[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hahahah nou doe mijn haantje altijd ff met de tondeuse hoor....verder durf ik t niet aan.....

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hmmmm... Jammer :D aankomende 19 april is het precies 1 jaar geleden dat ik bij de kapper ben geweest... Was nl. 1 dag voor mijn bruiloft! Erg he!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    :eek: Deli :eek:

Dan moeten jouw veertjes wel weer bijgetokt worden ;)

Ik wil ook naar de kapper!

En thanks girls! Ben ook heel blij! :) Geeft me een stuk meer zekerheid! :D

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja heb nu echt hele erge doode puntjes... Misschien zaterdag maar ff laten knippen! Ben ik fris en fruitig op mijn 25e!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ LindaS: GEFELICITEERD met je vaste contract. Super zeg! Dat is pas goed nieuws. Tegenwoordig is het namelijk niet zo gemakkelijk meer als vroeger om een vast contract te krijgen. Tenminste, dat is mijn ervaring....

Werd bijna betrapt vanmorgen door de Opperhaan. Hij stond opeens achter mij (had hem niet gehoord) :eek: en kon zo gauw het kruisje in de rechterbovenhoek niet vinden.... :confused: ... Dat was effe stressen... Maar volgens mij heeft hij niks gezien... Hoop ik....

Nou zit hij zelf ook vaak te internetten, dusse..... :p

Verder ben ik de hele dag al zo duf als een konijn. Ik maak daardoor ook fouten (en dat wil ik niet). Kreeg vanmiddag nog een lastig telefoontje, werd een beetje kribbig (ook door dezelfde moeheid). Vanaaf maar lekker op tijd naar bed (alhoewel wij er meestal rond 21.30 uur al in liggen.....). Ook af en toe een ongigevoel. Zal wel niks wezen..... :rolleyes:

Hebben jullie ook een tuin? En mogen jullie graag tuinieren? Ik heb gisteren nog even in de tuin gewerkt. De zon scheen hier namelijk eventjes. Alhoewel ik als de dood ben voor allerlei insecten (waaronder spinnen :confused: ), mag ik graag in de tuin werken (wel met tuinhandschoenen aan). Er zijn nog wat kale stukken tuin (vorig jaar zijn wij hier komen wonen en de vorige eigenaar heeft toen wat planten meegenomen) en ik zit nu te bedenken wat ik daar eens in zal gaan planten. Ik hou wel van kleur en sfeer in de tuin. Zo hebben wij een aantal hortensia's in de tuin, een vlinderstruik, een Passiflora, Blauwe Regen en nog een paar bloeiende planten waar ik zo de naam niet van weet. Dus ik zit nu eigenlijk te wachten tot het eigenlijk een aantal weken achter elkaar lekker zonnig droog weer is. Kan ik meteen de groene aanslag op de tegels en het onkruid tussen de tegels verwijderen. Happykip is dus ook een beetje een Tuinkip... :p

6. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    ik vind het zo lekker als iemand me haren lekker knipt zeg en na een jaar is het extra fijn ;)

7. Be Happy

Wat haar knippen betreft, heb ik het goed bekeken... Mijn zusje is kapster (dus een Knipkip... :) :) :) ). Ideaal! :D

8. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    @ be happy

Jij geluk gehad dan ( hoop ik )

en ik ben helemaal geen tuin mens, wel hebben wel een leuk tuintje maar me mannetje die mag het mooi bijhouden. Staan nu al mooie voorjaarsbloeiers in bloei. Staat wel erg leuk.

9. Be Happy

@ Chantal: ik vind het altijd leuk om te zien hoe alles gaat groeien en bloeien. Dan krijg je echt zo'n gevoel van: jaaaaaaaaaaaaa, het is weer voorjaar! :D En dan als de zon schijnt, heerlijk in je tuin in het zonnetje zitten....

Enne.. Ik ben blij met mijn zusje de Knipkip....Ze doet het altijd met veel plezier en kan gelukkig goed knippen.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja onze kapster had een ander telefoonnummer genomen schijnbaar en wij maar bellen en bellen... Maar nu hebben we het nieuwe nummer! Ik heb alleen als ik geknipt wil worden wil ik het NU... Bij ons op het winkelcentrum zitten 3 kappers dus komt wel goed zaterdag...

Vind alleen dat je altijd zoveel geld moet betalen en ben vaak niet tevreden met het resultaat :(

11. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    na een jaar tijd heb je een hoop uitgespaard aan knip kosten dus kan je best eens wat extra's uitegeven is het niet.

Idd ik krijg al voorjaarskriebels als alles zo mooi bloeit. tuintje op het zuiden dus als de zon lekker schijnt zit ik meestal wel een lekker frisje buiten

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dat is zeker waar! Vind het ook niet erg als ik moet betalen, alleen moet het dan wel goed zijn! Maar als je thuis ziet dat het schots en scheef is geknipt valt er niet veel meer aan te doen en dat had ik de laatste keren dat ik bij een gewone kapperszaak ben geweest! Of dat je 35 euro moet betalen voor 2 minuutjes puntjes knippen!

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Lieve schatten!

Ik ga lekker naar huisie toe! Ga lekker koken voor mijn dinnetjes! :)

Fijne avond en spreek julile morgen!

Dikke klus

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik ga er ook vantussen! Fijne avond allemaal en tok morgen!

15. Be Happy

Dat zijn inderdaad schandalige prijzen. Kapsters zijn tegenwoordig niet goedkoop...Net zoals wat ik mijn jongste zusje laatst hoorde zeggen over de peuterspeelzaal. Mijn kippenbek viel er zowat van open.... :confused: . Zij heeft haar zoontje inmiddels aangemeld voor de peuterspeelzaal. 1 middagje peuterspeelzaal (ongeveer twee en een half uur) is al 40 euro...Tsjonge....Dat is voor minima volgens mij haast niet op te brengen. Maar ja, die leidsters zullen uiteraard ook wel betaald moeten worden.

16. Be Happy

TOT MORGEN!

17. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    nou dat is ook duur idd, pfoe nog nooit bij nagedacht.
    Alles is gewoon heel duur geworden. echt niet normaal.

Kippetjes ben ook weg lekker met het eten beginnen misschien tot vanavond!

18. Be Happy

Iedereen gaat weg.... :( ... Nou, dan ga ik ook maar....
    (is altijd een nadeel: ik heb 's ochtends en 's middags vaak geen tijd om hier te zijn. Aan het eind van de dag is Opperhaan meestal de deur uit... Maar dan zijn de kippetjes hier ook gevlogen..... :) )

Eet smakelijk straks allemaal! (En... geen kip eten straks he.... [-X [-( :p )

19. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    Nou Linnie,
    dan zijn we beide zwanger van een een-eiige achtling. Ik bloed ook zo ongeveer dood,ook echt heel de pot rood en heb zo'n pijn in mijn buik en rug. :(

ben ondertussen nog even aan het bijlezen wat jullie sonds gisteravond allemaal nog hebben getypt. Moet nog 9 blz. en dan kom ik weer effe tokken

20. sillybilly

sillybilly Actief lid

24 feb 2008
    461
    0
    0
    zo, ben helemaal bijgelzen.
    twee nieuwe kippies: WELKOM
    Was wel even een druk gekakael vandaag zeg!
    Ik ga zo even mc louds doughters kijken, en dan kom ik wel effe tokken, als er nog meer kippies zijn tenminste.....

Deel Deze Pagina