Is goed Deli dan gaan we gewoon met de auto, parkeren we in de garage bij het Beatrix Theater die is makkelijk te vinden en het dichts bij Hoog Catherijne... Weet ff niet meer wie het vroeg maar nee heb geen echo gehad, er was geen aanleiding toe...ach ja de een geeft continue over en ik heb dit hahaha...tis voor een goed doel houdt ik me maar voor.. Mijn schoonouders die slaan helemaal door...ze blijven spulletjes en kleertjes en knuffels kopen haha...
Nou kippies, hier is zwangerschapspagina weer eens supertraag dus ik doe m'n best om mee te tokken maar soms duurt het 5 minuten voor die de pagina heeft geladen Riedel dat is goed, als jij die garage weet te vinden ik ben nl. niet bekend in Utrecht maar heb wel TomTom dus zou goed moeten komen! En anders gaan we gewoon op het getok af dan vinden we de rest vanzelf Nou ik veer wel mee met Linnie hoor maar 24 uur per dag hou ik niet vol... Ik stijg natuurlijk een keertje op als ik zolang ga zitten veren en dan duurt het helemaal lang voor ik weer kan reageren hier in het hok!
jongens ik zal een andere naam aan nemen anders wordt het zo ingewikkeld ik noem mijn eigen... uh,,,, BLONDDIEKIP? of bestaat deze al?
ik ben even mijn veren aan het wassen...heb me toch een vette kop....en ik moet straks werken dat kan dus echt niet...hihi... ik lees zo weer mee dames
@ Lynn, het zou best kunnen meid. Ik heb die klachten ook gehad en was toen zwanger. Nu heb ik ze ook weer. @ Linnie, ik heb het gelukkig een mooi plekje kunnen geven. Ook als je 2 dagen heel heftig bent kun je wat teveel bloedverliezen. Hoop zo dat je ook snel zwanger bent.
Blondkipje; Je had het net over die 1-april grap die 5 dagen langer duurde! Dus probeerde het even uit; 7 april (i.p.v. 1 april) Snappie?
oke is goed Deli dan gaan we met de auto...moeten we alleen een tijd en plaats afspreken, we moeten om 1 uur bij het meetingpoint zijn.....
Ben ik weer, lekker wezen wandelen Alleen mijn buik deed weer zeer, misschien toch maar mijn hakken inruilen voor platte schoenen Riedel, spreken we gewoon om 11.45 uur af? Hebben we tijd zat toch om daar te komen! Ik wil je wel thuis ophalen hoor?! Zo nu nog een middagje werken en dan strepen we weer een dag van de kalender
Ben ik ook weer! Heb ook even een frisse neus gehaald! Ik ga vandaag op tijd naar huisje toe, ben echt zo beroerd.. Helemaal dizzy en verschrikkelijk moe, volgens mij ga ik ziek worden Bah! Misschien neem ik gewoon even een aantal uurtjes vrij!
De meeste kippies zitten ook gewoon op hun werk en tokken hier tussendoor of andersom Bovendien is mijn www weer eens traag hiero Linniekip als je ziek bent moet je je bedje in meid!
goede middag lieve kipjes, Ik moet zo weer weg, maar dacht even gauw een berichtje achterlaten Linnie ik hoop niet dat je ziek wordt, das nooit mooi... Deli; platte schoenen zijn idd wel confortabel hahaha misschien veert de baby dan mooier mee haha Hier had ik net dikke steken, dus kipjes VEREN voor een kei goeie innesteling Ben wel erg moe trouwens pff misschien moet ik ook maar zo;n fijne vakantie plannen net als yoyo fijne middag nog en tot later