Hier alles goed, alleen wil mijn voet nog niet wat ik wil, maar ja daar raak je aan gewent he Verder ook lekker aan het poetsen, kan nog net even voor aanstaande schoonmama komt
weet ik niet heb ik sinds gisteren....gisteren dacht iknogdat ik mischien zenuwachtig was....maar nu niet meer...heb al vaker een ontsteking gehad aanmijn reflux....maar hoop dat het niet door zet...want dan kan ik niet lopen van de pijn.....
is het vandaag nationale schoonmoeder komt dag dan...bij jullie komen allemaal choonfamilie....ik doe snel de gordijnen dicht want daar hebn ik echt geen zin in....
ik ben nog KEI moe kan ik een keertje heerlijk uitslapen word ik vroeg wakker......en volgende week zondag i mijn nod....ikkan dan niet testen want dan heb ik vrienden uit verweggiestan te slaap....die merken echt wel wat als ik super zenuwachtig ben.....grrrrr....ik hoop het zo dat het nu wel raak is!
Lynn, volgens mij is het idd schoonmoeder dag. Ach ik vind het wel leuk dat ze komt. Ik ben vorig jaar van Drenthe naar Noord Holland verhuisd en ik ken hier eigenlijk helemaal niemand. Dus nu ik thuis zit met mijn voet zie ik bijna geen mensen meer . Hoop voor je dat het niet doorzet met je maag, want dat zou echt vervelend zijn.. En dat wachtbankje vind ik ook elke keer een verschrikking.... Ben ook erg ongeduldig , maar gewoon blijven ademen, kippeborst naar voren...........en klussen
Goeiemorgen kippies! QueenieKippie komt ff snel spieken! Heb vandaag helaas ook weinig tijd om te tokken.... tis hier vandaag ook poetsdag, en vanmiddag gaan Jamie en ikke op verjaardag bij Jamie's vriendje, die wordt vandaag 2 jaar! Dus lekker taart eten, jippie! Yojo; wens je een hele fijne vakantie toe! Geniet er lekker van! Dagdromer, fijne dag vandaag! Linnie, rustig aan vandaag dan maar! Misschien tok in je lunchpauze! Xx
Goede moggel kipjes; Ik wil alle nieuwe kipjes een hartelijk welkom heten; Zo te zien zijn jullie al aardig ingekipt (geburgerd) HAHAHA Linniekipje: ik ben blij dat je nu eindelijk een goede menstruatie hebt. En nu ga jij supersnel zwanger worden. Want al die hormoontjes die jij al gevangen hebt...... Ik voel me opzich redelijk; Ben chagie, misselijk, en buikkramjes.... dus daar gaan we weer. Loop nu al twee dagen gal over te geven echt heel vies Straks ben ik ook weer weg, echt veel te druk, sorry maar klets later wel weer mee dus dikke knuffel
maak ruimte op de kippenbank ik ben ook weer ongesteld geworden met een cyclus van jawel...23 dagen erg kort. welkom alle nieuwe hennen in het hennenhuis!
Ben ik weer ff'kes! Ben puin aan het ruimen op mijn werk! Heb er een papierbak bij gehaald en gooi alles weg! Als er straks iemand anders op mijn plekkie moet zitten wil ik wel dat alle troep weg is natuurlijk Het is hier rustig zeg! Queen, lekker taartje eten! Ik ook gister en vanmorgen weer ohhhhhhhh... Ach ja, na het weekend zijn de verjaardagen weer voorbij! Yootje, fijne vakantie! Alle kippies die druk zijn met werk, in huis of met de langskomende schoonmoeders! Fijne dag gewenst! Kom straks nog ff langs!
goedemorgen allemaal hoe is het met jullie? hier gaat het wel heb beetje slecht geslapen, manlief is ziek pfffff en als die eenmaal ziek zijn nou nou dan is het net of ze dood gaan bah bah niks anders als klagen en steeds zeggen ikben zo ziek ik ben zo beroerd sorry hoor moest echt ff klagen hier nou en verder is er bij mij nog geen ongi in aantocht liefs angelique
ja,mannen en ziek zijn gaat die van mij lekker op bed liggen, maar als ik eens ziek ben, wordt er verwacht dat ik gewoon opsta en alles doe wat ik anders ook doe aanstellers 8)
ja inderdaad! ik was gisteren middag echt zo moe ik dacht nou weet je wat ik ga ff uurtje liggen dan kom weer een beetje bij dus ik lag nog geen 10 minuten op bed gaat de slaapkamer deur open staat manlief in de deur opening en vraag wat doen we met het eten :x ik zei we gaan over een uurtje eten waarop hij antwoorde ja maar ik heb nu al honger pffffffffffff nou dan wordt je echt ff boos hoor
Mogguh Allemaal Nou nou wat een rust hier vandaag..nou ja scheelt weer kan ik ook lekker kalm aan doen vandaag en hoef ik niet zo veel te spieken hier ...hier verder weinig verandering..gisteravond de halve avond huilend van de pijn bij mijn haantje gelegen dus dat is ff minder....weet niet echt meer of ik bang ben voor de kleine of voor iets anders...tijd zal et leren Judibi...als jij zo'n korte cyclus heb, heb je dan wel een normale eisprong of zo? want dat heb ik weleens gelezen dat dat dan een probleem kan worden? Nou kippies voor diegene die ik niet mocht spreken vandaag...fijne dag en fijn weekend!
hoi rid! ik vind het zo vervelend voor je maar mijn korte cyclus: ik weet dat ik een ei heb, ik weet wanneer die de sprong neemt en ik weet dat ik stipt 14 dagen daarna ongesteld wordt. ik denk dat ik er wel mee zwanger zou kunnen worden, maar ik moet er wel op tijd bij zijn met de klusserij. haantje weet soms niet wat hem overkomt: dan bespring ik hem op een moment dat hij het niet verwacht met de mededeling dat we vruchtbaar zijn zijn meest gebruikelijjke reactie is dan: nu al maar ik heb wel meer kansen per jaar, dus da's positief!
haha das zeker positief dan...gewoon vanaf de dag dat je niet meer ongi. bent om de dag klussen...zo deed ik et Ja heb net toch nog maar even de verloskundige gebeld, kreeg de ass. aan de lijn en ze begreep heel goed dat ik weer belde en de vk zelf belt me na het spreekuur terug dus ben benieuwd
Goed gedaan Riedeltje! Misschien kun je wel heel snel langs komen dat ze toch een echo maken! Dan wordt het wel een inwendige maar dan weet je wel meteen meer!
gelukkig rid, dat de vk zo weer belt! vaak gaat het meteen beter als je zekerheid hebt, dus hoop dat ze iets voor je kunnen doen. en ja, om de dag aan de klus doen we, maar de zwemmers zijn niet zo goed. deze cyclus is de laatste eigen poging die we nog doen, dan de laatste ICSI en als dat niet lukt, dan is het op maar dan is het ook goed, dan sluiten we het af.
Judi, zijn jullie nou voor de 2e bezig, ja toch? Sorry hoor maar kan het soms een beetje moeilijk bijhouden...