oh zo haha...nee zeker weten doe ik het niet maar heb verder totaal geen klachten dus ik hou het maar op groeipijnen.......
Hmmm... Zitten de kippies weer lekker langs elkaar heen te tokken! Riedel, morgen over een week heb je alweer de 1e afspraak bij de vk!
Daar ben ik weer even terug van t weekend en druk bezig voor de volgende vakantie.... Blijf moe en misselijk raar gevoel onder in mijn buik en heb maar twee dagen bloedverlies gehad. Zonder de krampen en de "frotten" heel raar. Heb net een test gedaan maar die was negatief. Snap er niks van.... Hoe is het met jullie kippetjes?
Ja Deli haha snel he? maar ja die afspraak stelt niet veel voor volgens mij, wat ik begreep alleen maar de administratieve rompslomp en vragen en zo....
Het is ook maandag Deli, dan mag dat Rid; groeipijnen omdat het een tweeling is?! Zou best eens kunnen! Krijg ineens ook een voorgevoel Rid krijgt een tweeling! Morgen meer duidelijkheid! Yojo; Wat vreemd! Misschien toch een langere cyclus en is het een innestelingsbloeding..? Meestal kun je dan pas over een paar daagjes testen! Spannend dus! SUCCES! Ik veer voor je!
@ Yootje, lekker weekend gehad? Hier is het rustig volgens mij! @ Riedel, op de eerste afspraak krijg je eerst een gespreek met de assistent en dan krijg je een leuk mapje daar met allemaal informatie en je afsprakenkaart en je wordt gewogen en je krijgt een cadeautje en dan ga je weer terug naar de wachtkamer en dan komt de vk je halen en die gaat een hele hoop met je bespreken inderdaad, allemaal vragen voor jou en voor je haantje en ze meten je bloeddruk en ze tappen bloed bij je af, dat moet je zelf op de post doen hahahaha.... Maar het wordt wel een beetje echt dan en je maakt een afspraak voor de 1e echo
Ja daar zat ik stiekem ook al aan te denken. Mijn vader ziet altijd als er mensen zwanger zijn en hij had aan mijn moeder gevraagd of t zou kunnen dat ik zwanger was.....Maar ja daar ga ik dan maar niet vanuit. Wanneer zou ik t beste kunnen testen als mijn gevoel zo blijft?
Deli heerlijk weekend gehad. En super weer ondanks alle nare voorspellingen. Nu druk bezig met de was zodat we vanmiddag samen nog weg gaan tot vrijdag. Maar ja kan jullie niet missen he!
@Yojo: Zo'n 9 dagen na de innesteling kun je testen! Ik hoop het voor je! Ohhhh, bijna op vakantie? HEERLIJK!
Dan wacht ik nog mooi es na deze week dan! Afgelopen weekend zijn we naar Port Zelande geweest. Heerlijk was t! Lekker uitwaaien aan t strand. En dan dadelijk naar Loohorst. Dat is hier vrij aardig in de buurt maar heerlijk voor de hond in de bossen. O ja lieve kippetjes van de kippendag! Vanaf morgen aanbieding bij de Kruidvat. Treinkaartjes voor 10.-. Miss een tip voor de 26e?
haha wou al zeggen Linnie....maar zou zomaar kunnen een tweeling, ze komen in beide families voor mijn moeder was bv een tweeling Ja Deli dat klinkt wel weer leuk ...heb er zin in!
Spannend Rid! Ik zou het wel eng vinden een tweeling, maar ook wel heel GAAF! @Yojo; Geniet er maar lekker van meid!
Yootje, klinkt goed! Riedel, Whaaaaaaaa een tweeling, gaaf! Had ik ook wel leuk gevonden Kippendag, Riedel wij gaan gewoon met de auto toch? Of vind je met de trein leuker? Oohhhhh, trouwens, ik zag gister voor het eerst mijn buik bewegen, hahahaha! De kleine is erg goed te voelen de laatste dagen, logisch want hij wordt steeds groter natuurlijk!
@ Riddle, was dat misschien al in je opgekomen? Dat je een tweeling zou kunnen verwachten? Ben erg benieuwd! Hou ons op de hoogte. Succes en beterschap met je pijnen. Is het een beetje vol te houden op je werk?
Oh my god! Rid een tweeling! WOW! Dat zou wat zijn he?! Of maken we je nu bang? Niet bang zijn hoor, is juist leuk!
Pfff weet niet of ik echt zit te wachten op een tweeling hoor hahah..alhoewel je wel in 1x klaar bent en het zou de pijnen wel verklaren hahaha.... Tis hier wel vol te houden hoor...veeeeeel pijn in mijn rug maar erg veel te doen dus tis heerlijk om je weer ff nuttig te kunnen maken... Deli...maakt mij niks uit met de auto of met de trein...zeg maar wat je wilt, jij moet tenslotte rijden als we met de auto gaan...