar ik zit! Ik heb een leuke band met haar en denk wel dat ik haar kan vertrouwen! En ik wil natuurlijk gewoon weten waarom ze telkens naar mijn onderbuik zit te kijken
Ja meid, dat is jou keuze! Kun je het niet gewoon een keerjte met een grapje vragen? Wat zit je toch naar mijn buik te kijken, krijg je zwangerschapsideeen ofzo?!