[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    :D ik zal h et onthouden, buikpijn = goan met die banaan haha :D nee maar begrijp je wel hoor. als ik echt niet wil dan doe ik het ook echt niet met tegezin,dat hoort niet. moet van beide kanten komen.
    ik zat net ook te bedenken zo rond dag 19 ( waneer mijn ei dus was ) dat ik totaaaal geen zin had en wel dacht van ken het wel doen voor de zekerheid, maar dat is dan niet leuk want ik vind dat als het je gelukt is dat het wel een leuke avond als herinnering ofzo moet hebben. begrijp je wat ik bedoel.
    dat je dan kan zegge oh ! dat was die gezellige avond! :D
    als het op moeten uitkomt hoeft het niet voor mij,dat werkt niet en is niet goed voor je relatie.

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Delikipje; je wordt een beetje kippig! Haha :)

Oeehhh juffiekip, dat is ook niet leuk om te horen! Ik hoop dat je dan niet al te lang meer hoeft te wachten! :) Wij zitten dus samen op het o zo gezellige wachtbankje! Komt goed met ons, dat geloof ik!

Ik ga lekker naar huis chickens! Sinterklaas vieren! :D

Dikke kussen van Dr. LinnieKippie!

3. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0

haha die houden we er in!

maar mijn doos gaat jeuken inmiddels, meestal moet ik dan ongesteld worden..

4. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    lees hier net over ovulatietesten.
    Die hebben wij deze cyclus voor het eerst in 8jr gebruikt en nu pas zie ik dat mijn ei niet op dag 14 a 15 is maar op dag 22.
    Zo konden we toch meer richting die dag klussen.
    Daarnaast SMEP-pen we dit jaar voor het eerst (staat wel uitleg over op internet onder 'sperm meets egg').
    De ovulatietesten kan je via de site bestellen, een heel erg stuk goedkoper dan in de winkel van CB bijvoorbeeld.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Geniet lekker van je avondje Lin en tot moren meis!

Klus! ;)

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Veel plezier vanavond DR linnikippie. En het komt zeker goed met ons dat weet ik zeker!

7. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    wat spannend voor jullie meiden!
    Hoop dat jullie bij de groep zitten die pas later kan testen, veer veer veer veer!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hey Dr. Linniekip! Ik denk om m'n foliumzuur hoor! Die neem ik al in sinds augustus ;) !
    Thanx voor je adviezen!

Tok vanavond!
    Xx

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hoelang kan je foliumzuur bewaren? ik heb nog wat legge , had ik dit jaar gekocht in september geloof ik. zal dat nog goed zijn?

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Volgens mij is dat heel lang houdbaar hoor. Staat dat niet op het potje ofzo?

11. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    nee had doosje gewoon eige merk foliumzuur 0,5mg beetje gelige tabletjes?
    ik ga ze gebruiken gewoon en koop dan nieuwe, deze ware nei duur geloof 250 of 3 euries. en dan ga ik mindere met koffie.. en proberen te minderen met roken of het liefst helemaal stoppen. gezonder leven.
    ik at nooit smorgens nu ikw eer werk en vroeg eruti moet eet ik met tegezin een broodje enzo. en merk dt ik meer honger krijg.
    ik zou wel is willen weten wrom ik zo weinig aankom en of ik afgevallen ben . kan nooit goed zijn 1.60 lang en 44 wegen met lichte kleding aan.
    waar kan ik dat ergens testen op i-net?

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Denk dat dat nog wel goed is hoor. Anders koop je toch gewoon een nieuw potje? Eigen merk bij de drogisterij is ook niet zo duur.

Bah, heb geen zin meer om te werken. Mn broek zit nu veel te strak... is het al vijf uur?

13. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
  14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mijn BMI is 21. Heb alleen zo'n vaag vermoeden dat ik de komende periode nog wel wat zwaarder wordt... ;)

15. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
  16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Is idd wel een handige tip, zal er ff gaan kijken vanavond. Hoe gaat-ie verder met jou?

17. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    yes vond ik ook wel. :)

ja hier wel ok, ben wel super moe nu, kan wel slapen! heb moeie zware benen joh :( geen fijn gevoel!
    zoals je mischien al gelezen heb of niet, had ik getest maar negatief, wist ik al maar dit was even een xtra bevestiging dat het echt niks is omdat ik nog steeds vage klachten soms heb. hele moeie zware benen bijv. en ja supermoe ben ik nu. maar kan ook zijn omdat ik te druk ben en weer opnieuw aan het werk ben en weer in mn ritme moet komen.
    verder ben ik over mijn teleurstelling heen, blijft altijd jammer maar heb nu alweer zin in mijn eisprong enzo :)
    en ga nu even goed voor mezelf zorgen . vitamines enzo. zal denk ik geen kwaad kennen.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nee idd, beetje extra vitaminepillen is altijd goed natuurlijk! Misschien dat je je daardoor ook minder moe gaat voelen enzo. Enne over je eisprong, kan je lekker flink aan de klus! ;)

Xx

19. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hehe ja heb je het gezien? welke dagen ik moet klussen haha :D to much ! mar goan met duh banoan he :p

ja ik denk ook door vitamine gebrek dat ik me futloos voelt, mischien dat het daarom wel niet lukt ;) kan best zijn ! geloof ik wel in! en omdat ik te licht ben? zou dat mogenlijk zijn ?

20. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    heb ff gecalculeert, als ik ngo een syclus van 32 dagen heb dit keer wat ik dus echt wel hoop ! dan is mijn NOD pas op 4 januari?

heb ik nou goed getelt? 1 nov menstruatie en 3 december ongesteld dan moet ik toch tot 2 decemeber tellen en niet tot 3 december? :S

Deel Deze Pagina