zozo, veel getokt vandaag zeg. En een hoop nieuwe kippies erbij, welkom meiden. Lin gefeliciteerd met je vaste contract!
kan nog niet echt wakker worden, weer slecht geslapen... Ga maar ff een bakkie zetten, misschien werkt het.
Kom ff spieken...ben House aan het kijken. Morgenvroeg kakel ik weer mee! Zag dat er zich 5 nieuwe kippies hebben aangemeld op onze hyves, heb ze alle5 geaccepteerd! Dus nieuwe kipjes, stel je ff voor op onze hyves! Tok morgen! Xx
sorry, moest ff snel we van de site. me schoonvader kwam langs. gezellig nog meer kippies op de kippenhyves
Hey meiden, Ik krijg telkens geen berichten meer dat er reacties gepost worden. En dan vergeet ik jullie Maar hoe gaat het hier.
Morguh! Ben nu nog thuis zit aan 't ontbijt alleen, dus dacht dat doe ik maar achter de pc... Tok jullie op mijn werk!
goedemorgen! heb gister alleen even bijgelezen maar had geen tijd voor berichtje. moet nu naar mijn werk. tot vanmiddag! XXX
Nog even snel voordat ik op vakantie ga Mijn ongi is al zo goed al over. Gister ook maar anderhalf maandverbandje gebruikt. Helemaal geen buikpijn als woensdag af en toe een krampje. Normaal lig ik krom van de pijn.....snap er echt niks van en blijf gewoon heel erg moe en misselijk..... Nou ik tok jullie volgende week weer!
Goedemorgen lieve kippies, Ik kan vandaag niet mee tokken. Moet straks naar een bruiloft en ben nu even op mijn werk. Ik moet nog een heleboel doen dus ga ik vandaag maar niet meelezen. Veel tokplezier en tok te volgende keer.