[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dat jullie dat mogen op jullie werk...ik denk niet eens aan internetten op mijn werk...daar heb ik het veel te druk voor....

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey lynn; op mijn werk doe ik dit ook niet, maar werk nu vanuit huis :) :) Maar heb een crisis, dus ga weer op pad...

doei doei

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    whahaha succes met je crisis hop dat je hem snel oplost

4. judibi

judibi Bekend lid

goeiesmiddags! Judikip is in da house!
    deli nog gefeliciteerd! al een kwart eeuw :confused: dat is voor mij...even rekenen...bijna 8 jaar geleden! wat voel ik me ineens oud :confused: niet meer rekenen voor mij ;)
    hoe is het met één ieder? spannend mup, wanneer mag je testen?

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hello Judibikip! :)

Hier alles goed! :D Mijn ongi was na twee dagen alweer verdwenen, dus ik ben alweer flink aan de klus geslagen dit weekend :D
    Hoe is het met jouw ongi?

@Lynn; Ik ben een veelzijdige vrouw, ik kan werken en tokken tegelijk! Zit toch de hele dag achter de compu in mijn eentje! :D Of het mag is een tweede ;)

6. judibi

judibi Bekend lid

hey Linniekip. ik had gedacht dat mijn ongi voorbij was vandaag, maar nee...het druppelt gestaag door. wordt spannend want ik verwacht mijn ei weer net zo vroeg als vorige keer, rond de 8ste dag, dus...
    goed doorklussen, he ;) hoop dat wij morgen weer los kunnen...heb dat alleen mijn erg drukke haan nog niet gemeld 8)

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wahahahaha... :) :) :) Heb net mijn banner even aangepast. Zag dat de tijdzone bij Families.com standaard ingesteld staat op Amerika-Alaska.... Aangezien het me daar veel te koud is, heb ik het maar veranderd in Europa-Amsterdam :) ...

Mijn haantje heeft het niet meer... Gisteren heb ik hem mijn zwaar positieve ovutest laten zien en een en ander uitgelegd ("kan mijn ei zijn, maar denk het niet, zou dus op een zwangerschap kunnen wijzen"). Hij keek me direct met grote ogen aan en zei: wanneer kun je met een zwangerschapstest testen dan? :D Ik heb toen tegen hem gezegd dat ik dat eigenlijk pas zondag wil doen, dus op mijn NOD. Arm haantje... Hij is helemaal zenuwachtig....Hij vindt het erg spannend.

Heb nog steeds een beetje een raar gevoel in mijn onderbuik. En ik heb weinig eetlust. Gisteren heb ik ook nog even gevoeld van binnen of ik echt niet mijn ei had. Ik had geen rekbaar slijm, was droog, er zat alleen een piepbeetje wit op mijn vinger.

Ik voelde me vannacht niet lekker en omdat ik het zo warm had, heb ik vanmorgen even gekeken of ik ook koorts had. Mijn temperatuur is echter normaal (36,5). Ik meende dat als je zwanger bent, je altijd een verhoogde temperatuur hebt...Nu heb ik ook de halve nacht wakker gelegen, dus misschien dat het daar van komt....En bovendien heb ik deze hele maand niet getempt, dus tja, je kunt er dan denk ik ook vrij weinig van zeggen. Verder zijn mijn boobs nog steeds erg zacht.

@ Lynn: ik mag het ook niet op mijn werk... Forummen.. Ik doe het alleen stiekem als Opperhaan de deur uit is. Ach, zolang ik mijn werk maar afkrijg, dat is toch het belangrijkste?

Overigens, laat ik dat maar eens doen :D ... Mijn werk afmaken. Heb nog erg veel te doen.

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej...ik kan mijn werk nooit afmaken.....hihi...zow heel zielig zijn...

mijn boobs zoen rete zeer...heb jij dat niet?

9. Be Happy

@ Lynn: nee, ze doen niet zeer..... Ze zijn alleen erg zacht en om mijn tepelhof komen van die bultjes.... Weet niet of dat met zwangerschap te maken heeft... Maar goed, de een heeft zere borsten en is zwanger en de ander heeft helemaal geen last van haar borsten en is ook zwanger...Het wil dus niks zeggen. Ik veer in elk geval ook voor jou!
    By the way: ik ben secretaresse (Typkip :D )... Opperhaan legt werk bij me neer en dat moet ik dus afmaken. Daarnaast neem ik uiteraard ook de telefoon aan en ontvang ik bezoekers.

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah die opleiding heb ik ook gedaan...vond het niet zo leuk...hihi...ik ben nu bso leister en moet zo gaan werken...

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kan ook niet echt zeggen dat ik mag internetten :rolleyes: maar goed mijn collega's gaan ieder uur roken dus dan denk ik dan mag ik wel ff tokken met mijn kippies!

Spannend voor de testers, wordt weer een leuk weekend aan het scherm zitten wachten op de hopelijk positieve uitslag!

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    whaha...tuurlijk mag jij dan ook tokken hoor...ik ben ook benieuwd aankomend weekend alleen krijg ik viste die blijft slapen....dus ik doe de test eerder...dan weer ik meteen waar ik aan toe ben als hun er zijn....

hihi

ik ga maar eens werken...mijn kindjes zullen wel weer lekker gezellig zijn vandaag...

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dames ik ga jullie weer verlaten.
    Tok jullie vrijdag weer!

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola Chickens! :)

Jeetje mina, ben echt beroerd zeg.. Toch ga ik wel sporten vanaaf, hopelijk knap ik daar een beetje van op! :) En dan lekker bankhangen en mijn favo soap kijken *zucht, zwijmel*

Morgen weer een drukke dag voor de boeg, dus vandaag lekker op tijd naar huisie toe!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Fijne vakantie Yojo! :) Geniet maar lekker!

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Happy; Meid, het klinkt echt ZO hoopvol! Ik veer hard voor je! :) Trouwens, vind dat je best al een testje kan doen! Wij zijn TE nieuwsgierig!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Linnie hoelang was jij ongi? Kan dat ook geen innesteling zijn geweest?

Nou beterschap en tot vrijdag!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Pffffffff Linnie weer... Je hoort iemand toch te adviseren om niet een week voor NOD te gaan testen?!?! Nieuwsgierig kipje! (ik ben ook nieuwsgierig) :)

Zou je wel gaan sporten als je je niet goed volt meid?

@ Happykip, zit jij ook in onze hyve en ging jij nou ook mee naar de kippendag?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Fijne vakantieeeeeeeeeeeeeee!

20. Be Happy

Neeee, ikke ga niet mee naar Kippendag, maar ik heb me wel aangemeld voor Hyves. Ik heet natuurlijk anders, maar ga dat hier niet zeggen. Wil hier een beetje anoniem blijven :) . Ik zit trouwens niet zo vaak op Hyves. Op Kippendag heb ik namelijk al een verjaardagsfeest. Bovendien is mijn jongste zusje rond die tijd uitgerekend van haar tweede kindje.

Ik wil best testen hoor, maar ik denk dat het (nu nog) negatief zal zijn. Daarom stel ik het het liefst zo lang mogelijk uit. Zal vanavond wel even kijken hoeveel zwangerschapstesten ik nog heb. Misschien dat ik dan morgenochtend wel een testje doe.... Kan me best voorstellen dat iedereen nieuwsgierig is. Ik ook en mijn haantje ook! Is het negatief, dan wacht ik (on)geduldig af tot zondag.

Moet nog van alles doen hier, maar ik heb geen zin.... :( Was het maar 17.00 uur, want dan ben ik vrij.

@ Yojo: fijne vakantie! Geniet ze!

Deel Deze Pagina