yuhu het is duidelijk negatief hier haha maar wisten we al, nu hoef ik niet meer te denken zou het alsnog ondanks mn ongi. wat zijn die krenge duur zeg ! &*&#^*#()@ ik ga straks bijlezen even koffie pakke ! net terug van het werk knufff
Hey Nik! Dacht al je zult wel weer na 2e komen, miste je wel! Wat jammer zeg.... Maar je hebt in ieder geval zekerheid nu! Nieuwe ronde, hou de calculator erbij en alles wat mogelijk is dan komt het helemaal goed!
ja precies, maar moeilijk ondanks calculator kan dus elk dag zijn ivm vage syclus , mn banner nu op 32 gezet, next nod zal mischien weer anders zijn of ik moet geluk hebben. ik zal zo is calculeren en kijken welke dagen ik vruchtbaar ben. zullen dan hoop zijn want pak elke syclus die ik gehad heb be right back !
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik zit nog steeds in onzekerheid Nikipje kunnen we dus nu ook vernoemen naar de kluskip! Dat wordt klussen bij het leven Nikipje! Dr. Linnie in tha house!
Mijn vraag was ook waar ik vanuit moest gaan bij die calculator hoor. Omdat het bij mij maandag begint met vegen en woensdags gaat lopen. Ik heb beide data laten uitrekenen en waren toen dus ook heel wat dagen achter elkaar om te klussen maar de laatste 2 hebben we niet meer gedaan, mijn haan kon het niet meer opbrengen hahahaha... Maar je kunt toch van die ovulatie testen gebruiken kun je op plassen en zien of je ei is, dan weet je het zeker!
hallo allemaal, ga zo wel even bijlezen. heb net een test gedaan maar negatief. Wist het eigenlijk wel maar wilde toch zekerheid. Laat die ongesteldheid nu maar komen. Hoop echt niet dat ik daar maanden op moet wachten. Heeft het trouwens zin om daarmee naar de ha te gaan? Wacht het eerst nog wel even af hoor maar vroeg me af vanaf welke termijn overtijd dat kan. zal nu alles even bijlezen
ovulatie testen doe ik niet aan ,moet ik steeds kopen dan,en dat vind ik niks! ik voel het echt en ik weeet echt 100% zeker dat ik toen 14 en of 15e mijn ei er was, ik voelde vanaf die dag veel pijn heeft dagen aangehouden waarna rond de 19e die karamel kleurige afscheiding te voorschijn kwam weet je nog. dat zou dan ookw el mijn ei geweest kenne zijn maar toen was die ene pijn al weer weg. maar nu ik dit typ, denk ik voel je geen pijn voor je ei ? en als pijn weg is dan heb je je ei al gehad? wie o wie weet dit! ik vind het nog steeds spannend voor iedereen, ben nog steeds blij voor de ladies die zwanger zijn , en heel erg nieuwschierig op de wachtertjes,komt goed girls! zal je zien dat jullie straks met zn alle op mij moeten wachten
Nou volgens mijn berkening van hier met de calculator uitgaande van de woensdag dat de rode zee echt gaat stromen zou mijn ei op een woensdag geweest zijn en ik had maandag en dinsdag al buikpijn en die maandag voor het laatst gelust dus 2 dagen ervoor, de dag dat de calculator aangeeft dat mijn ei zou zijn had ik wel meer pijn! Misschien kun je gewoon het beste om de dag klussen een maand dan zit je altijd goed toch! We zullen op je wachten hoor Nikip maar jij bent vast niet de laatste!
En op de dagen dat je pijn voelt en dus waarschjinlijk je ei hebt extra klussen als het lukt.... Mij deed het behoorlijk zeer in die dagen dat weet ik wel... Was alleen maar even incasseren, hahahhaa
Hey Juffie, weet niet hoelang de ongie kan uitblijven maar je kunt altijd eens navragen bij de ha toch, geloof dat Linnie er wel wat van weet die wacht ook al een tijdje en is laatst bij de ha geweest... Dacht ik hoor maar haal al jullie kippies soms wel een beetje door elkaar
zo dit zijn de berekeningen volgens calculator voor a.s maand. Bij 28 dagen 14/12/07 Een beetje vruchtbaar 15/12/07 Vruchtbaar 16/12/07 Erg vruchtbaar 17/12/07 Eisprong 22/12/07 Innesteldag Bij 32 dagen 03/12/07 Eerste dag van je laatste menstruatie 18/12/07 Een beetje vruchtbaar 19/12/07 Vruchtbaar 20/12/07 Erg vruchtbaar 21/12/07 Eisprong 26/12/07 Innesteldag Bij 35dagen 21/12/07 Een beetje vruchtbaar 22/12/07 Vruchtbaar 23/12/07 Erg vruchtbaar 24/12/07 Eisprong 29/12/07 Innesteldag 15-16-18-19-22-23 zijn dus de vruchtbaarste dagen in december, haha kan dan toch niet mis gaan als ik die dagen in de gate hou?moet ik nou nog meer dagen berekenen of is dit wel genoeg? @ Juffie, jammer meid!! hoop voor jou dat je snel wat zekerheid heb! knuf
Ha juffiekip; ook nog steeds in onzekerheid? Klote he?! We wachten weer af! Ik ga zo lekker naar huisje toe! Zin in!
het stomme is dat ik normaal gesproken altijd dacht: 'shit alweer ongesteld'. terwijl ik nu heel graag ongesteld wil worden zodat ik weet dat alles nog werkt zeg maar.
Ikke? Naar de HA geweest? Nee hoor, haha! Ik doe alleen aan zelfonderzoeken en noem mezelf Dr. Linniekip, maar ik mag mezelf nog geen HA noemen! Hihi
Aan de ene kant zou ik ook wel willen weten of alles nog werkt, maar als ik zwanger zou zijn, hoor je mij ook niet klagen
Nikitje, ik zou die dagen inderdaad extra klussen als het lukt maar maak het niet te gek! Ik had ook mijn dagen uit laten rekenen met 2 begindata en wij konden het niet opbrengen al die data hoor... Nu ik terug kijk weet ik dat mijn piek de 19e kon zijn toen hebben we ook geklust terwijl ik totaal geen zin had en pijn had in mijn buik...
ja natuurlijk zwanger zijn is altijd beter dan ongesteld. Heb alleen deze maand helemaal niets gehad dat op ongesteldheid kon lijken zoals jij linniekip. afscheiding is alleen maar wit en doorzichtig geweest. Heb ongeveer 2 weken geleden een paar dagen steken gehad, zere rug en liezen. maar nu dus al een tijdje helemaal niets. Ben tijdens het slikken van mijn pil al heel regelmatig bij ha geweest omdat ik tussendoor ook bloedverlies/ bruine afscheiding had. HA vertelde mij dat ik bij het uitdelen van hormonen waarschijnlijk niet vooraan stond (ook weer lekker om te horen! Het namelijk ook heel veel knobbeltjes in mijn borsten.
Dat bedoel ik dus haal iedereen door elkaar, sorry hoor! Ik weet dat er iemand is geweest nl. zal wel door de zwagerschap komen, whahaha